sofine

16-08-08 brude, hvad mangler I??

68 posts in this topic

Så piger!! 2 dage til.... :bearhug:

Jeg glæder mig simpelthen SÅ meget nu og det hele går bare lige efter planen - på nær vejret :bearhug: Jeg har holdt hovedet højt lige indtil nu, men nu går det altså bare i den gale retning... ØV ØV ØV ØV !!!!

post-32819-1218690317.jpg

Edited by sofine
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke alle sammen! :thumbsupsmileyanim:

Nu er det virkeligt! Mine veninder og kusiner og søster er i gang med at pynte til festen. De sendte mig hjem at slappe af. Men er lige blevet færdig med talen til min mand og nu er jeg altså nødt til at lægge sønnens bukser op! Så skal vi lige øve brudevals og så hygge med et glas vin og lækker mad!

Glæder mig til at se jeres billeder og læse hvordan det hele gik

0

Tillykke piger til os alle sammen

Håber at alle I dejlige tøser får en hel fantastisk og vidunderlig dag - lige som I har drømt om og ønsket jer. Nu er jeg snart på vej i seng med min brudepige hos mine forælre, og der er fuldstændig styr på det hele, og det er bare for skønt.

Knus Ditte

0

Annonce ♥

Godmorgen Prinsesser!!

Så er det idag, at vi bliver dronninger :ilovebryllupsklar:

Jeg blev vækket af min søn kvart i 6 (han sover normalt ellers lææænge), så inden jeg går igang med de sidste små ting, vil jeg lige ønske os alle en

FANTASTISK DAG !!!!!

Må Jeres prinsessedrømme gå i opfyldelse...... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Vi havde en helt utrolig og - jeg ved ikke hvad jeg skal sige - dag. Vi var hjemme kl 7 søndag morgen og da vi vågnede senere på dagen så græd jeg som jeg ved ikke hvad. Ved ikke rigtig hvorfor, men alle havde gjort så meget ud af at glæde os, at det ikke er til at fatte. Jeg ved ikke om I har hørt om Eyvør (en ung færøsk sangerinde, som også har gjort sig gældende i udlandet), men min mor kender hende og havde fået hende til at synge to sange for os. Vi vidste ikke af noget og det var så overvældende at jeg får tårer i øjnene hver gang jeg tænker på det.

Har desværre ikke fået nogle billeder endnu :thumbsupsmileyanim: Øv

0

Ja!! Jeg er nu Fru. Kenneth Larsen !!!

Vi havde bare den allermest fantastiske dag - jeg svæver endnu :thumbsupsmileyanim:

Alt var perfekt og jeg glæder mig til, at have tid til at lave en rigtig god beretning...

Men her er et par billeder fra dagen

post-32819-1219084570.jpg

0

Annonce ♥

Her er det andet så... :thumbsupsmileyanim:

Det var vel nok en helt uforglemmelig dag - og helt perfekt! Jeg sad og læste gæstebogen på vej hjem fra Sorø igår og jeg vrælede simpelthen. Vores venner og familie har skrevet de sødeste ting!

Jeg har ingen billeder endnu, de kommer efter bryllupsrejse. Julie, smykkerne var HELT perfekte! Jeg skylder for halskæden endnu, smider du mig ik en pm med konto osv?

KNUS

L

0

Tillykke til jer alle sammen. Jeg var selv til min svoger og svigerindes bryllup, men det var et rådhusbryllup, så jeg nåede næsten ikke at blive rørt. Der var ikke så mange sange og talerne var søde, men rørte mig ikke så meget. Jeg bliver faktisk mere rørt af at læse de små jubelindlæg I kommer med her. Og hvor er det nogle gode billeder dem som allerede er lagt ind.

Jeg bliver helt ked af at der ikke er andre brude der har meldt ind på 13. september som bryllupsdag, for det er bare hyggeligt med de her datotråde. Men så suger jeg bare til mig af stemningen her :-)

0