FynboBredahl

That M&M feeling... 12. juli 2008

759 indlæg i dette emne

Hej navnesøster :shooter: og så bor vi endda i samme by

Tusind tak for en fantastisk bryllupsberetning! Det var så smukt det hele og tårerne løb til tider. Jeg glæder mig vildt til at se billederne fra fotografen.

Stort tillykke med brylluppet, hvor skønt I bare altid har været skabt for hinanden, sikke en eventyrskærlighedshistorie.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Weee hvor er det godt at have dig tilbage. Der er godt nok sket en masse i den tid du har været væk, men pyt nu med det. BERETNING er derimod meget vigtig! :shooter:

Glæder mig helt vildt til at læse mere!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eeeeei en helt fantastisk beretning!!! har virkelig stortudet af glæde på jeres vegne (det er nok graviditetshormoner æææh eller noget)

Det er så fedt at du startede beretningen med hvordan i mødtes og blev kærester... hvor var det sødt at du allerede som barn havde sagt at du ville giftes med ham....sødt sødt sødt!!!

Et eller andet sted har det jo nok været meningen at det skulle være jer to, så værn om den kærlighed og lykke i sammen skaber...

Har du ført dagbog? det har jeg lidt på fornemmelsen :cheerleader3:

Kan stadig selv kigge tilbage i min dagbog og smågrine lidt af kærestesorger - skoleproblemer - venindefnidder osv :17:

Men super fantastisk og virkelig smuk og rørende fortælling.... og hmmm er der en lille rynket havenisse på vej???? (baby)

Du er næsten nødt til at blive gift igen eller et eller andet så beretningen ikke stopper for du skriver så smukt og rørende at man ikke kan andet end at glædes med jer...

Og hvor var du vildt smuk i din blondesag :hug: helt fantastisk!!! og Du og Mark klæder hinanden så uendeligt godt - et smukt og lykkeligt par!!! :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej smukke :heart:

Nu fik jeg læst resten af din fortælling.. åååh hvor er den fantastisk :cheerleader3:

Tak fordi jeg var med hele dagen på jeres store dag.. det føltes hvertfald sådan..

du skriver SÅ godt..

Glæder mig til at høre hvad alt det storke 9 måneder snak munder ud i.. for hos os sker der nemlig ingen ting overhoved..

Du har været savnet :17:

Kram en anden lykkelig gift kvinde :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... Jeg bliver gang på gang forhindret i at skrive denne fortælling færdig :cheerleader3:

Vores computer virker kun i fejlsikret tilstand og i denne tilstand, kan jeg ikke redigere billeder :7himmel:

Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre, men hvis I har nogle idéer, så kom med dem! :thumbsupsmileyanim:

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej altså søde.. Det går ikke søde..

Hvorfor åbner den i fejlsikret tilstand hver gang? Så må der jo være noget galt..

Se at få den sendt til rep med det samme.. vi hungre jo efter billeder..

Det er kun i forbindelse med internettet, at den ikke duer :thumbsupsmileyanim:

Den "fryser" og kan kun slukkes på slukknappen og fungerer kun i fejlsikret tilstand herefter :7himmel:

Hvem sender man sådan en computer til rep hos? :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg bliver gang på gang forhindret i at skrive denne fortælling færdig :cheerleader3:

Vores computer virker kun i fejlsikret tilstand og i denne tilstand, kan jeg ikke redigere billeder :cheerleader3:

Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre, men hvis I har nogle idéer, så kom med dem! :cheerleader3:

:7himmel:

Du kalder den nogen meget grimme ting og truer den med alverdens ulykker. Og når det ikke hjælper bliver du tøsesur og slukker for den og sætter dig med krydsede arme og surmuler, indtil manden forbarmer sig over dig og kigger på den. Hvis manden så ikke kan gøre noget, læner du dig tilbage i sofaen med en skål is og en bog.

Nårh nej, det er mig, der gør sådan :bearhug:

Jeg er desværre totalt computermongol på det punkt, så jeg aner heller ikke, hvad du kan gøre med den. Men hvor er det da irriterende, når sådan noget sker - computeren skal bare VIRKE!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm... Jeg bliver gang på gang forhindret i at skrive denne fortælling færdig :cheerleader3:

Vores computer virker kun i fejlsikret tilstand og i denne tilstand, kan jeg ikke redigere billeder :cheerleader3:

Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre, men hvis I har nogle idéer, så kom med dem! :cheerleader3:

:7himmel:

Du kalder den nogen meget grimme ting og truer den med alverdens ulykker. Og når det ikke hjælper bliver du tøsesur og slukker for den og sætter dig med krydsede arme og surmuler, indtil manden forbarmer sig over dig og kigger på den. Hvis manden så ikke kan gøre noget, læner du dig tilbage i sofaen med en skål is og en bog.

Nårh nej, det er mig, der gør sådan :bearhug:

Jeg er desværre totalt computermongol på det punkt, så jeg aner heller ikke, hvad du kan gøre med den. Men hvor er det da irriterende, når sådan noget sker - computeren skal bare VIRKE!

:thumbsupsmileyanim:

Ej hvor sjovt.. sådan gør jeg også..

Men søde.. hvis det er noget ved nettet, så er det nok ikk computeren.

Kan du ikke når den er åbnede i fejlsikret tilstand, lukke den rigtig ned inden du åbner og så skal den jo åbne i normal tilstand, og så kan du redigere dine billeder. Og bagefter kan du ligge dem ud, også selvom nettet stadig driller..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm det er noget med at du kan trykke F5 eller F8 (mener det er F8 du skal trykke) inden den lukker rigtigt op for det hele og derinde kan du trykke om den skal åbne i fejlsikret eller starte windows op normalt :bearhug:

Men kommer der ikke en menu op på din skærm inden den åbner i fejlsikret???? Er den blevet lukket forkert ned som i bare slukket på en kontakt eller lign. siden den åbner i fejlsikret - det har min nogle gange gjort nemlig hvis jeg ikke har fået den lukket korrekt ned :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Malene,

Jeg håber snart du får computeren til at virke, så du kan fortsætte din beretning. Og tak for en medrivende, detaljemættet og romantisk beretning so far! :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at resten af brylluppet (altså ud over den del, jeg var med til) gik så godt. Det startede i hvert fald godt i kirken; det var virkelig en gåsehudsfremkaldende vielse! Så smukt og rørende.

Morgengaven du fik er meget smuk og lige din stil - det har han ramt godt!

Hver gang du i beretningen nævner eller viser billeder af maden/kagerne fra den første bryllupsrejse løber tænderne i vand. Damn det lyder og ser ud som god mad. Savle, savle, savle.

Jeg håber snart, der er bid i babyfremstillings-afdelingen - og glæder mig til at se dig igen! :):):)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog bare en skøn beretning Malene!

Hvor længe skal I være af sted på 2. bryllupsrejse, og hvornår skal du så på arbejde igen efterfølgende? Eller sagt med andre ord, hvornår må Benjamin komme ud? Jeg synes det kunne være SÅ sjovt, hvis han kom en dag, du var på arbejde :)

Sødeste og smukkeste Natasja :)

Vi skal være af sted fra d.9.8. til d.1.9. :) Så du må liiiige gå lidt over tid :)

Jeg ville elske at være en af de første til at se lille Benjamin :)jeg mailer gerne et par billeder af vores lille terrorist, hvis det har interesse, nu vi lige nåede at blive udskrevet inden du nåede forbi

Uh, SÅ længe håber jeg ikke, jeg går over tid :) Jeg bør senest blive sat i gang d. 31. august, hvis det skulle komme så vidt.

He he :thumbsupsmileyanim:

Det skulle vist komme så vidt!

:)

Ja, det skulle det jo så... og det var godt nok sejt!

Malene er på bryllupsrejse nr 2, og da jeg har en mistanke om, at der ikke er internet i deres svenske ødegård, kommer vi vist til at væbne os med lidt tålmodighed, for de kommer først hjem igen 1. september :)

Du har helt ret... Internet får vi aldrig på ødegården :)

Men nu er vi hjemme igen og du er blevet mor!!! :)

Ja, det er helt vildt surrealistisk :) og sindssygt hårdt kan jeg godt love dig for :)

Og så håber jeg jeres computer snart ser at makke ret, så vi kan få resten af din skønne beretning :)

Redigeret af Natasja
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmmm er der snart gået 10 uger.... så vi kan få den endelige detaljerede beretning om storkebilledet ?? :cheerleader3:

Jeg har slugt din beretning råt - ja så gik dagen på arbejdet lige med det, men det er der nok ikke nogen der brokker sig over, jeg sidder jo bare på min pind og smiler for mig selv - når jeg altså ikke lige kæmper med tårerne :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Piger!!! :bearhug::bearhug::bearhug:

Jeg er stolt af, langt om længe at kunne fortælle jer den gode nyhed at...

Jeg helt selv har fikset vores computer!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg aner ikke, hvad jeg har gjort ved den, men nu virker den!!! :cheerleader3::) :)

Desværre har jeg ikke tid til at fortælle videre i dag... Jeg har aftenvagt og det samme i morgen. Men søndag er jeg helt alene og kunne jo meget passende bruge tide på at få fortalt dette eventyr færdigt :cheerleader3:

Tak jeres tålmodighed :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger!!! :bearhug::bearhug::cheerleader3:

Jeg er stolt af, langt om længe at kunne fortælle jer den gode nyhed at...

Jeg helt selv har fikset vores computer!!! :cheerleader3::):cheerleader3:

Jeg aner ikke, hvad jeg har gjort ved den, men nu virker den!!! :(:) :)

Desværre har jeg ikke tid til at fortælle videre i dag... Jeg har aftenvagt og det samme i morgen. Men søndag er jeg helt alene og kunne jo meget passende bruge tide på at få fortalt dette eventyr færdigt :cheerleader3:

Tak jeres tålmodighed :)

Sejt, hvor er du god!!! :bearhug::cheerleader3:

Glæder mig til resten af beretningen!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer