Xaksia

Kender i nogle lokaler i Århus?

7 indlæg i dette emne

Jeg ved emnet har været oppe før, men alle svar var på lokaler uden for Århus... Det tætteste jeg kunne finde var Egå/Skæring...

Jeg leder efter et sted til vores reception som ikke er for langt væk fra midtbyen, for vi skal giftes i domkirken og spise derinde, så at holde receptionen HERRE langt ude virker bare dumt... Alt den kørsel frem og tilbage...

KH

Xaksia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Vi skal også vies i Århus midtby og har så lejet noget der hedder "Cafe Nicolai" til selve festen. Det ligger lige ved Aros...

Hvis I leder efter lokaler, hvor stedet står for maden, kan man også leje Cafe Gyngen i Mejlgade... det er forholdsvis billigt.

Held og lykke!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frimurerlogen har nogle flotte lokaler i Christiansgade som man, hvis man er heldig kan leje til sit bryllup. Vi besøgte også en anden loges lokaler i Latinerkvarteret, mener det var i Graven. Desværre er det nu så længe siden vi ledte efter lokaler, at jeg har slettet linksene, men prøv at søg på loger i Århus. De var lidt svære at finde, men når man først fik fat i deres telefonnummer og snakkede med dem, var de venlige og ville gerne udleje deres lokaler.

Café Nicolai er også, som en af de andre siger, et godt bud. Det ligger i den gamle Købmandsskole, også i Christiansgade. Café Hack er nyyydelig, men måske lidt dyr til reception, det ved jeg ikke... Men meget tættere på domkirken kommer man da ikke! Det skulle lige være Hotel Royal.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Café Hack / Århus Teater kan klart anbefales - har været til fest der tidligere.

Ellers er der Svineriet i Mejlgade - også anbefalelsesværdig.

Helnan Marselis Hotel ligger ud til vandet

Hvis det skal være sjovt er der Restaurant Terrassen i Tivoli Friheden.

Aros har en café med tagterrasse, som jeg selv er totalt forelsket i :thumbsupsmileyanim:

Eller Café Casablanca??

Måske du kan bruget noget af det??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer