ying

Rikke og Christians bryllup d. 5. juli

424 posts in this topic

Hej Rikke

Saa kom jeg igennem din lange og meget roerende beretning - sikke en skoen dag, I har haft :)

Haaber at vejret bliver lige saa godt om to uger, naar det er vores tur :blink:

Hejsa!

Er glad for at du har nydt beretningen.. :denmarkflag: uja det var simpelthen en vidunderlig dag, som vi aldrig vil glemme.. :cheerleader3:

Jeg krydser alt hvad jeg kan for sol og sommer på jeres bryllupsdag også! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Fantastisk beretning - ikke mindre... :)

Nu er det vidst også mandag - hvor er Lollers billeder??? ;)

Iiih tak søde...

Hmmm... er det godt nok mandag allerede i dag? :denmarkflag:

nu her om et øjeblik begynder vi at gå AAAALLE billeder igennem, og så finder vi ud af hvilke vi skal have fremkaldt, og så går turen til Japan foto.. :thumbsupsmileyanim: uuuij, der bliver mange! :cheerleader3: Der er jo også fra bryllupsrejsen, og vi skal også have lavet 111 takkekort og 5 store billeder.. puha, det bliver et hårdt besøg hos dem i dag.. men det hele værd! :blink:

0

Så fik jeg også lidt tid til at læse din beretning.. Hvor er i bare smukke og yndige.. Sikek nogle gode billeder.

Man kan rigtig fornemme hvor meget i har morede jer hele dagen, men festen ser bare så hyggelig ud..

Tillykke med dagen :blink:

Du er virkelig køn Rikke.. Kjolen er så smuk til dig.. dit hår og make-up.. ja diademet og buket'en.. så smukt :cheerleader3:

Hejsa!

Tuuuusind tak for de søde ord.. :heart::denmarkflag: Ja vi havde virkelig bare en hyggelig dag.. og sjov! :thumbsupsmileyanim: Synes vi fik skabt en dejlig venskabelig stemning, så det ikke blev alt for stift og højtideligt... Det var SÅ dejligt.. :)

Igen, tusind tak for alle roserne.. Bliver jo helt :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet og tak for en rigtig smuk og sød bryllupsberetning... I ser så søde ud sammen og lykken stråler simpelthen bare ud af jer :thumbsupsmileyanim: Du ser så smuk ud i din kjole og alt passer bare så godt sammen, håret, makeuppen, kjolen og buketten:thumbsupsmileyanim:

WAUW SIGER JEG BARE.........

Edited by lou-lou
0

Nu bliver det jo liiidt flovt det her... :cheerleader3: For vi har lige aftalt at tage hjem til mine forældre i dag, sove der, og så tage til stranden i morgen.. så det betyder altså at jeg ikke er hjemme til at lægge en masse billeder ind... :loveflag: men det kan være jeg lige kan nå et par stykker.. er jeg så lidt tilgivet...? :cheerleader3:

0

Nu bliver det jo liiidt flovt det her... :cheerleader3: For vi har lige aftalt at tage hjem til mine forældre i dag, sove der, og så tage til stranden i morgen.. så det betyder altså at jeg ikke er hjemme til at lægge en masse billeder ind... :loveflag: men det kan være jeg lige kan nå et par stykker.. er jeg så lidt tilgivet...? :cheerleader3:

Dobbelt- :bearhug: ...

Lollers billeder kan jeg åbenbart ikke åbne i paint, så jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gøre dem mindre.. Så med mindre der er en der lynhurtigt kan hjælpe mig, så må I altså lige vente til i morgen....

0

Annonce ♥

Lollers billeder kan jeg åbenbart ikke åbne i paint, så jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gøre dem mindre.. Så med mindre der er en der lynhurtigt kan hjælpe mig, så må I altså lige vente til i morgen....

Har du Microsoft Office Picture Manager? For så kan du bare trykke pån knappen, der hedder noget i stil med "komprimer til websider" og så gør den det hele for dig :)

Eller også kan du sende dem til mig, så kan jeg gøre det for dig... He he :blush:

0

Nu bliver det jo liiidt flovt det her... :cheerleader3: For vi har lige aftalt at tage hjem til mine forældre i dag, sove der, og så tage til stranden i morgen.. så det betyder altså at jeg ikke er hjemme til at lægge en masse billeder ind... :bearhug: men det kan være jeg lige kan nå et par stykker.. er jeg så lidt tilgivet...? :cheerleader3:

Dobbelt- :blush: ...

Har du Microsoft Office Picture Manager? For så kan du bare trykke pån knappen, der hedder noget i stil med "komprimer til websider" og så gør den det hele for dig :)

Eller også kan du sende dem til mig, så kan jeg gøre det for dig... He he :)

Det har vi desværre ikke... :)

Er der virkelig ikke andre måder at gøre det på??? :loveflag:

0

Nu bliver det jo liiidt flovt det her... :cheerleader3: For vi har lige aftalt at tage hjem til mine forældre i dag, sove der, og så tage til stranden i morgen.. så det betyder altså at jeg ikke er hjemme til at lægge en masse billeder ind... :blush: men det kan være jeg lige kan nå et par stykker.. er jeg så lidt tilgivet...? :loveflag:

Dobbelt- :) ...

Har du Microsoft Office Picture Manager? For så kan du bare trykke pån knappen, der hedder noget i stil med "komprimer til websider" og så gør den det hele for dig :cheerleader3:

Eller også kan du sende dem til mig, så kan jeg gøre det for dig... He he :)

Det har vi desværre ikke... :)

Er der virkelig ikke andre måder at gøre det på??? :bearhug:

Hmmm, forstår ikke du ikke kan åbne dem. Det er jo bare helt almindelige jpeg filer :cheerleader3:

Kan desværre ikke hjælpe med et program. Jeg plejer at bruge Photoshop, så jeg kender ikke rigtig til andet.

Nu sidder jeg jo på mac og kan knap huske hvordan man gør på pc, men kan du måske dobbeltklikke på billedet, så den åbner i den der fremviser og så måske minimere dem der?

0

Annonce ♥

Nu bliver det jo liiidt flovt det her... :lol: For vi har lige aftalt at tage hjem til mine forældre i dag, sove der, og så tage til stranden i morgen.. så det betyder altså at jeg ikke er hjemme til at lægge en masse billeder ind... :bearhug: men det kan være jeg lige kan nå et par stykker.. er jeg så lidt tilgivet...? :lol:

Har du Microsoft Office Picture Manager? For så kan du bare trykke pån knappen, der hedder noget i stil med "komprimer til websider" og så gør den det hele for dig :cheerleader3:

Eller også kan du sende dem til mig, så kan jeg gøre det for dig... He he :bearhug:

Det har vi desværre ikke... :bearhug:

Er der virkelig ikke andre måder at gøre det på??? :super:

Hmmm, forstår ikke du ikke kan åbne dem. Det er jo bare helt almindelige jpeg filer :cheerleader3:

Kan desværre ikke hjælpe med et program. Jeg plejer at bruge Photoshop, så jeg kender ikke rigtig til andet.

Nu sidder jeg jo på mac og kan knap huske hvordan man gør på pc, men kan du måske dobbeltklikke på billedet, så den åbner i den der fremviser og så måske minimere dem der?

Nope, det virker ikke... :cheerleader3: Det er lidt øv, ville så gerne vise billederne...

0

Hvilken type skriveprogram bruger du? Word? For så har du også microsoft office picture manager.. Det ligger under tools, når du går ind i programmer i menuen start.. :cheerleader3:

Ellers, så kan du downloade VSO image resizer, det er super godt.. :lol:

0

Hejsa Rikke

Hvor er den bare en skøn beretning, og hvor ser I bare helt fantastiske ud. Det ser ud til at have været en vidunderlig dag, som I kan leve længe på. Om bare 17 dage er det vores tur, og vi glæder os også rigtig meget.

Glæder mig til at læse beretningen om rejsen.

Knus Ditte

0

Hvilken type skriveprogram bruger du? Word? For så har du også microsoft office picture manager.. Det ligger under tools, når du går ind i programmer i menuen start.. :lol:

Ellers, så kan du downloade VSO image resizer, det er super godt.. :lol:

Vi har desværre ikke office... :cheerleader3: men jeg får lige Christian til at se på det andet - er det nemt at finde ud af??

0

Annonce ♥

Hvilken type skriveprogram bruger du? Word? For så har du også microsoft office picture manager.. Det ligger under tools, når du går ind i programmer i menuen start.. :super:

Ellers, så kan du downloade VSO image resizer, det er super godt.. :bearhug:

Vi har desværre ikke office... :lol: men jeg får lige Christian til at se på det andet - er det nemt at finde ud af??

WHEEEEEE!! Det ser ud til at virke!! :cheerleader3: Så nu vil jeg lige pille lidt ved en ordentlig omgang af lollers billeder, og så er der serveret! :lol:

0

Hvilken type skriveprogram bruger du? Word? For så har du også microsoft office picture manager.. Det ligger under tools, når du går ind i programmer i menuen start.. :bearhug:

Ellers, så kan du downloade VSO image resizer, det er super godt.. :bearhug:

Vi har desværre ikke office... :super: men jeg får lige Christian til at se på det andet - er det nemt at finde ud af??

WHEEEEEE!! Det ser ud til at virke!! :cheerleader3: Så nu vil jeg lige pille lidt ved en ordentlig omgang af lollers billeder, og så er der serveret! :lol:

Det glæder jeg mig helt vildt til!!! :lol:

0

Fantastisk beretning søde Rikke! :bearhug:

Glæder mig til at se lollers billeder! ;)

Jeg elsker at kommer herind og læse alle Jeres beretninger og så kan jeg tænke på, at nu er det snart min tur.. :lol::lol:

:bearhug:

er glad for at du kunne lide beretningen! :cheerleader3: Og TUSIND TAK for hjælpen med at få lollers billeder gjort mindre! :cheerleader3: Jeg har lige gjort 99 stk BK-klar... :bearhug::bearhug:

Åååh, det er også snart ved at være september nu! :super: Den tid går super hurtigt... :cheerleader3: Tro mig! om under en uge har jeg været gift en måned!! :cheerleader3:

0

Tillykke med brylluppet og tak for en rigtig smuk og sød bryllupsberetning... I ser så søde ud sammen og lykken stråler simpelthen bare ud af jer :lol: Du ser så smuk ud i din kjole og alt passer bare så godt sammen, håret, makeuppen, kjolen og buketten:thumbsupsmileyanim:

WAUW SIGER JEG BARE.........

Tusind mange tak for alle de søde ord.. :bearhug::lol:

Min mand står og spiller guitar hero lige nu bag mig.. :super: trækker stadig en hel del på smilebåndet ved tanken om at din mand spillede det til jeres bryllup.. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt at få læst din beretning...selvom du må undskylde dt ldt for varem vejr (jeg har åbenbart været FOR sød)

Jeg kan kun synge med korret, du er yndig!

Du har været MEGET sød i år! Men det vidste jeg jo godt.. :lol: Men tro mig, jeg vil hellere have lidt varme end regnvejr og blæst.. :cheerleader3:

0

Hejsa Rikke

Hvor er den bare en skøn beretning, og hvor ser I bare helt fantastiske ud. Det ser ud til at have været en vidunderlig dag, som I kan leve længe på. Om bare 17 dage er det vores tur, og vi glæder os også rigtig meget.

Glæder mig til at læse beretningen om rejsen.

Knus Ditte

Hejsa!

Tusind tak for de søde ord! :bearhug: Det var virkelig en skøn dag, som vi aldrig nogensinde vil glemme.. :super:

uuuuh, 17 dage, det er ikke meget! :lol: GLÆD DIG!!

Der skal nok komme billeder og beretning om rejsen, men det må lige vente lidt endnu.. for nu er lollers billeder klar! :lol::cheerleader3:

0

Nå tøser! Så er der flere billeder! Det er, som I ved, vaskeægte loller-billeder der er klar nu..

:cheerleader3: jeg har ordnet 99 stk, så der skulle være lidt af hvert! :lol: har mest af alt lyst til at vise alle 328 billeder, for jeg synes de er så fantastiske alle sammen... :lol:

Beretningen har I jo fået, så der er nok ikke så meget at fortælle til billederne.. Men det kan være der lige kommer et par kommentarer til nogle af dem... :super:

0