mie marie

hvor har din mand købt sit tøj?

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hos Oxlund i Kolding.

Hans tøj er mærket De Renouard - og så kan jeg ikke fortælle mere, for jeg har kun set hans jakke i en for stor størrelse - resten er hemmeligt for mig.

Jeg ved, at han har været tilfreds med betjeningen.

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mikkel har købt sit hos Sten Goldberg (tror jeg nok det hedder?) lige ved siden af rådhuspladen i kbh.

Han har være super glad for betjeningen - men det KOSTER!! Tror han kom af med onkring 6-7000 kr for hans tøj; Jakke, bukser, sjorte, vest og petong. Prisen er inkl. tilrettning - han fik lagt bukser og og jakken blev syet lidt om.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må heller ikke se Jonas' tøj før brylluppet. Han skal have sine forældre med ud at kigge i morgen, formentlig i Århus - skal de mon bestille tid?

Utroligt i grunden at en mand kan få lagt bukser op og syet jakke ind helt gratis, mens det altid koster at få rettet brudekjolen til - bare en tanke :cheerleader3:

mie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var med Thomas ude og købe tøj. Vi købte det i Nielsen i Aalborg Storcenter for der var vi så heldige at have vundet et gavekort på et par tusinde på så det var jo en god hjælp... men weeeeeeeeeeee hvor bliver han om muligt endnu mere lækker end han er i forvejen... Han har ikke endeligt bestemt sig for hvilken farve plastron og vest skal være men det bliver enten cremefarvet eller grå...og så med hvid skjorte (for han har fået at vide at min kjole er hvid :cheerleader3: )

Redigeret af Bowmo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror nok han købte det hele i Wagner. Han havde selv bestemt at det skulle være et lyst jakkesæt, uden tanke for at det næsten er umuligt at finde lyse sko til pænt brug i størrelse 47.

Han var dog så heldig at jeg på udsalg fandt nogen i størrelse 46, som han kunne passe efter de var blevet blokket.

Og hvor så han bare godt ud :cheerleader3::cheerleader3:

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har købt sin habit i Mr (i Hadsten) - der fik vi også super betjening og det kostede kun 2500 for en sort habit af mærket Sand.

Og jeg kan sige det samme. Uuuhhh han så godt ud i det.

Vi mangler stadig skjorte og vest og slips ... og sokker. GISP vi mangler meget endnu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lykkedes os at købe alt til manden på under en måned -og få ALT på udsalg undtaget vesten... Jonas er ikke til kravat og vest med broderier så det sværeste var faktisk at finde noget HELT enkelt... Men det lykkedes og min Jonas var simpelthen så lækker....

skjorte og sko købte vi hos Hugo Boss i magasin til halv pris...

jakkesæt inklusiv diverse tilretninger hos Wagner for den nette sum af 780,-!!!! :cheerleader3:

vest hos Tøjeksperten til fuld pris....

slipset var en gave jeg havde købt med hjem fra Milano sidste år -lækkert gucci slips.... :cheerleader3:

han blev helt igennem maskulin og lækker i sort... :cheerleader3:

post-32005-1218223487.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kommende mand har fået skræddersyet sit i Thailand. Han rejser dertil på forretningsrejse et par gange om året, og har fået kontakt til den her skrædder som kommer til Danmark 1 gang om måneden, da han åbenbart syer tøj til prins Henrik :cheerleader3:

Han får bukser, jakker, skjorte, 2 stk carvart, vest og et alm. slips for omkring 3300 kr... Jeg var vildt overrasket over hvor billigt det var...

Christina :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Alt købt hos Harder lige ved Klemens-bro i Århus C. SUPER betjening og vejledning!!!

Hugo Boss habit, skjorte, vest, kravat m.m.

Her købte min mand også sit tøj, og han var også glad for betjeningen. Jeg må ikke se, hvad han har købt, men jeg ved at han bliver smækker lækker.

Hvor er der mange der er svaret, hvor deres mænd har købt deres henne, det er bare dejligt med så meget respons, som jeg håber mange kan bruge.

:griner:- mie marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer