gitlan

Trash the dress-billeder...

54 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Til slut et Christina herindefra (misspuzzycat) tog af mig igår. Vi prøvede at lave lidt trash the dress light billeder (dvs uden at ødelægge kjolen). Hun tog 5-600 billeder i forskellige situationer: mens jeg skovlede træbriketter, kørte truck, kørte på cykel, løb, foran rå vægge og denne silo:

post-31031-1218013586.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til slut et Christina herindefra (misspuzzycat) tog af mig igår. Vi prøvede at lave lidt trash the dress light billeder (dvs uden at ødelægge kjolen). Hun tog 5-600 billeder i forskellige situationer: mens jeg skovlede træbriketter, kørte truck, kørte på cykel, løb, foran rå vægge og denne silo:

Vi vil da se flere :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til slut et Christina herindefra (misspuzzycat) tog af mig igår. Vi prøvede at lave lidt trash the dress light billeder (dvs uden at ødelægge kjolen). Hun tog 5-600 billeder i forskellige situationer: mens jeg skovlede træbriketter, kørte truck, kørte på cykel, løb, foran rå vægge og denne silo:

Vi vil da se flere :denmarkflag:

Ja vi vil!!!!! :denmarkflag:
Ååååh, må vi ik' godt se flere billeder, bare lidt flere? :denmarkflag:

Der skal nok komme flere - Christina skal lige behandle dem, så kommer de. Jeg glæder mig også til at se dem!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
De er rigtig fede - jeg vil også have lighth udgaven.

Jeg venter på at hun kommer til Brønderslev. :denmarkflag:

Du kan godt glæde dig - det var smadder sjovt! Christina havde foreberedt sig grundigt: Lavet tegninger af de billeder, hun gerne ville have og fået lavet en brudebuket hos en blomsterhandler! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er rigtig fede - jeg vil også have lighth udgaven.

Jeg venter på at hun kommer til Brønderslev. :denmarkflag:

Efter den 22 søde.. så dukker jeg op... :bearhug:

Vi vil da se flere :bestwishes:
Ja vi vil!!!!! :cheerleader3:
Ååååh, må vi ik' godt se flere billeder, bare lidt flere? :cheerleader3:

De skal nok komme.. det tager jo lidt tid og lege med dem :o

Der skal nok komme flere - Christina skal lige behandle dem, så kommer de. Jeg glæder mig også til at se dem!

Ja jeg arbejder på højtryk ;) sku jo os lige starte i skole i dag - smil.

De er rigtig fede - jeg vil også have lighth udgaven.

Jeg venter på at hun kommer til Brønderslev. :denmarkflag:

Du kan godt glæde dig - det var smadder sjovt! Christina havde foreberedt sig grundigt: Lavet tegninger af de billeder, hun gerne ville have og fået lavet en brudebuket hos en blomsterhandler! :denmarkflag:

Jamen - det syntes jeg man skal... ellers glemmer jeg hurtigt i forvirringen - og ja har jo nogle ideer med det hele... :cheerleader3: GLÆDER mig til at gå ud og vise min portfolio om 14 dages tid :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer