Sign in to follow this  
Followers 0
Nymann77

Charlotte & Carstens bryllup d.2.aug

81 posts in this topic

Annonce ♥

Ååååh!! Jeg har glædet mig sådan til at se dig og din fantastiske kjole i aktion!!! Hvor ser du bare helt igennem FANTASTISK ud!!

Tillykke med den store dag!!! :denmarkflag::bearhug::bestwishes:

Og så skal jeg lige huske at sige, at der altså ikke er tid til søvn, når vi BK'tøzer sidder og venter på at se mere ;) :denmarkflag::denmarkflag:

0

Annonce ♥

Hej tøser

Altså vi har jo gæster hele tiden, så jeg når slet ik at få skrevet til jer.....

Men jeg fik lige et par billeder mere fra en veninde, så der kommer lige en mere fra kirken, af en SUPER rystende nervøs brud, men hun smiler, selvom hun kigger ned i gulvet :cheerleader3:

post-26096-1218211320.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa tøser.

Jeg venter stadig på billeder fra fotografen. Vi har set dem og de er ved at blive redigeret til at komme i album. Så skal jeg nok vise nogle til jer.

Det er min bror der er fotograf, og da vi har en god aftale, laver han det i fritiden, så nu tager vi på bryllupsrejse på mandag. Så har han lovet de er færdige når vi kommer hjem :bearhug:

Vi smutter til Ægypten i en uge, glæder mig så vildt til bare at slappe af og nyde solen, varmen og hinanden :bearhug: Se her hvor vi skal bo :bearhug:

post-26096-1219956471.jpg

0

Stort tillykke med brylluppet, det er jo helt fantastisk. :cheerleader3:

Du ser rigtig flot ud i din smukke kjole og din mand er flot i helt hvidt.

Jeg er selv lige blevet forlovet, så er helt forvirret og ved knap hvor jeg skal starte, så det er rart at kunne læse og se billeder fra andre smukke bryllupper.

0

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet, det er jo helt fantastisk. :loveflag:

Du ser rigtig flot ud i din smukke kjole og din mand er flot i helt hvidt.

Jeg er selv lige blevet forlovet, så er helt forvirret og ved knap hvor jeg skal starte, så det er rart at kunne læse og se billeder fra andre smukke bryllupper.

Tak for den søde kommentar, og Hjertelig tillykke med forlovelsen. Det blir en dejlig tid du går i møde, det er fantastisk at gå og glæde og forberede sig :cheerleader3:

0

1. billed fra fotografen. Billedet blev brugt til takkekort, teksten var bare anderledes. Den her sidder forrest i vores album :cheerleader3: Det er min fantastisk dygtige storebror der er selvstændig Click fotograf der har taget billederne, og givet os albummet i bryllupsgave :loveflag:

post-26096-1221595214.jpg

0