milsen

Sangerinde Nordjylland

11 posts in this topic

Annonce ♥

Hej

Jeg overvejer at overraske min kæreste med en sang i kirken...

Er der nogen der kan anbefale en sagerinde fra det Nordjyske?

Jeg mener at Sanggaven herindefra er fra Jylland og hun skulle være rigtig god (har aldrig hørt hende). Der er ihvertfald flere herindefra der har brugt hende og været glade for det.

0

Annonce ♥

Hej

Ja, Bent. Det er egentlig også for galt at vi aldrig er stødt ind i hinanden!!!! :griner:-

Men han har ret, der er efterhånden en del, som har benyttet sig af mine sanger-evner... Som f.eks. på lørdag, hvor jeg skal synge til 7 forskellige bryllupper - men så er jeg altså også træt... :hug:

Du er velkommen på www.sanggaven.dk, eller på mail sang@sanggaven.dk

Kærlig hilsen,

Anne-Mette

Det er det ja, men det har måske noget at gøre med at vi ikke spiller så tit ovre i det jydske og at du formentlig tilsvarende heller ikke synger så meget på Sjælland. 7 forskellige bryllupper. Den kan jeg ikke slå. Jo Diskobil har da lavet 7 bryllupsfester og mere på en enkelt dag, men ikke mig som enkelt person. Et enkelt bryllup er for vores vedkommende jo ikke en eller flere sange på 5-30 minutters vedkommende men typisk noget der starter om eftermiddagen og slutter et sted mellem kl. 2 - 6 om natten. I lørdags kørte jeg hjemmefra kl. 13 og var retur igen kl. 7.30 næste dag men det var også Nordsjælland - Nakskov tur/retur. I alt ca. 400 km. :kiss:

Edited by diskobil
0

Vil også godt høre hvad prisen på sådan en enkel sang ca. ligger på - nogen der ved det? :)

Hmm tror de fleste gerne bare vil have at du mailer og hører :) jeg har da fået oplyst nogle priser, men jeg er ikke sikker på at det er noget "man" skriver om herinde... men vil tro at de fleste ligger mellem 900 - 2500 for en enkelt sang..:) men hør dem ad :shooter:

0

Annonce ♥

Jeg synger selv på amatør plan og bor i Nørresundby (har dog ikke mulighed for at rejse landet rundt, da jeg ikke har bil), så hvis nogen (der bor i Aalborg/Nørresundby området) kunne tænke sig at høre nærmere til det, så skriv bare en PM.

Der er dog visse datoer jeg tager forbehold for pga. mit eget bryllup og eksamen.

0