Lauritzen

Kan jeg godt have slør på

19 indlæg i dette emne

Hejsa allesammen.

Jeg er blevet lidt i tvivl om, om jeg skal have sløret på eller om det tager for meget opmærksomhed. Det er ca 3m. langt, i samme farve som kjolen, med satinkant og "diamanter" strøet ud over..

Jeg regner med at smide sløret inden vi går til bords, hvor kjolen også skal hægtes op.

Nu er det ikke jordens bedste billeder, men håber i kan danne jer et billede alligevel. (Min skrædder er heldigvis bedre til at sy end at styre kjole, slør og kamera på samme tid.. hehehe..)

Forresten er kjolen ikke spændt ordentlig, så det må I godt lige se bort fra. :bunny_4:

Knus Maria

Edit: Billederne kommer lige i 3 indlæg

post-32226-1216815100.jpg

Redigeret af Lauritzen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa allesammen.

Jeg er blevet lidt i tvivl om, om jeg skal have sløret på eller om det tager for meget opmærksomhed. Det er ca 3m. langt, i samme farve som kjolen, med satinkant og "diamanter" strøet ud over..

Jeg regner med at smide sløret inden vi går til bords, hvor kjolen også skal hægtes op.

Nu er det ikke jordens bedste billeder, men håber i kan danne jer et billede alligevel. (Min skrædder er heldigvis bedre til at sy end at styre kjole, slør og kamera på samme tid.. hehehe..)

Forresten er kjolen ikke spændt ordentlig, så det må I godt lige se bort fra. :bunny_4:

Knus Maria

Edit: Billederne kommer lige i 3 indlæg

Synes også du skal have slør på. Ellers tror jeg kjolen bliger for bar. Men du kunne evt. finde et kortere slør, der ikke virker så voldsom i forhold til kjolen, eller et uden pynt, kun med satinkant. Men slør skal der til - helt sikkert.

post-32226-1216815100.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for jeres hjælp og søde ord alle sammen.. :bunny_4:

Jeg tror jeg holder mig til min oprindelige plan og har sløret på i kirken og på billederne og så tager det af når vi går til bords..

Men jeg kan godt mærke at det er ved at være tæt på nu. Alt gåes efter i sømmene, og er det nu "godt nok" det hele..?!?! Jeg tror at det er sommerfuglene der er ved at tage over..

Knus Maria

Redigeret af Lauritzen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer