Sign in to follow this  
Followers 0
bryllup2008

Lavendel-bryllup Tine & Gio 02.08.2008

345 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh hvor ser det altså bare super godt ud det hele (og meget flot kage synes jeg :balloons:...)

Synes det er genialt sådan at ønske sig penge pakket kreativt ind - og de flutes :cheerleader3:

Glæder mig til mere beretning :loveflag:

0

:cheerleader3: Totalt go zillahumor med bodypaint chokolade - Nogen af os har jo konstateret at Tine gerne slikker det af stort set hvadsomhelst :):balloons:

Nå, sorry :cheerleader3:

Sidder her og får helt ondt af dig, Tine, fordi du slet ikke fik mere kage - for hold da op, den ser bare totalt rålækker ud :loveflag:

Var der slet ingen, der tænkte på at gemme et stykke? (og lad nu vær med at komme og påstå at jeg går lidt for meget op i kager, for det har INTET hold i virkeligheden :cheerleader3: )

Høhøhø, det der billede med Gio og din far.... :bearhug:

krammer

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi forlader nu de skønne omgivelser ved slottet...

Fotograferingen tog godt en time, hvorefter vi kørte med veteranbilen retur til feststedet.

Mens vi havde været til fotografering, havde gæsterne hygget med kaffebuffet (og bryllupskagen...).

De var også blevet fotograferet parvis.

Kl 17:20

ankom vi retur til feststedet (min tidsplan holdt mere end 100% den dag - dette takket være alle vores skønne hjælpere) :cheerleader3:

Den første, der kommer løbende imod mig, da jeg stiger ud af bilen, er min lille brudepige Tatjana.

Hun omfavner mig og siger : "Tante Tine jeg kom til at kaste op på min kjole, fordi jeg havde spist for meget kage..." (og dette bliver sagt med en bræk-ånde - yummi :cheerleader3:

Til alt held havde hendes mor en ekstra kjole med, som hun havde skiftet til.

0

Feststedet (Scandic) havde gjort noget helt specielt ud af brudeparrets velkomstdrink...

På en stor spejlbakke stod en lille kurv med to champagneglas i - samt et højt glasrør fyldt med ris og pyntet med tyl.

På spejlet stod også et stort fad fyldt med friske jordbær dyppet i chokolade - fadet var også pyntet med tyl.

Det var bare SÅ flot og festligt - der var virkelig gjort noget festligt ud af at glæde os... :cheerleader3:

post-23374-1219692656.jpg

0