Sign in to follow this  
Followers 0
Ebes

Her er min kjole, juhuu!

39 posts in this topic

Hejsa piger

Så er der billede af mig i min kjole :denmarkflag: Iiih, hvor jeg glæder mig til at få den på :denmarkflag:

(Se lige bort fra det halvt uglede hår ;) )

post-29728-1218045339.jpg

0

Annonce ♥

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau mama, hvor er den bare smuk og hvor ser du vidunderlig dejlig ud i den :denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::bearhug:

0

TAK for det :denmarkflag:

Det var den første kjole jeg prøvede, hvor jeg smilede, da jeg kom ud i den... så jeg vidste det var den :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Den er osse bare SÅÅÅÅ smuk :denmarkflag: :denmarkflag:

WAUW.. :denmarkflag: Tillykke med kjolekøbet :bearhug:

0

WOW den er bare virkelig flot :denmarkflag:

Den kjole jeg har set på minder lidt om din, med det der bånd rundt ved hofterne.... Hvad hedder din kjole...???

Edited by Regina_lady
0

Det må jeg sige, hvor er du bare smuk i den.. den klær dig rigtig godt..

og så den første kjole , det må jeg sige...., havde du set kjolen før.. og bestemt dig.. eller var det et tilfælde at det blev den du lige prøvede??

Malene

0

Hvor er det en smuk kjole. Det sidder super godt på dig og fremhæver alle de kvindelige former :denmarkflag:

0

Annonce ♥

WAUW...

Du ser smuk ud!!! Jeg prøvede også den kjole i sin tid, for den er jo bare gudeskøn!!! Du kan virkelig bære den - det kunne jeg bestemt ikke :denmarkflag:

0

Wow ja det er bare en super super smuk kjole, og den sidder virkelig flot på dig - kan godt forstå du glæder dig til at bære den :denmarkflag:.

Kram fra Anja

0

:denmarkflag::denmarkflag:

Den er bare rigtig flot til dig, og sidder fantastisk på dig...

0

Hold da op, hvor ser du skøn ud, og hvor har du bare lige kroppen til sådan en kjole.....

Perfekt med et lille kig til barmen samt den sidder så stramt hele vejen ned, at man virkelig kan se din flotte krop :-) Du vil få mange misundelige blikke fra de kvindelige gæster til bryllppet :denmarkflag:

0

Annonce ♥

meget meget smuk kjole :denmarkflag: du ser meget elegant ud og sikken en krop. STORT TILLYKKE med den perfekte kjole og med det kommende bryllup.

0

WOW! Sikke en kjole, sikke en figur - du ser brandgodt ud :denmarkflag::bearhug::denmarkflag: :denmarkflag:

0

smuk smuk kjole du bliver såååååå smuk på selve dagen

knuser

0

Annonce ♥

Det er simpelthen så smuk en kjole, der bare smyger sig om din flotte figur! :cheerleader3:

0

Det er vel nok en smuk kjole! Du stråler i den! Et rigtig godt valg! :cheerleader3:

0

WOW den er bare virkelig flot :cheerleader3:

Den kjole jeg har set på minder lidt om din, men det der bånd rundt ved hofterne.... Hvad hedder din kjole...???

Den hedder OHIO og er fra Panayotis :cheerleader3:

Det må jeg sige, hvor er du bare smuk i den.. den klær dig rigtig godt..

og så den første kjole , det må jeg sige...., havde du set kjolen før.. og bestemt dig.. eller var det et tilfælde at det blev den du lige prøvede??

Malene

Det var ikke den første kjole jeg prøvede, men den første jeg faldte for, for laaang tid siden- lidt pudsigt ;) Men da jeg så kom i den, var den lige så fin, som på billederne :cheerleader3:

0

Hvor er det en smuk kjole. Det sidder super godt på dig og fremhæver alle de kvindelige former :cheerleader3:

TAK for det, ja den var også bare helt rigtig :cheerleader3:

WAUW...

Du ser smuk ud!!! Jeg prøvede også den kjole i sin tid, for den er jo bare gudeskøn!!! Du kan virkelig bære den - det kunne jeg bestemt ikke :oops:

Synes da nok at du kan bære sådan en kjole, men den du valgte var også perfekt til dig- du var virkelig SMUK på dagen :blink:

Wow ja det er bare en super super smuk kjole, og den sidder virkelig flot på dig - kan godt forstå du glæder dig til at bære den :cheerleader3:.

Kram fra Anja

JAAA, det gør jeg nemlig- bare ærgeligt der er så lang tid til :pokey:

:hug::hug:

Den er bare rigtig flot til dig, og sidder fantastisk på dig...

TAAAK :7himmel:

Hold da op, hvor ser du skøn ud, og hvor har du bare lige kroppen til sådan en kjole.....

Perfekt med et lille kig til barmen samt den sidder så stramt hele vejen ned, at man virkelig kan se din flotte krop :-) Du vil få mange misundelige blikke fra de kvindelige gæster til bryllppet ()()

He he, tak for det- ja, det er fedt den sidder godt ;)

meget meget smuk kjole :td: du ser meget elegant ud og sikken en krop. STORT TILLYKKE med den perfekte kjole og med det kommende bryllup.

Tusind tak ;) Nu kan 9. maj bare komme an... suuuk, der er lang tid til :pokey:

0

Annonce ♥

WOW! Sikke en kjole, sikke en figur - du ser brandgodt ud ()():blink::cheerleader3: :cheerleader3:

TAK for det :hug:

smuk smuk kjole du bliver såååååå smuk på selve dagen

knuser

TAAK :hug:

Du blive rigtig smuk på Jeres store dag!! :pokey:

Takker :pokey:

Det er simpelthen så smuk en kjole, der bare smyger sig om din flotte figur! :cheerleader3:

:td: Nu bliver jeg da helt forlegen- så flot en krop har jeg altså heller ikke- det er bare godt skjult :oops:

Det er vel nok en smuk kjole! Du stråler i den! Et rigtig godt valg! :7himmel:

TAK, det føles også meget rigtigt!

0

Utrolig smuk kjole. Den lave talje fremhæver at du har en flot form, og dt får den kjole til at sidde helt utroligt på dig :D

Ønsker dig virkelig en stor og lykkelig dag :D

0

Utrolig smuk kjole. Den lave talje fremhæver at du har en flot form, og dt får den kjole til at sidde helt utroligt på dig :D

Ønsker dig virkelig en stor og lykkelig dag :D

TAK for det, jeg glæder mig også :cheerleader3:

0

Fantastisk smuk kjole, den klær dig super godt. Kan godt forstå du glæder dig. Det er også en helt vidunderlig dag :cheerleader3:

Knus Nymann

0