Guest frøkenlækkerrøv

den største gave

27 indlæg i dette emne

jeg bliver nød til at fortælle nogen det... så det går ud over jer...

jeg er stoppet med at tage p-piller, og håber på at blive gravid hurtigst muligt... gerne inden d. 16/8 hvor vi skal giftes... håber på den er hjemme denne her gang... men her er tricket: MIN KÆRESTE VED DET IKKE!!! han vil så gerne have et barn mere hvor jeg har været d en tøvende, men nu vil jeg bare så gerne... og hvad kunne være bedre at give ham i morgengave end et kommende barn... så kryds lige fingre for mig ikke??? :bearhug: uanset hvad så skal det jo nok komme før end siden og da han ikke ved jeg er stoppet med pillerne vil han uanset hvad blive gladeligt overrasket, men det kunne bare være den ultimative gave til ham :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh :bearhug: tillykke med beslutningen, hvor er det spændende! Ja det må være den største gave man overhovedet kan give sin mand i morgengave. Men hvis det ikke lykkes dig så kunne du jo lave et kort på en eller anden måde hvor du viser ham at du nu mere end gerne vil give ham et barn!

Jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke og krydser fingre for at det lykkes for dig inden bryllupet!!

Du må endelig huske at fortælle hvordan det går med projektet!!

Knus Ulrikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men øh, morgengave er det ikke først dagen efter brylluppet??? Hvordan vil du komme igennem et bryllup med vin etc uden at "afsløre" din gave? - Hvis altså det lykkes inden da :loveboard:

Idéen er rigtig sød, men det tænkte jeg også.

Så ville jeg også hellere vente lidt endnu, holde bryllup og feste igennem med god samvittighed og så aflevere pillerne på bryllupsmorgenen - og gå i gang omgående :bearhug:

Min veninde har lige været til bryllup hos en ny-gravid brud - hun havde kvalme under hele festen, og var bestemt ikke ret ovenpå og festlig. Øv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Men øh, morgengave er det ikke først dagen efter brylluppet??? Hvordan vil du komme igennem et bryllup med vin etc uden at "afsløre" din gave? - Hvis altså det lykkes inden da :cheerleader3:

Idéen er rigtig sød, men det tænkte jeg også.

Så ville jeg også hellere vente lidt endnu, holde bryllup og feste igennem med god samvittighed og så aflevere pillerne på bryllupsmorgenen - og gå i gang omgående :bunny_4:

Min veninde har lige været til bryllup hos en ny-gravid brud - hun havde kvalme under hele festen, og var bestemt ikke ret ovenpå og festlig. Øv.

jeg har tænkt mig at give ham en før gave.. for ja morgengaven er jo først dagen efter... men hul i de traditioner... hihi... jeg kunne da også godt tænke mig at feste igennem... men det kan jeg godt uden alkohol alligevel... og en lille baby opvejer mere end at feste igennem.. jeg skal nok få en kanon dag alligevel :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WOW - det var lidt af en gave. Heldigt nok at han er den som gerne vil og du har tøvet -ellers kunne det jo være lidt en farlig gave.

Men tillykke med beslutningen og jeg håber det lykkes for dig og intet problem med alkohol. Du skal nok blive høj på nyheden alene hvis du bliver hurtigt gravid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bliver nød til at fortælle nogen det... så det går ud over jer...

jeg er stoppet med at tage p-piller, og håber på at blive gravid hurtigst muligt... gerne inden d. 16/8 hvor vi skal giftes... håber på den er hjemme denne her gang... men her er tricket: MIN KÆRESTE VED DET IKKE!!! han vil så gerne have et barn mere hvor jeg har været d en tøvende, men nu vil jeg bare så gerne... og hvad kunne være bedre at give ham i morgengave end et kommende barn... så kryds lige fingre for mig ikke??? :bunny_4: uanset hvad så skal det jo nok komme før end siden og da han ikke ved jeg er stoppet med pillerne vil han uanset hvad blive gladeligt overrasket, men det kunne bare være den ultimative gave til ham :bunny_4:

Rigtig fed ide til morgengave. Så får han jo det han ønsker sig ellermest. Og så koster det jo ikke noget, he, he, indtil videre altså...... Udgifter kommer om nogle måneder. Nu er det bare en besparelse, du skal ikke købe flere p-piller. Er der noget mere romantisk end at blive gravid med sit ønskebarn på bryllupsnatten? Eller er jeg bare for gammeldags????

Pøj, Pøj med projektet

fra en for nyelig gravid

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en gave! Håber da det lykkes - og at han ikke bliver mistænksom inden brylluppet...

Hvis det nu ikke lykkes, så kan du jo, som foreslået længere oppe, give ham resten af p-pillerne - og måske en bog om babyer eller børn... Så forstår han nok en fin hentydning!!!

Vi vil også til at have nogle børn snart - men jeg vil nu også helst have bryllupsfesten overstået først!!! Men SÅ er det også med at komme igang - nu er vi også begge to 30, så det er ikke for tidligt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer