Rany

Brudebuketten .... juhuu ... den bliver ikke så dyr.

7 indlæg i dette emne

Ja kæresten skal jo stå for at få bestilt brudebuket og 4 brystbuketter.

Han havde forhørt sig flere steder og det sted han valgte havde han fået at vide, at det ville komme til at koste omkring 1200 kr, hvilket jeg syntes var okay. I dag fortæller han så, at han har bestilt hos denne forretning, men nu er prisen for det hele kun 700 kr.

Jubii ... endelig noget der ikke blev dyrere end forventet :griner:-

Men hvad koster jeres brudebuket? Det kunne være sjovt at se, hvad I betaler og se om vi virkelig har været heldige eller ej.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kæresten skal jo stå for at få bestilt brudebuket og 4 brystbuketter.

Han havde forhørt sig flere steder og det sted han valgte havde han fået at vide, at det ville komme til at koste omkring 1200 kr, hvilket jeg syntes var okay. I dag fortæller han så, at han har bestilt hos denne forretning, men nu er prisen for det hele kun 700 kr.

Jubii ... endelig noget der ikke blev dyrere end forventet :griner:-

Men hvad koster jeres brudebuket? Det kunne være sjovt at se, hvad I betaler og se om vi virkelig har været heldige eller ej.

Min kæreste har lige bestilt brudebuket og tre brystbuketter til 545kr, men det er vist også et fund. Glæder mig sådan til at se den.

Det var en del billigere end jeg tidligere har hørt....hvor henne er de købt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kæresten skal jo stå for at få bestilt brudebuket og 4 brystbuketter.

Han havde forhørt sig flere steder og det sted han valgte havde han fået at vide, at det ville komme til at koste omkring 1200 kr, hvilket jeg syntes var okay. I dag fortæller han så, at han har bestilt hos denne forretning, men nu er prisen for det hele kun 700 kr.

Jubii ... endelig noget der ikke blev dyrere end forventet :griner:-

Men hvad koster jeres brudebuket? Det kunne være sjovt at se, hvad I betaler og se om vi virkelig har været heldige eller ej.

Min kæreste har lige bestilt brudebuket og tre brystbuketter til 545kr, men det er vist også et fund. Glæder mig sådan til at se den.

Det var en del billigere end jeg tidligere har hørt....hvor henne er de købt?

Jeg ved ikke hvor de er købt her i Odense.Det vil han ikke fortælle mig før efter brylluppet :kiss: Han elsker at have hemmeligheder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer