stellacasin

Øv:( Dårligt vejr på lørdag 2. aug. :(

24 posts in this topic

Annonce ♥

Hejsa

Jeg var også lige inde og kigge på vejret. Det ser ikke helt så slemt ud. Det bliver lidt køligere og lidt mere overskyet. Men mon ikke det holder tørt. Det gør nu ikke mig noget om temperaturen falder 5 grader. Jeg er ikke så god til at klare varmen.

Drømte i nat jeg faldt om med hedeslag udenfor kirken :thumbsupsmileyanim: Mon det er bryllupsnerverne der allerede er startet ???

Knus Nymann

0

Hejsa

Jeg var også lige inde og kigge på vejret. Det ser ikke helt så slemt ud. Det bliver lidt køligere og lidt mere overskyet. Men mon ikke det holder tørt. Det gør nu ikke mig noget om temperaturen falder 5 grader. Jeg er ikke så god til at klare varmen.

Drømte i nat jeg faldt om med hedeslag udenfor kirken :thumbsupsmileyanim: Mon det er bryllupsnerverne der allerede er startet ???

Knus Nymann

Lyder til at du har det varmt om natten - i forhold til andre starter dine nerver sent ;)

0

Annonce ♥

Jeg er også brud på lørdag, men jeg holder nu lige igen inden jeg bekymre mig om vejret.

Deres udsigter lige nu er meget meget usikre, så skal vi ikke så koldt vand i blodet og se når vi kommer hen til onsdag? :-)

Jeg er sikker på, at det bliver godt vejr den dag. Vi skal holde vielse ude så det har vi bestilt i god tid :-)

Vil ikke bekymre mig unødigt :-)

Mette

0

Hejsa

Jeg har også været inde at kikke den sidste uges tid på DMi hjemmeside, og ja øv inden for de senste dage har de ændret det til mere ustadigt vejr.

Surt men for min skyld må vi godt få det lidt køligere, jeg har det ikke så godt med varme.

Har har været lidt stresset over det med vejret, men nu har jeg besluttet at det ikke må ødelægge vores dag hvis det regner........................

Nogen ting er vi jo desværre ikke selv herre over, og der ligger vejret jo nok ind under.

Men ellers glæder jeg mig bare for vildt til på Lørdag :thumbsupsmileyanim::blink::):cheerleader3:

Karina

0

Lad os krydse fingre for at lørdag d. 2. august og enhver anden lørdag hvor der er en zilla der skal giftes viser sig fra sin bedste side.

Selvom udsigterne måske ikke er fremragende nu kan de jo sagtens ændre sig.

der er jo tid at løbe på.

skulle det nu komme til at regne er det bare vigtig at du ikke fokusere på det.

jeres bryllupsdag skal nok blive fremragende på trods af en lille smule regn.

Men samtidig vil jeg krydse fingre for at der ikke kommer regn.

knus

0

Der kommer ikke regn - hvorfor skulle der det? Vi skla fotograferes i en park ved siden af kirken og vi har ikke langt planer for hvad nu hvis ... for det regner ikke! Jeg er født under en særdeles heldig stjerne - vinder tit i lotto ( har vundet 10.000) jeg er lærer og har aldrig været på en hyttetur hvor vi har haft dårligt vejr( det blev lidt en joke blandt mine tidligerer kollegaer) Så hvorfor skulle det regne på min bryllupsdag?

0

Annonce ♥

Hej,

Jeg krydser selvfølgelig fingre for alle jer der skal giftes på lørdag og håber på at det bliver godt vejr. Men I skal jo også huske at regn på ens bryllupsdag betyder lykke i ens kommende ægteskab. Så en lille smule regn vil vel ikke gøre noget? ;)

I kan læse lidt om det her (står ca. midt på siden det med bryllupsdagen og regn) Vejret på ens bryllupsdag

0

En ting er sikkert vejret kan IKKE ødelægge min dag på lørdag men meget andet kan.

godt svar ;)

har en fin cremehvid paraply - til hvis nu der kommer en byge - jeg håber da på godt vejr om 3 uger - men mest af alt håber jeg vi får en god og vellykket fest!!!

Edited by joro
0

Annonce ♥

øv øv 10 mm regn lørdag, men skal vi ikke håbe på det først er når hele det udendøres er overstået.

De lovede også regn på min brors bryllupsdag og vi fik da også en ordentlig byge mens vi kørte til kroen men brudeparret som skulle køre omvej pga hestevognen kørte lige i en bue udeombyen så de fik ikke en dråbe :thumbsupsmileyanim:

Men det satser vi da bare på også sker for jer ;)

0

Annonce ♥

Hej :cheerleader3:

Nå det hjælper lidt at over østjylland hvor vi er . Står der kun 6 mm. Og IKKE 10 :cheerleader3:

Tænk det kan gøre mig glad.

Ja ja :loveflag:

Men gid at det her kunne vente med at komme til søndag. Sådan er det jo nogen gange, at de tager lid fejl.

Ck

He he de 10 mm tog jeg faktisk fra DMI igår aftes for østjylland. Så hvis den kun er 6 idag går det da fremad...4mm aftagende i døgnet så sku det da nok blive godt lørdag

0

Annonce ♥

De vender jo rundt hele tiden. Derfor holder jeg altså stadig vejret og venter og se hvad de siger onsdag - torsdag.

Vejret har vi ikke nogen indflydelse på. Vi kan ikke gøre noget ved det. Vi kan glæde os over dagen og den kærlighed vi bekræfter hver i sig.

Men resten - - det kommer. Det er jeg sikker på. :-)

Så kære brude - slog koldt vand i blodet og lad os se senere :-)

Mette

PS sorry hvis jeg er lyseslukker for jer...

0