Betina-86

Hjælp til at finde billeder af kjolen

17 indlæg i dette emne

Hej Zilla'er

Jeg har været ude og prøve en kjole som jeg fik hængt til side, men som jeg alligevel ikke turde købe fordi jeg synes det var for tidligt.. Vi måtte ikke tage billeder så har desværre ikke nogle billeder af den.. Men jeg drømmer stadig om den, og mindes den fantastiske følelse jeg havde i den, så vil virkelig gerne se et billede af den..

Nå, jeg vil prøve at beskrive den efter bedste evne, spørg evt. hvis jeg mangler noget:

- Det skulle vidst være en La Sposa-kjole

- Den har snørreryg

- Den har slæb

- Den har tynde stropper som er besat med perler el.l.

- Den er drapperet fra højre mod venstre. Oven over drapperingen (ocver brystet) er der nogle perler el.l. der 'hænger sammen' med det på stropperne.

- Selve resten af kjolen er i en lækker tyk silke.

- Drapperingen er skåret lige ned, og buer altså ikke ligesom mange kjoler gør.

- Under 'drapperingen' er der også silke, men som har et lag tyl-agtigt stof udenover hvor der er noget broderi/perleværk

Håber der er nogle der kan finde et billede og evt. et model navn :thumbsupsmileyanim: Savner faktisk kjolen og følelsen jeg havde i den ret meget :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg har ikke rigtig kunne finde en kjole, der passede til din beskrivelse.

Men jeg kan sagtens have overset den.

har du prøvet at kigge på panayotis hjemmeside.

Der kan du søge på la sposa kjoler fra både 2008 og 2007.

2008 kollektionen hedder vist Dreams II 2008...

ellers bare søg i deres søgefelt...

jeg kunne desværre ikke hjælpe mere.

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan er udskæringen over brystet? Går den lige over eller er det en v-udskæring?

Er det havfrue-form eller stort skørt?

Prøv evt, at kigge på house of brides hjemmeside, de har La Sposa kjoler liggende for flere år tilbage :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er udskæringen over brystet? Går den lige over eller er det en v-udskæring?

Er det havfrue-form eller stort skørt?

Prøv evt, at kigge på house of brides hjemmeside, de har La Sposa kjoler liggende for flere år tilbage :thumbsupsmileyanim:

Den er næsten skåret lige over ved brystet så vidt jeg husker..

Og det er med stort skørt :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hun bildte mig ind at det var en La Sposa, så vil tro det er rigtigt..

Nej det er i samme by som jeg arbejder, men havde bare lige lyst til at se billeder af kjolen igen..

Jeg fik den hængt til side i en uge fordi hun kun havde en, men turde ikke købe allerede.. Men nu har jeg måske fortrudt lidt, og ved ikke om jeg skal købe den..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv evt. at ringe til butikken og hør hvilken model det var du prøvede, de har jo lagt den til side, så det burde de kunne finde ud af, ellers tag ned og prøv den en gang til, og lur selv navnet ;)

Ellers kan du prøve at kigge på følgende sider, det er La Sposa modeller tilbage til 2005:

Her

Her

Her

Her

Her

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer