Sign in to follow this  
Followers 0
Pv86

Fotograf..

14 posts in this topic

Hej alle.

Jeg ville lige høre jeres mening om hvad I synes der er rimeligt af pris i forhold til fotograf.

Vi har fået et tilbud, der inkluderer billeder i kirken, ude foran kirken, bryllupsbilleder aftalt sted og billeder under hele festen + redigering af tre billeder. Alle billederne får vi på CD inden fotografen køre hjem. Altså er fotografen med fra kl. 14.30 til kl. 01.30 når festen slutter.

Hvad ville I synes var rimeligt af pris her? (Venter lige med at afsløre tilbuddet til jeg ser jeres svar :-))

0

Annonce ♥

Redigering af 3 billeder er ikke så meget.

Vi får dette for 9.900 kr.:

før og efter kirke, billeder på lokation, festbilleder og ikke mindst middagen og naturligvis kageskæring og billeder fra brudevalsen, slipse/slør/sokkeklipningen. Vi bliver derfor også dækket fra og med kirken til valsen om aftenen og derfor minimum 10 timer. Der kommer to fotografer ud. 500-600 billeder bliver behandlet og vi får alle billeder på cd (500-1500 stk).

Når I kun får 3 billeder ville jeg derfor sige, at ca 6-6500 kr. var rimeligt og hvis det er i Jylland så lidt billigere. (Jylland er oftest billigere end Sjælland)

Min pris er udelukkende hvis fotografen er prof. og ikke amatør eller hobbyfotograf.

Edited by Pernille §:)
0

Hej Pernille.

Tak for dit svar :-)

Alle billederne bliver behandlet, men "kun" en fuld redigering af tre billeder. Fotografen er professionel, jeg er model, så har selv valgt :-)

Derudover har vi fået tilbud på samme dækning som jeres, din beskrivelse var dog langt mere udførlig end min og tak for det.

Men 6-6.500 er over vores pris, så et godt tilbud må det være.

Selvom jeg kender en del til branchen og priser er jeg helt på barbund hvad angår brullup, det er jo ikke hver dag man bliver gift ;-)

0

Vi får video og alle billeder i orgianl opløsning på en dvd. og 8 billeder fremkaldt (13x18 cm)

Han er med fra ½ time inden kirke til brudevalsen er danset. Vi skal give 8500 inkl transport for BÅDE video og fotografering :thumbsupsmileyanim:

Og hey, fin dag i skal giftes på ;) :thumbsupsmileyanim: Samme her ;)

0

Annonce ♥

Det lyder satme billigt... men fedt for jer :-)

Og ja dagen er da helt super... men der er rigtig rigtig rigtig mange andre der og synes det er en god dag.

Jeg har ihvertfald erfaret at man skal være ude i god tid med ALT!

Hvor skal I holde jeres?

0

Annonce ♥

Nu kender jeg ikke prisniveauet for fotografer detaljeret men umiddelbart lyder det påfaldende billigt. De gange jeg har oplevet heldagesfotografer har de kun været der til og med brudevalsen. Så hvis det er en professionel fotograf eller en fotograf som I føler jer trygge ved via referencer, anbefalinger o.l. er det helt fint. Men er det ikke tilfældet ville jeg nok researche mere i hvad pågældende kan og fokusere på produktet fremfor på prisen.

0

Det lyder satme billigt... men fedt for jer :-)

Og ja dagen er da helt super... men der er rigtig rigtig rigtig mange andre der og synes det er en god dag.

Jeg har ihvertfald erfaret at man skal være ude i god tid med ALT!

Hvor skal I holde jeres?

Vi skal holde det på restaurent og hotel Knapp i Løjt (nord for Aabenraa). Der er vildt smukt og virkelig fornem service :thumbsupsmileyanim:

Hvor skal i holde jeres?

0

Nu kender jeg ikke prisniveauet for fotografer detaljeret men umiddelbart lyder det påfaldende billigt. De gange jeg har oplevet heldagesfotografer har de kun været der til og med brudevalsen. Så hvis det er en professionel fotograf eller en fotograf som I føler jer trygge ved via referencer, anbefalinger o.l. er det helt fint. Men er det ikke tilfældet ville jeg nok researche mere i hvad pågældende kan og fokusere på produktet fremfor på prisen.

Jeg kender fotografen personligt, fra tidligere modelopgaver, så det er udelukkende min egen erfaring der tæller her. Og jeg ved hvad han kan leverer og det er professionalisme i topklasse! :-)

0

Annonce ♥