Najabach

Naja og Heines Majbryllup:-)

809 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja vi er nogle bridal tosser:-)))))

Ja buket 1 er klart min favorit:-))

Jeg har haft en lidt doven dag idag, har haft lidt dårlig samvittighed, men jeg lavede en killer fremlægning i fysik;-))) Håber også at du har haft en god dag søde:-))

Hehe ja bridal-freaks :cheerleader3:

Ihh bliver spændende og se billeder af originalen når det er... :angry: Hmm er i gang med og finde ud af om jeg mon ikke skulle køre et smut omkring sdr.jyalldn den 16.. for hooold da op hvor vil jeg gerne se dig den dag :thumbsupsmileyanim:

Åhh doven-dage - dem kender jeg alllt for godt til ;) Desværre..

Uhhhh hvor fedt... tillykke med det!

Hvorfor er det du læser på VUC? Det har lille mig ikke fået med... :thumbsupsmileyanim:

Jooo tak - moderen min har været her idag - så vi var lige på OUH - og så spiste vi frokost i svendborg med min kære H - og så fik vi lige afprøvet den 3 brudepigekjole... (der passede :carrot: )... sååå en dejlig dag!

Knusser

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi er nogle bridal tosser:-)))))

Ja buket 1 er klart min favorit:-))

Jeg har haft en lidt doven dag idag, har haft lidt dårlig samvittighed, men jeg lavede en killer fremlægning i fysik;-))) Håber også at du har haft en god dag søde:-))

Hehe ja bridal-freaks :cheerleader3:

Ihh bliver spændende og se billeder af originalen når det er... :angry: Hmm er i gang med og finde ud af om jeg mon ikke skulle køre et smut omkring sdr.jyalldn den 16.. for hooold da op hvor vil jeg gerne se dig den dag :thumbsupsmileyanim:

Åhh doven-dage - dem kender jeg alllt for godt til ;) Desværre..

Uhhhh hvor fedt... tillykke med det!

Hvorfor er det du læser på VUC? Det har lille mig ikke fået med... :thumbsupsmileyanim:

Jooo tak - moderen min har været her idag - så vi var lige på OUH - og så spiste vi frokost i svendborg med min kære H - og så fik vi lige afprøvet den 3 brudepigekjole... (der passede :carrot: )... sååå en dejlig dag!

Knusser

Dejligt, jeg mangler også stadig brudepigekjoler, lidt krise, men vi når nok det hele:-))

Jeg læser enkeltfag, for at kunne komme ind på medicin næste år. Jeg vil gerne arbejde med øjne engang, det kunne være spændende, selvom det ikke lyder sådan:-))))) Hvad skulle I på OUH?

Du er marjet marjet velkommen den 16. maj, vil modtage dig med kyshånd:-)))))))

Rigtig god aften:-))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Mht brudebuket....så helt klart nr 1!!! :thumbsupsmileyanim:

Hvor er i sjove med de forvrængede billeder :cheerleader3::angry::angry: ...sådan noget laver min søn også på hans tlf hele tiden og jeg er altid færdig af grin over det!!!! :thumbsupsmileyanim:

Ja nr 1 er marjet marjet smuk, det bliver noget i den stil:-)))

Ja de billeder er bare for sjove, det kan jeg underholde mig selv med i mange timer:-))))))))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi er nogle bridal tosser:-)))))

Ja buket 1 er klart min favorit:-))

Jeg har haft en lidt doven dag idag, har haft lidt dårlig samvittighed, men jeg lavede en killer fremlægning i fysik;-))) Håber også at du har haft en god dag søde:-))

Hehe ja bridal-freaks :angry:

Ihh bliver spændende og se billeder af originalen når det er... :angry: Hmm er i gang med og finde ud af om jeg mon ikke skulle køre et smut omkring sdr.jyalldn den 16.. for hooold da op hvor vil jeg gerne se dig den dag :thumbsupsmileyanim:

Åhh doven-dage - dem kender jeg alllt for godt til ;) Desværre..

Uhhhh hvor fedt... tillykke med det!

Hvorfor er det du læser på VUC? Det har lille mig ikke fået med... :cheerleader3:

Jooo tak - moderen min har været her idag - så vi var lige på OUH - og så spiste vi frokost i svendborg med min kære H - og så fik vi lige afprøvet den 3 brudepigekjole... (der passede :carrot: )... sååå en dejlig dag!

Knusser

Dejligt, jeg mangler også stadig brudepigekjoler, lidt krise, men vi når nok det hele:-))

Jeg læser enkeltfag, for at kunne komme ind på medicin næste år. Jeg vil gerne arbejde med øjne engang, det kunne være spændende, selvom det ikke lyder sådan:-))))) Hvad skulle I på OUH?

Du er marjet marjet velkommen den 16. maj, vil modtage dig med kyshånd:-)))))))

Rigtig god aften:-))

Uhh ja det når i skam nok.. :angry: Jeg var jo så fræk og be' min mor om og sy 4 stks. selvom hun ikke har syet i 15 år... og de bliver simpelthen SÅ smukke... :thumbsupsmileyanim:

Arghhh :angry: Så er jeg med igen... Syntes da det kan lyde meget spændende... hvis det er det man interessere sig for!

Åhh jamen det har været et være rend med hende på OUH ;) sidste uge blev hun afsluttet fra "Hudklinikken" hvor hun har gået pga laser-hårfjerning og laserfjerning af blodsprægninger.

Idag var vi så derude - fordi de nu på ny vil undersøge hvorfor hun har så ondt så ondt i alle led mv.. For 6 år siden opgav Gråsten gigthospital hende uden en diagnose... SÅ det er rart der sker noget. Nu skal hun have taget en biopsi af den store åre der sidder i "tindingen" som så skal vise om det er muskel-gigt eller om de skal undersøge for andet.

Ihhh med kyshånd ligefrem.... :cheerleader3: Det må jeg se på.. tror helt sikkert jeg kan finde nogen der vil med ;)

Ilm Smukke...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Snøft snøft... Imorgen tager min elskede til Kina i otte dage, han rejser en del til fjernøsten og nu skal han altså afsted igen. Det er lidt træls nu med kun 25 dage til brylluppet, når han kommer hjem så er der kun 17 dage tilbage. Jeg er ikke så god til at han tager afsted, får altid alle mulige dumme og bange tanker, der er jo ret langt derover :thumbsupsmileyanim: Men det bliver bedre med tiden, det var værst i starten, men han har været afsted sådan ca. 30 gange siden jeg mødte ham, det er bare aldrig rigtig sjovt. Så jeg bliver græsenke de næste 8 dage :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Snøft snøft... Imorgen tager min elskede til Kina i otte dage, han rejser en del til fjernøsten og nu skal han altså afsted igen. Det er lidt træls nu med kun 25 dage til brylluppet, når han kommer hjem så er der kun 17 dage tilbage. Jeg er ikke så god til at han tager afsted, får altid alle mulige dumme og bange tanker, der er jo ret langt derover :thumbsupsmileyanim: Men det bliver bedre med tiden, det var værst i starten, men han har været afsted sådan ca. 30 gange siden jeg mødte ham, det er bare aldrig rigtig sjovt. Så jeg bliver græsenke de næste 8 dage :angry:

Åhhh søde.. kan da godt forstå du kommer til at savne ham.. :angry: det er aldrig sjovt og skal undvære de kære mænd... :thumbsupsmileyanim:

Men ved du hvad???? Du har OS herinde.. vi er her hele tiden - kun et klik væk :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi er nogle bridal tosser:-)))))

Ja buket 1 er klart min favorit:-))

Jeg har haft en lidt doven dag idag, har haft lidt dårlig samvittighed, men jeg lavede en killer fremlægning i fysik;-))) Håber også at du har haft en god dag søde:-))

Hehe ja bridal-freaks :angry:

Ihh bliver spændende og se billeder af originalen når det er... :angry: Hmm er i gang med og finde ud af om jeg mon ikke skulle køre et smut omkring sdr.jyalldn den 16.. for hooold da op hvor vil jeg gerne se dig den dag :thumbsupsmileyanim:

Åhh doven-dage - dem kender jeg alllt for godt til ;) Desværre..

Uhhhh hvor fedt... tillykke med det!

Hvorfor er det du læser på VUC? Det har lille mig ikke fået med... :cheerleader3:

Jooo tak - moderen min har været her idag - så vi var lige på OUH - og så spiste vi frokost i svendborg med min kære H - og så fik vi lige afprøvet den 3 brudepigekjole... (der passede :carrot: )... sååå en dejlig dag!

Knusser

Dejligt, jeg mangler også stadig brudepigekjoler, lidt krise, men vi når nok det hele:-))

Jeg læser enkeltfag, for at kunne komme ind på medicin næste år. Jeg vil gerne arbejde med øjne engang, det kunne være spændende, selvom det ikke lyder sådan:-))))) Hvad skulle I på OUH?

Du er marjet marjet velkommen den 16. maj, vil modtage dig med kyshånd:-)))))))

Rigtig god aften:-))

Uhh ja det når i skam nok.. :angry: Jeg var jo så fræk og be' min mor om og sy 4 stks. selvom hun ikke har syet i 15 år... og de bliver simpelthen SÅ smukke... :thumbsupsmileyanim:

Arghhh :angry: Så er jeg med igen... Syntes da det kan lyde meget spændende... hvis det er det man interessere sig for!

Åhh jamen det har været et være rend med hende på OUH ;) sidste uge blev hun afsluttet fra "Hudklinikken" hvor hun har gået pga laser-hårfjerning og laserfjerning af blodsprægninger.

Idag var vi så derude - fordi de nu på ny vil undersøge hvorfor hun har så ondt så ondt i alle led mv.. For 6 år siden opgav Gråsten gigthospital hende uden en diagnose... SÅ det er rart der sker noget. Nu skal hun have taget en biopsi af den store åre der sidder i "tindingen" som så skal vise om det er muskel-gigt eller om de skal undersøge for andet.

Ihhh med kyshånd ligefrem.... :cheerleader3: Det må jeg se på.. tror helt sikkert jeg kan finde nogen der vil med ;)

Ilm Smukke...

Nå det lyder da ret så slemt med din mor, træls at folk bare giver op, hvad skal man så gøre? Håber de finder ud af det denne gang.

Spændende med kjolerne, glæder mig til at se billeder:-)

Hvis du vil følges med nogen så har jeg hørt en fugl synge om at Tina_Majbrud, Demant (måske), Vanni (stort måske) og KatjaVahl kommer, så der er i hvert fald nogen at følges med:-)))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Snøft snøft... Imorgen tager min elskede til Kina i otte dage, han rejser en del til fjernøsten og nu skal han altså afsted igen. Det er lidt træls nu med kun 25 dage til brylluppet, når han kommer hjem så er der kun 17 dage tilbage. Jeg er ikke så god til at han tager afsted, får altid alle mulige dumme og bange tanker, der er jo ret langt derover :cheerleader3: Men det bliver bedre med tiden, det var værst i starten, men han har været afsted sådan ca. 30 gange siden jeg mødte ham, det er bare aldrig rigtig sjovt. Så jeg bliver græsenke de næste 8 dage :angry:

Åhhh søde.. kan da godt forstå du kommer til at savne ham.. :angry: det er aldrig sjovt og skal undvære de kære mænd... :thumbsupsmileyanim:

Men ved du hvad???? Du har OS herinde.. vi er her hele tiden - kun et klik væk :angry:

Ihhh tak søde, jeg kan altid regne med jer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nå det lyder da ret så slemt med din mor, træls at folk bare giver op, hvad skal man så gøre? Håber de finder ud af det denne gang.

Spændende med kjolerne, glæder mig til at se billeder:-)

Hvis du vil følges med nogen så har jeg hørt en fugl synge om at Tina_Majbrud, Demant (måske), Vanni (stort måske) og KatjaVahl kommer, så der er i hvert fald nogen at følges med:-)))

Det er os forholdsvis slemt... hun er dog heldig og have et super fedt job på flex tid... og som tager hensyn til hende...

Men ja både hende og jeg er ikke så gode til og fortælle hvor ondt vi egentligt har... men jeg kan se på hende hvor ondt det gør... :angry: Men hende lægen vi snakkede med i dag var bare super... så det er dejligt.

Der kommer nok først endelig billeder af brudepige kjolerne på den store dag ;) Har dog et af den færdige til min gravide veninde - som jeg smider ind i tråden en af de nærmeste dage :cheerleader3:

Ihh hvor hyggeligt.... Det skal jeg nok finde ud af :angry: Tror helt bestemt os gerne Anne & Bianca vil med hvis de kan :D

Ihhh tak søde, jeg kan altid regne med jer :thumbsupsmileyanim:

ALWAYS :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nå det lyder da ret så slemt med din mor, træls at folk bare giver op, hvad skal man så gøre? Håber de finder ud af det denne gang.

Spændende med kjolerne, glæder mig til at se billeder:-)

Hvis du vil følges med nogen så har jeg hørt en fugl synge om at Tina_Majbrud, Demant (måske), Vanni (stort måske) og KatjaVahl kommer, så der er i hvert fald nogen at følges med:-)))

Det er os forholdsvis slemt... hun er dog heldig og have et super fedt job på flex tid... og som tager hensyn til hende...

Men ja både hende og jeg er ikke så gode til og fortælle hvor ondt vi egentligt har... men jeg kan se på hende hvor ondt det gør... :angry: Men hende lægen vi snakkede med i dag var bare super... så det er dejligt.

Der kommer nok først endelig billeder af brudepige kjolerne på den store dag ;) Har dog et af den færdige til min gravide veninde - som jeg smider ind i tråden en af de nærmeste dage :cheerleader3:

Ihh hvor hyggeligt.... Det skal jeg nok finde ud af :angry: Tror helt bestemt os gerne Anne & Bianca vil med hvis de kan :D

Ihhh tak søde, jeg kan altid regne med jer :thumbsupsmileyanim:

ALWAYS :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at I kan støtte hinanden:-) Så må vi håbe at lægen også er lige så god næste gang.

Det må de i hvert fald også gerne:-)))))) Det ville være rigtig stort:-))

Redigeret af Najabach
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snøft snøft... Imorgen tager min elskede til Kina i otte dage, han rejser en del til fjernøsten og nu skal han altså afsted igen. Det er lidt træls nu med kun 25 dage til brylluppet, når han kommer hjem så er der kun 17 dage tilbage. Jeg er ikke så god til at han tager afsted, får altid alle mulige dumme og bange tanker, der er jo ret langt derover :cheerleader3: Men det bliver bedre med tiden, det var værst i starten, men han har været afsted sådan ca. 30 gange siden jeg mødte ham, det er bare aldrig rigtig sjovt. Så jeg bliver græsenke de næste 8 dage :biggrin:

Årrrhhh du får da lige en hel masse af de her...

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::angry::angry::angry:

Kan sagtens forstå dig...er heller ikke selv så vild med at min kæreste rejser og slet ik hvis det er så langt væk som Kina.....men prøv og vend det til noget positivt- nemlig at savnet til hinanden gør at i bare bliver endnu mere nyforelskede at se på til brylluppet! :thumbsupsmileyanim:

Ved godt at det nemmere sagt end gjort....ellers må du bare bruge en masse tid her på BK, så vi kan opmuntre dig lidt! :angry:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kommer lige med lidt kommentarer også :thumbsupsmileyanim:

Tak for sidst det var hyggeligt hos Bianca :angry:

Må indrømme at jeg synes det ser kanon ud med sløret hen over håret... Bare til i kirken... :cheerleader3:

Kan bedst lide buket nr. et, men de andre er altså også flotte og man kan vel godt få dem i andre farver end på billederne???

Man skal ALDRIG have en grund til at købe nye sko!!! De hører da til i bunden af Maslows (eller hvordan det nu staves) behovspyramide og er LIVSVIGTIGE! Jo flere jo bedre :thumbsupsmileyanim:

Kan slet ikke komme mig over de facewarp billeder :angry: Men så ved jeg da, hvor jeg kan kigge når humøret mangler et boost :angry:

Hvad str. bruger du dog i sko, når de ikke kan skaffes "something blue" lige i den str.???

Underligt spørgsmål, men er lidt nysgerrig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Snøft snøft... Imorgen tager min elskede til Kina i otte dage, han rejser en del til fjernøsten og nu skal han altså afsted igen. Det er lidt træls nu med kun 25 dage til brylluppet, når han kommer hjem så er der kun 17 dage tilbage. Jeg er ikke så god til at han tager afsted, får altid alle mulige dumme og bange tanker, der er jo ret langt derover :biggrin: Men det bliver bedre med tiden, det var værst i starten, men han har været afsted sådan ca. 30 gange siden jeg mødte ham, det er bare aldrig rigtig sjovt. Så jeg bliver græsenke de næste 8 dage :biggrin:

Årrrhhh du får da lige en hel masse af de her...

:cheerleader3::angry::angry::angry::angry:

Kan sagtens forstå dig...er heller ikke selv så vild med at min kæreste rejser og slet ik hvis det er så langt væk som Kina.....men prøv og vend det til noget positivt- nemlig at savnet til hinanden gør at i bare bliver endnu mere nyforelskede at se på til brylluppet! :thumbsupsmileyanim:

Ved godt at det nemmere sagt end gjort....ellers må du bare bruge en masse tid her på BK, så vi kan opmuntre dig lidt! :cheerleader3:

Årh tak for de opmuntrende ord, det er dejligt at man kan komme herind og få en trøstende besked :thumbsupsmileyanim: Men det er nemlig også dejligt at savne hinanden, og måske det gør dagen endnu mere eventyrlig:-)))) Hvis den kan blive det:-))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kommer lige med lidt kommentarer også :cheerleader3:

Tak for sidst det var hyggeligt hos Bianca :angry:

Må indrømme at jeg synes det ser kanon ud med sløret hen over håret... Bare til i kirken... :angry:

Kan bedst lide buket nr. et, men de andre er altså også flotte og man kan vel godt få dem i andre farver end på billederne???

Man skal ALDRIG have en grund til at købe nye sko!!! De hører da til i bunden af Maslows (eller hvordan det nu staves) behovspyramide og er LIVSVIGTIGE! Jo flere jo bedre :thumbsupsmileyanim:

Kan slet ikke komme mig over de facewarp billeder :angry: Men så ved jeg da, hvor jeg kan kigge når humøret mangler et boost :angry:

Hvad str. bruger du dog i sko, når de ikke kan skaffes "something blue" lige i den str.???

Underligt spørgsmål, men er lidt nysgerrig...

Hej søde, og selv tak:-))

Ja, det er flot med det slør, men jeg er bare meget i tvivl, jeg tror jeg vil have begge dele, så har jeg alt hvad jeg ønsker:-)

Ja buket 1 er super, og de kan selvfølgelig bestilles i andre farver:-))

Hahahahahahha, sikke en fed teori med Maslow, ja da, de ligger fuldstændig i bunden, fuldstændigt basalt behov :thumbsupsmileyanim:

Og du er altid velkommen til at bruge mine facewarped billeder til at lysne din dag:-))))

Jeg bruger str. 38 lige som alle andre piger i verden, derfor er det selvfølgelig den der er hurtigst udsolgt, snøft snøft....

Hav en god aften, søde og godnat:-)))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde :angry:

tusinde tak for hjælpen i går .. det var super duper :angry:

hvor fine inspirationer :cheerleader3: ...

JEG KOMMER D. 16. ihvertfal. skal da se dig min pige. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

(Til Christina - hvis i får lyst dig, Anne, og Bianca er i også hjertelig velkommen i sjølund kirke (lidt udenfor kolding).. :biggrin: hehe. vil så gerne have nogen billeder du har taget med dit super kamera.. fra den dag hehe :angry: )

:cheerleader3: 24 dage søde :angry:

Redigeret af Tina-Majbrud09
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jo jeg køber dem, ej, det er dumt, nej det er ikke, jeg køber dem, jeg skal nok bruge dem, nej det gør du jo ikke, jo jeg lover mig selv at det bliver mine nye yndlingssko, nej det er dumt, nej det er klogt, meget klogt, faktisk en investering, nej nu rabler det, men hvorfor skal det være så svært??

post-34968-1240216757.jpg

LOL det er som taget ud af bogen "confessions of a shopaholic"

Det er super flot til dig med sløret både over og under håret. Den flotteste synes jeg, er under håret, da det gør dig højere at se på og mere elegant. Du ser helt royal ud ved begge slør-udgaver. Jeg synes, det vil være synd at spære det smukke hår inde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Naja

Ja, selvom jeg snart er en "gammel rotte" herinde, så kan jeg ikke helt slippe BK, og jeg har på sidelinjen fuldt lidt med i din tråd. Du er simpelthen bare gude smuk, og du ser ikke mindre en fantastisk ud i din kjole!!! :thumbsupsmileyanim:

Det ser ud til, du har bestemt dig for slør over håret i kirken og under håret til festen, hvilket jeg synes du sagtens kan. Jeg synes nemlig også begge dele er vildt flot. Jeg kunne læse mig ud af den sidste prøvning du var til, at de ikke var helt færdige med din kjole..., men er det meningen, du skal have stropper på kjolen...?? Det synes jeg nemlig ville være rigtig synd. Hvis det er meningen, så synes jeg det blir for kompakt med sløret over håret, da det "fylder" meget, så klæder det dig bedre med sløret under håret, ellers forsvinder dit smukke ansigt lidt...forstår du hvad jeg mener??

Bare lige en kommentar herfra. :cheerleader3:

Jeg glæder mig rigtig meget til at se billeder fra din store dag, som jo er lige om hjørnet. Jeg ønsker dig den bedste og mest fantastiske dag. :thumbsupsmileyanim:

Hilsen

Melanie

Redigeret af Melanie25
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer