Nymann77

Charlotte & Carstens bryllup d.2.aug

81 indlæg i dette emne

Så kommer der lige en lille beretning fra vores store dag.

Jeg skulle overnatte hos mine forældre fredag til lørdag. Så fredag aften havde min mor arr. lækker middag til mig og 5 af mine veninder. Så vi fik snakket en masse og hyggede os med et par enkelte drinks. Inden jeg kl. ca.24.00 gik i seng.

Sommerfuglene havde allerede indfundet sig, så jeg lå og øvede min tale igennem og skrev et par små rettelser til, indtil jeg endelig faldt i søvn. Men allerede kl. 05.00 var jeg lys vågen igen, og fik desværre ikke sovet mere den nat.... men solen var ved at stå op og det så ud til at blive fantastisk vejr :denmarkflag:

Min kjole hang lige ved siden af, så jeg kunne ligge og glæde mig til at få den på senere på dagen...

post-26096-1218026203.jpg

Redigeret af Nymann77
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

kl. 7.00 kom min mor og bankede på, så jeg skulle lige have en krammer og så stod jeg op og gik i bad, mens min far dækkede morgenbordet og min mor var til bageren. Så fik vi en lækker morgenmad, og trods sommerfuglene var jeg hundesulten, og kunne sagtens spise en masse ;)

Så kørte min mor mig ud til min veninde, som også er frisør. Så vi kunne komme igang med håret, og make up'en så jeg ku blive rigtig lækker :denmarkflag: Hvilket godt ku blive noget af et projekt, efter meget lidt søvn, men glad ser hun da ud.....

post-26096-1218027483.jpg

post-26096-1218027525.jpg

Redigeret af Nymann77
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mor havde lavet lækker frokost lige inden vi skulle i tøjet, men nu var appetitten desværre ikke så stor. Så det blev kun lidt cola..... Her er min stolte far kommet i tøjet , og vi er ved at være klar til afgang.... puha nu begyndte sommerfuglene at melde sig.....

post-26096-1218028176.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke noget billede af det, men det lånte og gamle var et dobbelt hjerte vedhæng i guld, som min mor fik i morgengave af min far da de blev gift. Den var syet fast på min bh. Jeg syntes det var meget specielt at have med mig på min bryllupsdag også. Det nye var kjolen og det blå, var en lille blomst på strømpebåndet.

Så kørte min mor i forvejen til kirken, og lidt efter blev min far og jeg hentet af min kollega' mand i deres store mercedes. Det var en hyggelig tur til kirken med min far i bilen. Vi havde heldigvis fået et par flasker vand med, for jeg syntes halsen blev lidt hurtig tør.... :denmarkflag:

Vi kom lige til tiden, og min mor stod i våbenhuset og hjalp med at rette slæbet på kjolen, inden hun smuttede ind på plads i kirken igen.

Nu var nerverne godt nok på højkant, og jeg rystede som et espeløv, men godt jeg havde min far, som var helt cool, at støtte mig til...

Jeg nåede da lige at lægge mærke til de smukke blomster min svigermor havde arrangeret i våbenhuset.

Og så gik dørene op....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi havde sat os, startede gospelkoret med at synge Happy day, det var den vildeste meste fantastiske intense stemning det gav i kirken. Det føltes som om loftet gav efter, og sangen fyldte bare hele rummet. Det var så fed en oplevelse. Men 25 voksne gospel sangere, de kunne dælme også synge kirken op, det var så sejt :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Præsten holdt en smuk smuk tale for os, lidt humoristisk og lidt sjov, tilpas blandet. Jeg må indrømme at de sidste par minutter hørte jeg ikke, for det var så varmt i kirken, at jeg lige havde en mindre krise, og faktisk var bange for at dejse ned af stolen.... men jeg holdt stand..... og fik det bedre igen lidt efter.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde kommentarer :denmarkflag:

Så kan jeg endelig finde tid til at skrive lidt mere....

Efter vielsen sang gospelkoret igen. En meget smuk og stemningsfuld sang, og der var næsten ikke et øje tørt ;) Jeg troede jeg ville have været den værste, men jeg sad bare og nød øjeblikket og holdt min dejlige mand i hånden :denmarkflag:

Vores fotograf ( som også er min storebror !) tog mange billeder af os i kirken, men vi har desværre ikke set dem endnu. Men han billeder plejer at være fantastiske, så vi glæder os helt vildt til at se dem.

Så I må nøjes med lidt amatør fotos

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer