Regina_lady

Regina & Mortens bryllup 1. August 2009

123 posts in this topic

Mange tak :thumbsupsmileyanim: er også helt vild med den, glæder mig til at prøve den igen til juni, hvor den skal tilrettes... :thumbsupsmileyanim:

Vil lige gøre jer opmærksom på, at jeg sletter billederne igen snart også dem fra første gang... vil jo ikke have at der er nogle der gå ind og ser kjolen :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Vielseringene er købt

:)

Så fik vi også bestilt vores ringe, hos min guldsmed, som var så søde at give os 20% rebat :thumbsupsmileyanim: 1000 Tak til Cecilie, vi bestilte dog vores ringe i en fysisk butik i Helsingør frem for at gøre det over nettede som vi selvf. også godt kunne have gjort :td:

Vi har købt Bræmers- LoveDsign rigtig i 14K blank guld, 4,8mm. i min ring er der så 0,17ct og M´s ring er bare i blank guld også 14ct og 6mm... :cheerleader3::)

Glæder mig bare så meget til d. 1/6 hvor vi har bestilt ringene til (vi har jo ikke rigtig brug for dem før) (y)

Jeg kan desværre ikke sætte et billede ind af min ring :cheerleader3: men jeg vil prøve at kigge lidt på det sener hvor jeg har mere tid til det :cheerleader3:

Men ville abre lige fortælle, at jeg nu også er den lykkelige ejer af et par ringe :td:

Edited by Regina_lady
0

Annonce ♥

Hvor er det bare en flot ring!!! :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se billeder af kjolen!

Mange tak :denmarkflag: glæder mig meget til at se den/dem i levende live (hvis man kan sige det sådan) :cheerleader3:

Jeg har slettede billederne af kjolen igen, da jeg er lidt nervøs for at der er nogle af vores gæster inde og lure....

0

Annonce ♥

Mange tak skal I have :biggrin: Jeg glæder mig bare så meget til af se den (dem) i virkelighedden :thumbsupsmileyanim: Kjolen må I desværre vente med at se til om 4 mdr. da jeg ikke ligger billeder her ind af den igen. Ved ikke om der er nogle der lure med på sidelinen, tror det ikke, men man ved jo aldrig :bearhug:

Og så bare lige noget vildt Der er i dag KUN 4 mdr. til min store dag wiiiii

Jeg føler mig bare helt på bar bund, har ikke styr på vores præst endnu, har ikke snakkede med feststed ang. mad, borde mv. mangler at lave 1000 ting men det kommen vel nok :bearhug:

Men nu er det kun weekenderne jeg har tilbage, da jeg i dag er startede på job igen efter min barsel (på 1½år inkl. sygemelding) øv øv men det er nu også dejligt nok at komme lidt ud igen

0

Så fik jeg endelig taget mig sammen og fik ringet til kirken, vi har jo ikke haft nogle præst til at vie os til august, da hende vi have snakkede med stoppede i oktober :) øv øv - men nu er der kommet en vikar der oppe, som jeg har være oppe til gudtjenste hos og han virker rigtig god :cheerleader3:

Jeg snakkede så med ham efter efter gudstjenesten og der kunne han jo så fortælle mig at han kun er der til Maj :cheerleader3: øv øv men at han da gerne ville komme og vie os, det kunne vi bare finde ud af.

Så her for 14 dage siden ringet jeg så til ham og han var stadigvæk meget intresseret i at vie os :cheerleader3: så vi skal til genarelprøve i kirken lørdag d. 4 juni kl. 11.00 :cheerleader3:

Det er bare SÅ fedt at have præsten på plads, så er der lidt mere ro inden mig :)

Ellers så er min plandlægning bare gået helt og andeles død, jeg kan ikke rigtig få mig selv i gang, med fx. at lave risposer og bordkort/menu kort... men mon ikke at det snart kommer..? Nu har jeg da bestildt nogle hjerter som jeg skal bruge til menu kort og bordkort, så man kan da håbe.

Men ellers så ved jeg sq ikke rigtig hvad jeg mangler end at snakke med hotellet omkring mad mv.

Har også fået styr på min bryllupskage :) jeg arbejder i et bageri og der er en super dygtig konditter og hun har tilbudt at lave min bryllupskage privat til 35kr pr. person, det er bare super skønt :cheerleader3: hun har tilmed tilbudt at hun kan køre op med den til hotellet for os... :)

0

Nå det er godt nok ikke meget jeg får skrevet i min bryllupsberetning, men her sker da lidt afligevel :cheerleader3:

Det var meningen at vi skulle have været oppe og snakke med prøsten i lørdags, men det er blevet udskudt til PÅ lørdag, da han skulle på besøg hos en der var meget syg og det kan man jo ikke gøre ved, men der er jo også tid endnu :)

I lørdags tog vi så ind til KBH for at købe tøj til den meget besværlige gorm og vi fandt et flot sort figursyet Armani habit :thumbsupsmileyanim: Han så bare så floooot ud (guf guf) hihi Så nu er det da også på plads, vi kan hente det allerede på onsdag (det skulle lige ligges lidt op)...

Vi har også fået hentede vores super flotte ringe :bearhug: jeg har jo selv "designet" den (bremers love desige) så jeg var godt nok nervøs for, om den nu også var flot LIVE, men det behøvede jeg slet ikke være nervør for, nu glæder jeg mig bare til at få den på igen :boohoo:

Vi har fået snakkede med Hotellet, de sidste ting med borddækningen, mad osv. og har også fået en plan over bord opstillingen, så nu skal vi "bare" igang med at finde ud af hvordan folk skal sidde, upha det bliver noget af et puslespil, som jeg IKKE glæder mig til :(

Bordkortne er også lavet færdige, de skal bare skrives, og det står min brudepige for, så det er ude af mine hænder nu (skønt) hi hi hi

Ellers så mangler jeg viste "kun" at lave risposer, menu kort og kirkehæfter :cheerleader3:

Min kommende mand har været ende og bestille blomster, så det er der også styr på. Og jeg skal hente min kjole på mandag d. 13 jubiiiii :bearhug: Den hænger faktisk bare og venter på mig nu :)

Jeg har også bestildt tid til at få lavet negle, det bliver gjort 3 dage før og så skal jeg jo også værer lækker brun, så jeg har bestildt tid til en gang spray tan, hvor det er en dame der sprøjter mig og ikke i en kabine :) Jeg skal have lavet en prøve spray her tirsdag d. 14 og så skal jeg se om jeg vil have det gjort 2 eller 3 dage før min bryllups dag (jeg tror selv at det bliver på 3 dagen altså samme dag som neglene) Glæder mig til at se resutatede...

Jeg har også fået bestilt brudekørsel, det var ellers meningen at vi bare skulle være kørene i vores egen bil, men så kom SP-pengene jo og så besluttede JEG, at jeg ville hentes i en flot gammel sølvgår Bentley, den er sååååå fin :bearhug:

og så er der vel kun tilbage og sige, at der kun er 4 UGER til vores store dag :boohoo: :boohoo:

I får da også lige et billede af bilen :)

post-32128-1246871557.jpg

Edited by Regina_lady
0

Annonce ♥

I går aftes, skulle jeg prøve min kjole hjemme hos min mor, hvor min brudepige for første gang skulle give mig den på :pokey: Det gik rigtig godt og den er bare sååååå flot -HAHA-

Men men men men, der er et problem, som faktisk er ret så stort -HAHA- Jeg prøvede ikke min kjole da jeg hentede den, da hun sage at det ikke var nødventigt, da den ikke var blevet lagt ind eller ud i livet. MEN den var jo blivet lagt op og det er der problemet er :loveboard:

Da jeg fik den på og tog det første skrit frem, hvad sker der så...???? jo jeg træder selvf. i kjolen og er ved at stå på snotten :loveboard: Så den er ikke blevet lagt nok op (hvis hun i det hele taget har lagt den op) pis pis pis jeg skal jo lige som bruge kjole om 8 dag og jeg kan jo ikke gå op af kirkegulvet og lyfte op i min kjole vel...?

Så nu har jeg siden kl. 9.01 ringede til hende med kjolen, men den går bare lige på tlf. svar med det samme, hvilke tyder på at hun har ferie lukkede :loveboard: F**K hvad gør jeg nu...? Jeg har betale 600kr for at få lagt den op, så jeg vil jo ikke gå ud og betale en anden skræder for at ligge den op, men det bliver jeg jo nød til (hvis jeg da kan finde en der kan gøre det INDEN fredag i næste uge) men så vil jeg bare ikke betale, så må hende der solgte mig kjole stå for den regning eller hvad...??

Hvad ville I gøre...??? Jeg har sendt hende en mail omkring det + indtalt en besked på hendes tlf. svar. :cheerleader3:

øv øv øv blev virkelig ked, da jeg opdaget at den var for lang :loveboard: og det har nu givet mig naver på :cheerleader3:

:cheerleader3:

0

Åh nej noget møg!!!

Du kan jo være heldig at hun er tilbage fra ferien mandag, og kan nå at fikse det - men det kræver vidst is i maven.

Kan du ikke søge hende på krak, få nogen ned forbi butikken eller noget andet, så du kan få afklaret om hun er på ferie eller ej?

Alternativet må jo være at finder en skrædder eller syerske der kan nå at lægge din kjole op og så betale regningen og tage den med tilbage til din forhandler og sige "se her, jeg måtte bruge xxx kr for at få ordnet noget på kjolen du skulle have fikset" og så få hende til at refundere penge...

Jeg håber sådan du finder en løsning!!!!

Krams og knus!

0

Annonce ♥

Jeg fik langt om længe fat i hende fra brudeforretningen, hun var så lige landet et eller andet sted, så hun kunne ikke rigtig hjælpe mig. Men hun var virkelig ked af at høre, at den stadigvæk var for lang -HAHA- Men jeg måtte jo finde en der kunne lægge den op og så skulle jeg sende hende regningen, så ville hun tilbage føre pengene til mig når hun kom fra ferie :pokey: Det er bare dejligt...

Jeg fik også fat i en (der hvor min mor har købt hendes festkjole) og hun kunne godt nå at ligge denop for mig :cheerleader3: så nu skal jeg en tur til Hote i morgen, så hun kan ordne den for mig og så håber jeg at hun kan gøre det mens jeg "venter" (har selvf. tænkt mig at gå en tur i byen eller ligende) :cheerleader3:

Men det er bare irreterende, at skulle bruge tiden på det, jeg har 1000 af andre ting at bruge min tid på lige nu. Men det er bare skønt at der er styr på det nu :cheerleader3:

og så har jeg jo kun 6 dage til vores store dag, det er bare SLET ikke til at fatte -HAHA-

0

Så er det I MORGEN :thumbsupsmileyanim:

Tænk sig at tiden er gået så stærkt, det er bare helt vildt og jeg glæder mig bare SÅ mig er total klar, til at hoppe i min flotte kjole :cheerleader3:

I dag skla vi have afleveret alle tingende, ned til hotellet og ud til vores barnepige. Syndes nu er der er en del ting der skla ordnet i dag, men jeg har bestemt ikke stress...

Men min brudesko gik jo selvf. i stykker i mandags, så jeg måtte ned med den i byen i tirsdags, så nu kan jeg kun xxx finger for at han kan lave den til mig, så jeg kan hente den i dag :)

Men jeg ville da bare lige vise jer hvordan vejert bliver i morgen :carrot: (har jo været noget nervøs for vejeret) Vejeret på lørdag

Når men nu er manden ude af døren og jeg må heller få morgengaven ned i tasken :(

:thumbsupsmileyanim: Vi ses nok først efter vores bryllupede.

Edited by Regina_lady
0

Smukke Regina,

Hav en fantastisk dag!!!

Jeg glæder mig sådan til at høre om dagen, se dig i kjolen og forhåbentlig nyde en masse gode billeder fra jeres dag!

Knus! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥