Sign in to follow this  
Followers 0
Guest frøkenlækkerrøv

hvor kan jeg købe denne corsage?

17 posts in this topic

ja... den her må jeg bare eje... frandelli.dk har ferielukket... lingeributikken.dk har den ikke i min str.... nogen der har et bud? må da bare eje den

0

Annonce ♥

total sinke... måske et billed ville hjælpe??? :bearhug:

post-21191-1216755847.jpg

0

Jeg har købt min på Ebay til 131 kr inkl. forsendelse.

Den ligger på posthuset klar til afhentning i morgen :loveboard:

Har du et link til sælger? :bearhug:

0

Hov..... jeg kom til at trykke : Køb

:bearhug:

0

Annonce ♥

hvor lang tid tager det med forsendelse? skal nemlig bruge den d. 16/8

0

Ja, det har jeg da :cheerleader3:

Håber det er rigtigt sat ind...

Ebay Corsage

:bunny_4:

Den er bare SÅ fantastisk flot den corsage :bunny_4:, men jeg er helt blank mht. størrelse, når det gælder andre mål en dem, vi bruger herhjemme - så ved I hvordan jeg finder ud af, hvad der svarer til hvilke mål?? (Undskyld hvis spørgsmålet er meget rodet formuleret :thumbsupsmileyanim:)

Og wow 131 kr. - det er da virkelig ekstremt billigt :cheerleader3:

Kram, Anja

0

hvor lang tid tager det med forsendelse? skal nemlig bruge den d. 16/8

Det vil jeg tro du kan nå.... jeg har før fået varer fra Kina indefor én uge... men jeg vil ikke hænges op for noget!

Jeg har lige bestil hos hende og hun virker meget sød - fik svar på begge spørgsmål indenfor 10 minutter :bunny_4:

0

Ja, det har jeg da :cheerleader3:

Håber det er rigtigt sat ind...

Ebay Corsage

:bunny_4:

Den er bare SÅ fantastisk flot den corsage :bunny_4:, men jeg er helt blank mht. størrelse, når det gælder andre mål en dem, vi bruger herhjemme - så ved I hvordan jeg finder ud af, hvad der svarer til hvilke mål?? (Undskyld hvis spørgsmålet er meget rodet formuleret :thumbsupsmileyanim:)

Og wow 131 kr. - det er da virkelig ekstremt billigt :cheerleader3:

Kram, Anja

Jeg har lige købt én og jeg må indrømme at jeg har gættet mig frem til min størrelse. jeg skal af med 160 kr og hvis jeg ikke kan passe den så kan jeg jo altid sælge den igen.... Hun opgiver sine mål i engelske størrelser så hvis du kender den så er det et godt på vej...

0

Annonce ♥

Ikke for at være lyseslukker, men den har fået meget kritik tidl. Der er ingen "skåle" i den og støtter derfor slet ikke op omkring barmen, som mere bliver mast flad. Den gør altså intet for ens figur som sådan.. Mange har slet ikke kunne bruge den under kjolen da den ikke giver noget støtte eller løft

Anna

0

Ikke for at være lyseslukker, men den har fået meget kritik tidl. Der er ingen "skåle" i den og støtter derfor slet ikke op omkring barmen, som mere bliver mast flad. Den gør altså intet for ens figur som sådan.. Mange har slet ikke kunne bruge den under kjolen da den ikke giver noget støtte eller løft

Anna

Hmm jeg har i hvertfald meget brug for en corsage, der gør noget for figuren :bunny_4:, om den holder godt på barmen er så mindre vigtigt, fordi jeg ikke er udstyret med de største :cheerleader3: - meeeen må vel hellere ud og prøve nogle corsager for at se, hvad der bedst dækker min kejsersnit delle :bunny_4: - inden jeg begynder at bestille/købe noget.

Kram, Anja

0

Jeg har købt det korsage der er vist billeder af gennem Ebay fra Kina - jeg skulle betale 150 til postdanmark for fortolningsgebyr. Det slap jeg for sidst gang jeg bestilte noget fra Kina da det kom med TNT - der så bare koster lidt ekstra i fragt.

Jeg regner med at der også kommer told oveni.

Jeg er desværre lidt skuffet over korsaget - stoffet ser fint ud og mønsteret er flot, men den blondeagtige kant og snørerne i ryggen ser billige ud - det gør trusserne der hører til også! Stoffet er ret kraftigt og jeg tror man vil få det meget varmt i den under en kjole. Hofteholderne ser også billige ud. Og så har jeg en lille barm der ikke kan fylde den ud. Nej, jeg anbefaler den ikke.

Det bliver under alle omstændigheder for varmt at have på på bryllupsdagen, så jeg må ud at finde noget andet. Øv

0

Jeg har købt det korsage der er vist billeder af gennem Ebay fra Kina - jeg skulle betale 150 til postdanmark for fortolningsgebyr. Det slap jeg for sidst gang jeg bestilte noget fra Kina da det kom med TNT - der så bare koster lidt ekstra i fragt.

Jeg regner med at der også kommer told oveni.

Jeg er desværre lidt skuffet over korsaget - stoffet ser fint ud og mønsteret er flot, men den blondeagtige kant og snørerne i ryggen ser billige ud - det gør trusserne der hører til også! Stoffet er ret kraftigt og jeg tror man vil få det meget varmt i den under en kjole. Hofteholderne ser også billige ud. Og så har jeg en lille barm der ikke kan fylde den ud. Nej, jeg anbefaler den ikke.

Det bliver under alle omstændigheder for varmt at have på på bryllupsdagen, så jeg må ud at finde noget andet. Øv

Øv - den er godt nok flot ellers :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Det er bare en super flot corsage, ingen tvivl om det :cheerleader3:

Der er den "rigtige" og så er de billigere "efterligninger", og kvaliteten skulle svinge meget. Jeg købte den "ægte" brugt af en brud herinde, og det corsage er bare sååå flot, jeg elsker den og det samme gør manden :lol:

Jeg havde oprindeligt købt den til at have indenunder brudekjolen, men kunne desværre ikke bruge den, fordi den går lige over ryggen, og de fleste brudekjoler sidder lidt lavere på ryggen end foran, så jeg havde en kant op over bagstykket på brudekjolen, ikke særlig fikst, så jeg måtte investere i en anden corsage :super:

Mht til støtte af brysterne, så er det rigtigt at der ikke er skål i corsage, og de i stedet bliver skubbet op ved at blive trykket flade nederst, om man kan lide det, det er jo op til en selv, men det er helt sikkert at den ikke kan bæres til alle kjoler. Personligt kan jeg rigtig godt lide, men det så også lidt forkert ud til kjolen. Der er sådan lidt gammeldags Marie Antoinette over det corsage ;) Jeg har selv en f-skål (180 cm høj) og kan sagtens bruge det corsage, men tror man skal have lidt faste bryster der så at sige sidder af sig selv, så corsage kun skal sbubbe og ikke også samle op :lol:

Når jeg nu ikke kunne bruge det til min kjole, så har jeg beholdt det, og brugt det til :bearhug: istedet, og der er det altså et hit, så kan I ikke bruge det til kjolen, så skal manden nok blive glad for det alligevel ;)

Edited by marina29
0

jeg har selv samme korset og det sidder desværre ikke pænt på mig

jeg er for høj(1,75) (eller så er jeg for tyk) men den slutter omkring min navle.

mine babser er for store til den, de bliver mast flade

men ellers en rigtig flot en og jeg æver mig også over jeg ikke kan passe den

0

ja... den her må jeg bare eje... frandelli.dk har ferielukket... lingeributikken.dk har den ikke i min str.... nogen der har et bud? må da bare eje den

Hejsa!

Jeg vil bare lige fortælle dig at Lingeributikken altså har alle størrelser af denne model. Du er altid velkommen til at skrive hvis der er noget du er i tvivl om.

Mvh.

Jennifer

Lingeributikken

0

Hejsa!

Jeg vil bare lige fortælle dig at Lingeributikken altså har alle størrelser af denne model. Du er altid velkommen til at skrive hvis der er noget du er i tvivl om.

Mvh.

Jennifer

Lingeributikken

havde bestilt den ved jeg men fik af vide i en mail at i ikke dhavde den i min str. på lager...

0

Annonce ♥

Hejsa!

Mvh.

Jennifer

Lingeributikken

havde bestilt den ved jeg men fik af vide i en mail at i ikke dhavde den i min str. på lager...

Normalt har vi alle størrelser på lager af denne model, da den er meget populær. Det kan dog godt være at vi ikke lige havde din størrelse på lager da du bestilte, da vi kan have solgt mange af en størrelse her om sommeren. Heldigvis får vi dem hurtigt hjem fra producenten når vi bestiller.

0