Ebes

Her er min kjole, juhuu!

39 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

WOW den er bare virkelig flot :denmarkflag:

Den kjole jeg har set på minder lidt om din, med det der bånd rundt ved hofterne.... Hvad hedder din kjole...???

Redigeret af Regina_lady
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det må jeg sige, hvor er du bare smuk i den.. den klær dig rigtig godt..

og så den første kjole , det må jeg sige...., havde du set kjolen før.. og bestemt dig.. eller var det et tilfælde at det blev den du lige prøvede??

Malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvor ser du skøn ud, og hvor har du bare lige kroppen til sådan en kjole.....

Perfekt med et lille kig til barmen samt den sidder så stramt hele vejen ned, at man virkelig kan se din flotte krop :-) Du vil få mange misundelige blikke fra de kvindelige gæster til bryllppet :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

WOW den er bare virkelig flot :cheerleader3:

Den kjole jeg har set på minder lidt om din, men det der bånd rundt ved hofterne.... Hvad hedder din kjole...???

Den hedder OHIO og er fra Panayotis :cheerleader3:

Det må jeg sige, hvor er du bare smuk i den.. den klær dig rigtig godt..

og så den første kjole , det må jeg sige...., havde du set kjolen før.. og bestemt dig.. eller var det et tilfælde at det blev den du lige prøvede??

Malene

Det var ikke den første kjole jeg prøvede, men den første jeg faldte for, for laaang tid siden- lidt pudsigt ;) Men da jeg så kom i den, var den lige så fin, som på billederne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er det en smuk kjole. Det sidder super godt på dig og fremhæver alle de kvindelige former :cheerleader3:

TAK for det, ja den var også bare helt rigtig :cheerleader3:

WAUW...

Du ser smuk ud!!! Jeg prøvede også den kjole i sin tid, for den er jo bare gudeskøn!!! Du kan virkelig bære den - det kunne jeg bestemt ikke :oops:

Synes da nok at du kan bære sådan en kjole, men den du valgte var også perfekt til dig- du var virkelig SMUK på dagen :blink:

Wow ja det er bare en super super smuk kjole, og den sidder virkelig flot på dig - kan godt forstå du glæder dig til at bære den :cheerleader3:.

Kram fra Anja

JAAA, det gør jeg nemlig- bare ærgeligt der er så lang tid til :pokey:

:hug::hug:

Den er bare rigtig flot til dig, og sidder fantastisk på dig...

TAAAK :7himmel:

Hold da op, hvor ser du skøn ud, og hvor har du bare lige kroppen til sådan en kjole.....

Perfekt med et lille kig til barmen samt den sidder så stramt hele vejen ned, at man virkelig kan se din flotte krop :-) Du vil få mange misundelige blikke fra de kvindelige gæster til bryllppet ()()

He he, tak for det- ja, det er fedt den sidder godt ;)

meget meget smuk kjole :td: du ser meget elegant ud og sikken en krop. STORT TILLYKKE med den perfekte kjole og med det kommende bryllup.

Tusind tak ;) Nu kan 9. maj bare komme an... suuuk, der er lang tid til :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOW! Sikke en kjole, sikke en figur - du ser brandgodt ud ()():blink::cheerleader3: :cheerleader3:

TAK for det :hug:

smuk smuk kjole du bliver såååååå smuk på selve dagen

knuser

TAAK :hug:

Du blive rigtig smuk på Jeres store dag!! :pokey:

Takker :pokey:

Det er simpelthen så smuk en kjole, der bare smyger sig om din flotte figur! :cheerleader3:

:td: Nu bliver jeg da helt forlegen- så flot en krop har jeg altså heller ikke- det er bare godt skjult :oops:

Det er vel nok en smuk kjole! Du stråler i den! Et rigtig godt valg! :7himmel:

TAK, det føles også meget rigtigt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer