Najabach

Naja og Heines Majbryllup:-)

809 posts in this topic

:cheerleader3: Sikke et skønt forum, og hvor er det bare mange nyttige ting man kan finde:-)

Lige en kort præsentation, mit navn er Naja, jeg er 25 år og bor sammen med min kommende mand Heine, som er 30 år, og vores lille hund, Tage, i Kolding.

Vi skal giftes d. 16. Maj 2009. Han friede til mig d 18. juni i år på stranden ved solnedgang i min mors hjemby.

Vi har kendt hinanden i 3 ½ år og mødte hinanden til vores venners polterabend, som vi hver især havde planlagt:-)

Bryllupsplanlægning

Her er de foreløbige ting der er booket, lavet og planlagt:-)

Vielsen:

Kirke

klik her

Salmer

klik her

Kirkehæfter

klik her

Ægteskabserklæring & Navneændring

klik her

Sopran (synger Ave Maria til min nybagte mand i kirken:-)) (Link til hjemmesiden)

Klik her

Fotograf (link til hjemmesiden)

Bruno Rosendal

Transport (helikopter fra kirken til restauranten)

klik her:loveboard:

Middagen:

Bryllupskage

klik her

Feststedet/Restauranten

klik her

Billeder af feststedet

klik her

Menu

klik her

Musik (Ke Parsa 5-m. orkester, pris 12000 for musik til kl 3.00, incl dinnerpianist fra 17.30 til 23.30)

Emergency Kit

klik her

Nye kurve til emergency kit

klik her

Fyrværkeri til lige efter brudevalsen (link til hjemmeside)

klik her

Bruden:

Kjole og slør

klik her

2. prøvning af kjole

klik her

3. prøvning med nyt slør

klik her

Prøvning med håropsætning

klik her

Makeup inspiration

klik her

Prøvemakeup 1

klik her

Brudens Make-Self-Hot-Plan

klik her

Hår inspiration

klik her

Prøveopsætning af hår

klik her

Mine smukke Manolo Blahnik "Something Blue" sko

klik her

Billeder af mine Manolo's, endelig kom de hjem :-)

klik her

Sko inspiration

klik her

Gommen:

Morgengaven part 1 (Aston Martin-Kursus)

klik her

Morgengaven del 2 (Boudoir-billeder)

klik her

Heines bryllupstøj

klik her

Undertøj "custom-made"

klik her

Inspiration til gommens brystbuket

klik her

Bryllup:

Vielsesringe

klik her

Vielsesringe part 2

klik her

De endelige vielsesringe

klik her

Brudebuketter inspiration 1

klik her

Brudebuketter inspiration 2

klik her

Invitationer

klik her

Monogrammet

klik her

Menukort - The Making of

klik her

Menukort part 1

klik her

Sweets til gaveæsker

klik her

Gaveæsker/Favours

klik her

Risposer

klik her

Inspiration til invitationer & Menukort

klik her

Frøposen

klik her

Frøposer m. monogram (skabelon)

klik her

De færdige frøposer

klik her

Skabelon til chokolade m. monogram

klik her

Chokolade m. monogram

klik her

Just Married Bolcher

klik her

Asti til om morgenen ved frisøren

klik her

Vandflasken

klik her

Vandflasker

klik her

Gaveæsker til "Globryllupsgæster"

klik her

Inspiration fotografisk

klik her

Lidt forskelligt shopperi

Underlag til risposer & kirkehæfter

klik her

Praktiske ting

Gaveoppakning/Brunch dagen efter

klik her

Brude-holde-styr-på-alt-budget-rodemappe

klik her

Rejser

Bryllupsrejse (jubii, vundet herinde på BK)

klik her

Familien

Designteamet

klik her

Brudeparrets lille "barn" Tage:-)))

klik her

Lidt sjove billeder hahahahaha

klik her

Datoen for forlovelsen blev lidt tilfældig, min kæreste sagde at han ville have friet på en rejse til Norge, men da han fik ringen kunne han ikke vente. Så bedst som jeg gik og smuttede sten sad han pludselig på knæ :marryme:

Han havde fundet en helt speciel ring til mig. Jeg har åbenbart for mange år siden sagt at jeg synes diamanter er flotte, men fordi man ikke altid ved hvor de kommer fra eller om de er fra konfliktramte områder, så er det svært at forstå hvorfor folk køber dem. Det havde han lige husket (!), så han har fundet en rosaguld-ring med 28 lyserøde diamanter og 1 hvid diamant fra Australien. Jeg blev meget overrasket og følte mig som en rigtig prinsesse :cheerleader3: Tænk at han kunne huske det :bunny_4:

Den er her

post-34968-1230412147.jpg

Vi skal giftes i Vilstrup Kirke v/Haderslev. Reception og middag skal afholdes på Restaurant Damende i Haderslev, her bliver vi ca. 55 gæster plus/minus. En rigtig romantisk lille afsides restaurant i naturskønne omgivelser. Selve restauranten er i rokoco-stil.

Temaet bliver grøn/hvid/guld. Af blomster vil jeg gerne have hvid Calla og muligvis hvid orkidé, det er lidt svært at finde ud af hvilke blomster der ville passe sammen hele vejen igennem. Overvejer også roser.

Jeg har allerede fundet min brudekjole nu, det blev en Hawai fra Pronovias. Super lækker og dejlig kjole,købt i Tønder. ()() Billeder vedhæftet

Der kommer flere lidt senere, når jeg har fundet ud af at gøre billeder små :loveflag:

post-34968-1230412237.jpg

Jeg synes den er helt perfekt. Havde ellers troet at jeg skulle stå i kniplinger og perler og masser af detaljer, men så blev det denne kjole, nu synes jeg slet ikke det kan være nogen anden :hug:

Jeg har også købt lækkert undertøj nedsat med 70 % og strømperne måtte være et par alt for dyre luksus-agtige fra Woolford. De er ret lækre :bunny_4:

Jeg har også fundet sko, der fandt jeg et par på udsalg til 199,- med åbent til tæerne og smarte similisten og perler i fronten.

Så nu mangler jeg egentlig kun slør og diadem, men det er også lidt svært. Jeg vil gerne have et langt 1-laget slør (2,5 meter) med en bred lækker blonde/kniplingekant på, gerne med lidt perler. De er bare så dyre! Jeg faldt for et der hvor jeg har købt kjolen, men det koster 2500! Nu prøver jeg Ebay:-) Jeg har fundet et 3,5 meter langt slør og et smukt diadem på Ebay. Diademet blev ikke helt som jeg ville have det, men det går nok, man kan jo ikke få det hele, så ville det jo også være lidt kedeligt:-) Hov, det blev et 3 meter langt slør uden blondekant ()()

Jeg har set et fantastisk smukt diadem båret af en herinde, men desværre er det et arvestykke hun har fået lov at bære, og så står jeg her med alt for høje forventninger til hvordan det skal se ud:-( Det skal jo være ret prinsesse-agtigt :bunny_4:

Invitationer, menu og kirkeprogram bliver i pastelgrønne farver med cremefarvet bånd. Der fik jeg inspiration fra Calligraphen. Både invitationer, menu, små gaveæsker til gæsterne og bordkort laver jeg fra bunden :loveboard:

Monogram laver jeg selv og skanner ind på computer. HOv, det lavde jeg ikke selv, tyvstjal det fra Brabranspigens store kollektion:-)

Vores fotograf er Bruno Rosendal i Holsted. Vi tog ham udelukkende på prisen. 9,50 pr billede og 1000,- for et stort album

Jeg har valgt at have to brudepiger; min veninde Johanne og min forlovedes søster, Sanne. De skal gå foran mig i kirken, sådan at jeg er den sidste der går ind.

Til indgangsmarch vil vi forsøge at få organisten til at spille Here comes the bride , det er en amerikansk tradition at bruge den melodi, men vi håber de vil gå med til det:-)

So far, so good. Resten må komme henad vejen. D. 11. oktober skal jeg til lagersalg ved lilly, måske de har et billigt slør og evt. kjoler til mine brudepiger sat ned:-)

Var ved Lily d. 11. oktober, men fandt desværre ikke noget:-(

Jeg er begyndt at tage violintimer, og har indkøbt min første violin, skal spille et stykke af en solo i sangen "A song for you" sunget af Celine Dion. Vi var til koncert med hende i sommers, så jeg ved han ka kende den med det samme:-) GLÆDER MIG SÅ MEGET.

Vores brudevals skal være lidt speciel. Det traditionelle vil være der, mikset med lidt tango, latin og funk:-)

Når brudevalsen er ovre, så vil alle gæster modtage en hjerteballon med helium i, en stjernekaster og en æske tændstikker og så skal vi alle udenfor. Det er så meningen at de skal tænde stjernekasterne og sende ballonerne til vejrs mens "Disneys Når du ser et stjerneskud" spiller i baggrunden. Den sidste kæmpe overraskelse skal så være at det sluttes af med et festfyrværkeri:-)

Og så skal der festes! :-) Ihh glæder mig så meget! :bunny_4:

Så mangler vi kun at få lavet invitationerne, har lavet første udkast. De skal sendes ud til valentinsdag.

Og så skal min kære gom have noget tøj på:-) Drømte i nat at han ankom i hvid smoking og sorte bukser, det var ikke lige så traditionelt, men jeg græd i drømmen af glæde over at se ham :bearhug:

Nå tilbage til emnet.

Her er lige et model billede af kjolen:-)

post-34968-1230412533.jpg

Endelig har jeg kunnet finde ud af at formindske billeder, tjek på side 4 de sidste nye billeder af min kjole og slør:-) :cheerleader3:

Edited by Najabach
0

Annonce ♥

Et stort velkommen hertil og tillykke med det romantiske frieri og det kommende bryllup ()():loveflag::bearhug:

Det var rigtig sødt, at han havde sørget for en ring med sten, der ikke var eller kunne være fra områder, du ikke er interesseret i at støtte :cheerleader3:

Glæder mig til at følge jeres planlægning og håber da også på at få lov at se et billede eller to af dig i din kjole :loveboard:()()

0

Et stort velkommen hertil og tillykke med det romantiske frieri og det kommende bryllup :loveflag::bearhug::bunny_4:

Det var rigtig sødt, at han havde sørget for en ring med sten, der ikke var eller kunne være fra områder, du ikke er interesseret i at støtte :cheerleader3:

Glæder mig til at følge jeres planlægning og håber da også på at få lov at se et billede eller to af dig i din kjole ()()()()

Jo tak, det bliver så spændende:-) Kan bare ikke vente :loveboard:

Jeg har nogle billeder på min brudepiges kamera,de har bare ikke fundet vej ind i computeren endnu:) Kommer snart:-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til!!

Dejligt med en maj-brud mere :ilovebryllupsklar:

Rigtig flot kjole!!! Jeg skal også til tønder og prøve kjole :) Dog først den 18.oktober (kun 1 måned endnu!!)...

Hej AnnWP

Kan se ifølge kalenderen så er det mig der er den heldige vinder, af at hjælpe dig med at finde din drømme kjole i Askepot & Valentino :)

Vi ses

:cheerleader3: Heidi

Sejt, Det glæder jeg mig til!!! :)

0

Annonce ♥

Hej Naja

Ville lige smide en sød lille hilsen...

Jeg håber det er mig, der for æren af at hjælpe dig i din smukke kjole igen, når du skal have kjolen tilrettet :loveboard:

Den er altså også bare gude smuk til dig... Kan godt forstå det var et svært valg

:loveboard: Heidi ( fra Askepot & Valentino )

Hej Heidi:-)

Tak for den søde besked:-) Jeg er så glad for at have kjolen hos jer! Det vil jeg helt klart anbefale:-)

Jeg glæder sådan til at skulle ned og prøve den igen:-)

Vi ses forhåbentlig snart.

Knus Naja:-)

0

04.10.2008

Vi var jo så superheldige at vinde en rigtig luksusrejse (som var vores bryllupsrejse) til Lefkas i Grækenland herinde på BK, og det skal I da selvfølgelig have billeder af:-)

Vi skulle afsted mandag aften kl 18.00 og var på det luksuriøse hotel ca. ved en 22-tiden.

post-34968-1223134211.jpg

0

Annonce ♥

Super tillykke med din tråd, selvom jeg nok er lidt ude.. :loveboard:

Tillykke med frieriet og den fantastiske bryllupsrejse.. Skønt at vinde den..

Jeg kan se du også skal giftes d. 16 maj.. Hi hi Me to.. :thumbsupsmileyanim: En fantastisk dato..

JEg glæder mig til at følge dine forberedelser..

Kan se jeg allerede er bagud.. :loveboard:

Kæmpe :loveboard: herfra..

0

Annonce ♥