Sign in to follow this  
Followers 0
Ebes

Hvad synes I er rimeligt for en brugt kjole?

15 posts in this topic

Hejsa piger :loveflag:

Har fundet KJOLEN :cheerleader3::cheerleader3:

Har også fundet den brugt i min størrelse- dog skal den syes ind lidt forskellige steder, men den er renset og ellers klar til brug (så vidt sælger skriver)

Mit spørgsmål er- hvor meget er rimeligt at forlange for en brugt kjole?

Den har kostet 8200 kr. fra ny, men jeg er blevet tilbudt den i butikken (ny) for 7000 kr- dog skal den også tilrettes, hvilket kommer oveni.

Hvad ville I byde sælger?

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for svarene piger :cheerleader3:

Kan høre I tænker det samme som mig!

Kjolen er en 2007 model og sælger har haft den til salg et år- den går ud af produktion nu her og tror ikke hun får den solgt ellers, da det er svært at fange på billederne, hvordan kjolen er i virkeligheden....

Har budt hende 3500 kr. (hun forlanger 4500) og så må vi se hvad hun siger til det ;) Har dog ikke svaret endnu, men det er selvfølgelig også feriesæson...

0

Annonce ♥

Jeg ville også forlange ½-pris, hvis jeg skulle sælge en brugt kjole, men der er MANGE brugte kjoler til salg, og jeg kan høre fra mine gifte veninder, at det er meget svært at slippe af med en brugt brudekjole. En af mine veninder har lige solgt hendes for 1800 kr - mener hun i sin tid gav omkring 8000 for den...

Prut endelig om prisen.

0

Annonce ♥

Jeg mener 4500 er for meget, så ender hun med at have givet 3600 for en ny kjole og du 4500 for en der er brugt, og selvom det kun en en dags brug er der altså en del slitage på kjolekanter, slæb osv. Så jeg vil mene at halv pris er absolut maksimum, men mere fair var nok 30-40% af nypris.

0

Tak for svarene piger :loveboard:

Venter stadig på at hun reagerer på mit bud på 3500 kr. Har ikke hørt noget endnu (selvom det er en uge siden jeg kontaktede hende pr. mail). Men det er selvfølgelig også ferietid endnu :cheerleader3:

0