dorkim

Vores bryllup kommer i tv2

53 posts in this topic

Uhhh så skete det .... I går blev jeg ringet op at tv2 Goaften Danmark der ville høre om de måtte komme og filme i kirken den 2/8 og så skal vi til Kbh og i Goaften Danmark om mandagen ( den 4/8).

Jeg friede jo til Kim i Goaften Danmark på Valentines dag og de synes det kunne være sjovt at følge op på det og sende fra bryllupppet.

Så efter lidt snak frem og tilbage blev vi enige om at det kunne da være sjovt - så nu venter vi spændt på at få de sidste detaljer fra dem.

Det skal siges, at man normalt ikke må filme i kirken, men da vi var ved præsten i går og nævnede at hun ville blive kontaktet af tv2 - var hun ikke afvisende men ville selvfølgelig have klare retningslinier omkring hvornår de måtte filme og hvornår de ikke måtte - så vi er spændte på at høre hvormeget det bliver til

:bunny_4:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg hørt fra dem igen ... De har haft snakket med præsten og der er aftalt at de må filme i kirken når Kim og gæsterne ankommer og når jeg ankommer og går op af gulvet ...derefter må der filmes når vi går ud.

Har de lyst må der også filmes i kirken bagefter sammen med os .

Vi skal i studiet mandag den 4/8 kl 18.30 men de sidste instrukser får vi i næste uge - jeg skal nok holde tråden opdateret når der sker nyt :bunny_4:

0

Annonce ♥

Annonce ♥