lilies

Sandaler og brudekjole

7 indlæg i dette emne

Jeg har været til tilretning af min kjole i dag...

... og jeg havde selvfølgelig de sandaler med jeg har købt, som jeg vil have på.

Det første hun siger er at jeg skal have strømper på... hmmm... i min verden hører strømper ikke til i sandaler (heller ikke nyloner).

Hun sagde at ellers ville jeg hæve frygtelig op i løbet af dagen... og strømperne hjalp med at det ikke var så slemt.

Jeg har ingen planer om at have strømper på.... det er først den 30. august, så håber på at det værste varme har lagt sig...

... hvad er jeres erfaringer?

Er det en dårlig idé?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have sandaler OG strømper på. Men jeg regner med at smide mine selvsiddende efter vielsen.

Jeg kan godt lide ideen med selvsidddende fordi de lige gøre det ekstra, hvis i forstår.

Jeg regner også med at smide skoene under middagen så jeg ikke hæver alt for meget op.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg skal have strømper på - men mine 1. sko er lukkede, mens de 2. par sko jeg regner med at købe er sandaler... så ved ikk om jeg smider strømperne undervejs.. beholder dem på - eller fuldstændig dropper strømperne....

men synes da ikke det er et must... det bestemmer man vel selv ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde sandaler og ingen strømper. Fik lavet fine tånegle og havde et geleindlæg i sandalen. Jeg havde ikke nogen problemer, men indrømmet var jeg da træt i fødderne tilsidst, men det havde nu ikke noget at gøre med at jeg ikke havde strømper på.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer