JaneDuedal

Hvornår kan man tillade sig at ringe/skrive

8 posts in this topic

Hej

Hvor lang tid kan der gå før jeg kan tillade at henvende mig ???

Vi mangler svar fra min faster og hendes mand su dato var igår. Kan jeg ringe idag eller skal jeg vente en dag eller 2 ????

Edited by JaneDuedal
0

Annonce ♥

Hej

Først så synes jeg det er lidt tarveligt, at folk melder til for sent! Men prøv at vente et par dage eller i hvertfald weekenden over! Måske kommer din faster så i tanke om, at hun har glemt at meddele om de kommer!

Held og lykke med brylluppet - håber I får en skøøøn dag!

Knus DorteL

0

Ved godt det måske lyder lidt hårdt, men min holdning er at man kan tillade sig at kontakte folk allerede dagen efter su... for su er som regel sat efter at man skal have bestilt mad osv. og det kan jo ikke vente bare fordi folk ikke kan finde ud af at svare... synes det er meget uhøfligt ikke at svare før su, da man jo derved ikke respekterer at der er nogle ting der skal ordnes efter hvor mange der kommer.

0

Du kan sagtens tillade dig at ringe idag.

0

Annonce ♥

Synes sagtens man kan ringe dagen efter, der er jo ligesom en grund til at der er en SU-dato........

Knus fra

ViTo

0

Vi havde også svar-dato d. 1/8 - og mangler svar fra 1 par til middag og ca. 20 til reception... - SÅ irreterende....

Parret til middag, er en af Michaels gamle kolleger og hans kone - og jeg har bedt ham om at ringe til ham søndag.

De ca. 20 til receptionen, får lige ugen ud, og så må jeg jo ringe rundt.... - ØV !!!

På en måde har jeg bare lyst til at give dem en lærestreg, og sige at tilmeldingen er lukket når de ringer !!!! - eller, at de er velkomne til receptionen - men de må ikke spise der, da maden allerede ER bestilt, til dem der svarede til tiden :cheerleader3:

Ej, det kunne jeg ikke finde på - men egentlig en fed tanke - så kan de da lære det kan de !!!!!!!

Jeg har ikke rigtigt haft tid til at ringe i dag - Michael heller ikke - ellers havde vi ringet i dag. - Der er jo ligsom en grund til, at man skriver SU på invitationen.....

0

Helt enig i at man kan tillade sig det allerede dagen efter ()()

Det gør vi i hvert fald!! Synes da det mindste man kan gøre er at svare inden su, især da man oftest har haft ret lang svarfrist....

At vi så stadig mangler at høre fra 1/3 og har SU om 11 dage, ja det kan også få min tålmodighed på spil, da jeg altid i det mindste siger tak for invitationen, og fra dem har vi INTET hørt... ved af omveje at de har modtaget invitationen, endda drøftet det med andre der skal med, men hvorfor ikke med os?

:loveboard:

Se at få ringet hvis du ik allerede har gjort det :cheerleader3:

0

Lige en update. Jeg ringede til fasteren og fik fat i min onkel som bestemt mente min faster havde ringet. Det viste sig hun havde ringet på min kærestes mobil 25 min forinden og meddelt at de kom. Han havde ikke nået at skrive mig omkring det (han var ude at køre) inden jeg havde ringet til min faster også.

Lidt flovt, nå men pyt nu har vi fået svar fra alle og bliver 55. Nu kan jeg lave den endelige bordplan og dermed også menu/bordkort. :cheerleader3:

0

Annonce ♥