Guest tinegade

Gå alene op - hvad gør jeg med højre hånd/arm?!?

24 indlæg i dette emne

Ja, hjælp... ! Da jeg ikke har min far mere har jeg besluttet at jeg vil gå alene op af kirkegulvet fulgt at mine to store brudepiger!

Jeg skal selvfølgelig have min buket i venstre hånd, man hvad skal jeg gøre af højre? Jeg synes det kommer til at virke lidt Lucia-agtigt hvis jeg holder i buketten med begge hænder?!?

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror kun det bliver "Lucia-agtigt" hvis du holder buketten helt op foran brystet. Hvis du lader underarmene hvile på hofterne, så buketten er ud for din mave, så tror jeg det kommer til at se rigtig godt ud.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tror kun det bliver "Lucia-agtigt" hvis du holder buketten helt op foran brystet. Hvis du lader underarmene hvile på hofterne, så buketten er ud for din mave, så tror jeg det kommer til at se rigtig godt ud.

Knus fra

ViTo

:ditto:

Synes bestemt ikke det bliver lucia agtig når bare du ikke holder buketten i brysthøjde... Go for it!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære kommende brud,

Du har allerede fået gode svar :cheerleader3:

Jeg skal også gå alene op ad kirkegulvet til velsignelsen, og har valgt at holde brudebuketten i begge hænder i mavehøjde :cheerleader3:

Har du det ligesom mig? Jeg er allerede fyldt med en varm følelse ved tanken om at alle ser på mig, mens jeg vandrer op mod min elskede og vores allerallerbedste ven, som vi har udnævnt til min mands forlover.

Ønsker dig og din tilkommende et pragtfuldt bryllup og mange gode år sammen - må solen skinne over jer alle jeres dage.

Kærlighilsen

Rikke Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville holde buketten i venstre hånd - fordi jeg er venstrehåndet - og så lade højre arm hænge ned langs siden. Jeg synes godt, det kan blive lidt Lucia-agtigt ellers...

Som Emma Gad sagde: Arme skal ikke være over kors, i siden eller på ryggen - deres naturlige plads er smukt og afslappet ned langs siden ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Tine

Jeg kender ikke din kjole ej heller din brudebuket. Men det kunne da være smart at have buketten i den ene hånd og så 'styre' kjolen med den anden - løfte lidt op, så du ikke snubler. Det sker af og til og så er det jo smart, at man har én at støtte sig op ad. Men det har du ikke, og derfor kan den 'ledige' hånd bruges til at løfte lidt i kjolen... Jeg spammer lige med billeder, så du kan få nogle ideer...

post-22726-1217453649.jpg post-22726-1217453654.jpg post-22726-1217453660.jpg post-22726-1217453667.jpg post-22726-1217453673.jpg post-22726-1217453683.jpg post-22726-1217453694.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også gå alene op ad kirkegulvet, men jeg må indrømme, jeg har slet ikek tænkt over, at jeg har to arme som skal "beskæftiges" - så jeg er glad for, at der er andre der fandt på at spørge. Jeg tror også jeg vil holde buketten med begge hænder, langt nede. Men det er måske heller ikke helt dumt at holde vores datter, som skal være brudepige, i hånden.

- Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg skal også gå alene op ad kirkegulvet, men jeg må indrømme, jeg har slet ikek tænkt over, at jeg har to arme som skal "beskæftiges" - så jeg er glad for, at der er andre der fandt på at spørge. Jeg tror også jeg vil holde buketten med begge hænder, langt nede. Men det er måske heller ikke helt dumt at holde vores datter, som skal være brudepige, i hånden.

- Camilla

- Det er da en rigtig god idé!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tine

Jeg kender ikke din kjole ej heller din brudebuket. Men det kunne da være smart at have buketten i den ene hånd og så 'styre' kjolen med den anden - løfte lidt op, så du ikke snubler. Det sker af og til og så er det jo smart, at man har én at støtte sig op ad. Men det har du ikke, og derfor kan den 'ledige' hånd bruges til at løfte lidt i kjolen... Jeg spammer lige med billeder, så du kan få nogle ideer...

post-22726-1217453649.jpg post-22726-1217453654.jpg post-22726-1217453660.jpg post-22726-1217453667.jpg post-22726-1217453673.jpg post-22726-1217453683.jpg post-22726-1217453694.jpg

sådan ville jeg gøre hvis ikke jeg havde min far ved min side :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tror kun det bliver "Lucia-agtigt" hvis du holder buketten helt op foran brystet. Hvis du lader underarmene hvile på hofterne, så buketten er ud for din mave, så tror jeg det kommer til at se rigtig godt ud.

Knus fra

ViTo

Jeg har lige været til min venindes bryllup. Der var præsten med til at føre hende op ...men eller kan du få din bror (hvis du har en ) til det.

Carola

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Tine !

Mit første bud er, at du skal tage en kagerulle i den anden hånd - så ved gommen, hvad han har at rette sig efter!

Mere seriøst kunne du tage en salmebog i højre hånd - du kan benytte lejligheden til at købe en af de små smarte hvide salmebøger i lommestørrelse - de kan fås medforskellige motover i guldtryk på forsiden. Så kunne du overveje, om der skulle stå dit eget navn, det første sted med dit nye efternavn, hvis du skifter altså eller begge jeres navne og bryllupsdato.

Du kunne også overveje, om du skulle tage gommen med i indmarshen - i stedet for at han skal sidde på nåle oppe i koret.

Mange hilsner

Finn

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa,

Jeg var slet ikke i tvivl, da jeg gik alene op sidste sommer - jeg havde heller ikke tænkt over det og spurgte så fotografen, som tog billeder af mig inden jeg skulle gå ind. Jeg fik justeret højden, så det ville "se godt ud"! :)

Her er et billede til inspiration:

post-14653-1220299557.jpg

Hvhis nogle er nysgerrige, så er det Maria herindefra, der står og synger (Lov mig fra Den Eneste Ene) i baggrund med sin guitarist... Ja det var VIRKELIG smukt... ikke et øje tørt! Tak Maria... :shooter:

Jeg kan kun sige - det var den VILDESTE oplevelse - huske at nyde det!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mistede min far som barn, og da der aldrig kom en 'papfar' ind i mit liv valgte jeg at følge mig selv op ad kirkegulvet, da jeg nu er en selvstændig kvinde der tager mine egne beslutninger og ikke havde brug for at blive 'givet væk' af et tilfældigt familiemedlem.

Jeg holdt min buket midt for med begge hænder, da jeg syntes at det gav mest symmetri og ligevægt. Man bliver sådan lidt 'skæv' at se på hvis man holder en stor buket i den ene hånd og ikke så meget i den anden.

Men med hensyn til 'lucia-looket' så havde vi et vinterbryllup med masser af levende lys i kirken, men der var dog ingen der sammenlignede mig med en lucia-brud. Så jeg tvivler på at det kommer på tale til et sommer/efterårs bryllup.

Jeg håber I får en fantastisk dag! Og ærligt talt, så tror jeg ikke at det folk vil huske fra dagen er hvordan du holdt din buket ;)

post-13123-1220630598.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hihi jeg er også en selvstændig kvinde og efter at have boet langt væk fra mine forældre og forøvrigt været kæreste med min fyr siden 3.G (snart 9 år), og endda havde fået et barn med synes at det var lidt sent at blive givet væk...så jeg jeg valgte også at gå selv. Da jeg gik alene op for lidt over en måned siden holdt jeg buketten med begge hænder...jeg synes at det var rart at have dem samlet, som om man på den mådelige kunne knuge dem sammen og samle sig selv også! Hehe det er jo lidt nervepirrende at gå der, og så synes jeg ikke man skal tænke alt for meget over hvad den anden hånd skal lave.

RIGTIG GOD FORNØJELSE!!! YAY! Det blir jo fantastisk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer