Guest Mette Munk

Anderledes tale

5 indlæg i dette emne

Hej

Ja jeg skal jo sådan set til snart at tænke på en tale til min kommende mand...

Men da jeg elsker at være utraditionel kunne jeg godt tænke mig at lave en tale som er lidt anderledes og gerne sjov...

Dvs ikke noget alm. tale eller en sang... Har tænkt på en fotomontage men det kan ikke lade sig gøre uden jeg skal ud og leje udstyr til det...

Så er der nogen der har en smadder god ide?????

Knus Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det virkelig passe at der slet ikke er nogen som har en super god ide...

Jeg ved ikke om du kan bruge det men ved det bryllup jeg var ude til i går holdt gommen en meget kort introduktionstale, sagde han ikke var så god til at tale hvorefter han lod musikken tale: Thomas Helmig og KMA Connected - Det du kan. Faktisk en tekst jeg aldrig har tænkt nærmere over. Du kan lave mange "collager med musik og dias". Der er lavet rigtig mange gode numre som kan bruges. Eks. ovenstående og Handymand.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg ved ikke, om du kan bruge det, men jeg holdt for nogle år siden en "tale" om min mor, hvor min søster og jeg lod som om, vi var sælgere, der skulle sælge hende som produkt. Vi havde taget en stor æske med og printet nogle store billeder ud af hende, som vi havde sat på siden af kassen, og så startede vi med "sælge" hende, som om hun var en fantastisk nyskabelse, der netop var kommet på markedet :cheerleader3:

Vi fortalte om de fordele og ulemper, der var ved "en Margit" baseret på konkrete eksempler, f.eks. at en Margit sagtens kunne lokkes til at køre ræs på motorvejen og den slags, hvorefter vi fortalte om engang, hvor "vores testmodel" til stor fryd for os havde kørt ræs med nogle lækre fyre. Man kunne således også nævne, at "(indsæt navn på mand) kan også vaske tøj, dog skal man selv sortere det, da han ikke sorterer de røde sokker fra (uha, den har jeg i hvert fald selv prøvet... :denmarkflag: )

Undervejs og især til sidst sagde vi selvfølgelig en masse pæne ord om, hvorfor "en Margit" var så fantastisk, at alle hjem burde have en :thumbsupsmileyanim:

De tilbagemeldinger vi bagefter fik, både fra min mor, der blev meget rørt, og fra gæsterne var, at det havde været rigtig sjovt og lidt anderledes end en almindelig tale.

Håber du finder på noget godt :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer