Sign in to follow this  
Followers 0
Karinahadsten

Føler mig en smule til grin

2 posts in this topic

Hele denne uge har jeg tænkt at jeg ville hjem og ligge i solen og arbejde på kuløren dels til brylluppet med i særdeleshed også til morgengavebillederne. Men hver dag har der bare liiiige været et eller andet. Så var der vasketøj og så var der lige en masse rod efter wekeendens campingtur, så tog vi lige ud at spise og var først hjemme da solen var væk. Men i dag tænkte jeg. Nu SKAL det bare være og så sidder jeg her med topløs BH og trusser og tænker at det føles lidt underligt fordi solen ikke er ret meget fremme. Min søn på 12 har endda lige kommenteret at jeg nok ikke skulle regne med at få sol. Hmmm oh well selv i let overskyet vejr får man vel lidt sol, men den er nok ikke så effektiv som jeg havde håbet. :-(

Nå men ellers må jeg i solarie her i weekenden. For lidt farve skal jeg altså ha inden d. 12.

0

Annonce ♥

Den giver faktisk mere end man lige regner med, da jeg var i bulgarien havde vi en dag hvor der var helt overskyet så det var der jo nogen der benyttede til at tilbringe en hel dag ved stranden uden at smelte, men men....de lignede bare et par hummer da de kom tilbage :thumbsupsmileyanim: så du kan sagtens få sol

0