FynboBredahl

That M&M feeling... 12. juli 2008

759 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde afsat ½ time til at lukke alle knapperne og udstyret med en hæklenål, gik min veninde igang med at knappe... Det tog dog kun 4 minutter, men der røg en knap!!! :) "Har du nål og tråd?!" "Ja, men det er lige meget nu!"... :thumbsupsmileyanim::blink:

post-16434-1216992048.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var alle i tøjet og så ringede det på døren... Det var min svoger, som skulle køre os alle sammen til kirken.

Da jeg så ham, begyndte jeg at græde... Var lige ved at hulke :blush: Og så begyndte han at græde!!! :) "Hvor er du bare fantastisk smuk!" sagde han og gav mig et kys på kinden. Det kys har han længe snakket om! :blush:

Jeg havde været så rolig hele dagen... Havde ikke grædt, men havde dog været rørt. Men da han kom, kunne jeg slet ikke styre det! Det blev lige pludseligt så virkeligt! :thumbsupsmileyanim:

Klokken var kun 13:35, men når jeg er klar til at gå, så vil jeg bare UD af døren NU!

Vi satte os ind i bilen og kørte mod kirken... Jeg vinkede til alle på vejen i bedste royale stil :)

Vi var ved kirken kl.13:40! :denmarkflag: Derfor kørte vi en dejlig tur i området omkring kirken... Det var så hyggeligt at have så god tid :blink:

Da den var 13:47 sagde jeg, at jeg syntes, vi skulle køre op til kirken. Og det gjorde vi!

Oppe foran kirken stod mine små søstre og min niece og ventede på mig... De var så fine og de løb hen imod mig og så vildt betagede ud! :)

Vi gik ind i våbenhuset og de to kvindelige kirketjenere ønskede mig tillykke og fortalte mig, at jeg var meget smuk :blush:

Jeg blev ved med at spørge, om vi havde god tid, for præsten havde jo sagt, at jeg absolut ikke måtte komme for sent! :heart: Jeg ville så gerne ha' taget nogle billeder i våbenhuset, men den pokkers sol ;) gjorde at billederne ikke blev så gode...

Vi fik et glas vand, min far og jeg. Det var lige hvad jeg trængte til! Jeg var SÅ nervøs! :blink:

Lige indenfor døren kunne jeg skimte en masse bridezillaer :denmarkflag: Det var så dejligt at se jer!

Jeg fik min smukke brudebuket, men kiggede af ren nervøsitet ikke særligt meget på den... Brudepigerne fik også deres og de var SÅ forelskede i dem! :heart:

Pludseligt sagde jeg meget bestemt, at nu var vi klar til at blive gift!

Hun trykkede på en knap. Orgelet begyndte at spille. Dørene gik op... Og nu får jeg helt hjertebanken og tårer i øjnene igen! :cheerleader3:

Min far og jeg var klar...

post-16434-1216992667.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan slet ikke beskrive de følelser, der fór gennem min krop... Jeg kan huske, at jeg trak vejret meget hurtigt. At jeg kiggede på alle de søde zillaer og tænkte, at jeg skulle være stærk og ikke bryde sammen. At jeg skulle gå stille og roligt :blink: Hvis jeg lod tårerne flyde over, ville jeg aldrig stoppe med at græde igen... :thumbsupsmileyanim:

post-16434-1216993147.jpg

post-16434-1216993155.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer