Karinahadsten

Jeg gjorde det !

8 indlæg i dette emne

Da jeg i går var til prøvemakeup og snak om håret var det vist mest morgengaven jeg tænkte på. Planen var nemlig at når makeup'en var lagt og håret var dullet lidt op skulle der tages morgangavebilleder.

Jeg havde købt undertøj til formålet og havde også fået hentet mit slør. På vej ud af døren greb jeg lige den kjole jeg har købt til et bryllup på lørdag, så jeg havde lidt rigtigt tøj også - og det var jeg faktisk lidt glad for. Jeg startede med festkjolen og fik taget lidt flotte billeder og så var der ligesom samlet mod til at komme i undertøjet. Så nogle billeder der inden vi tog sløret på. Men her blev det hurtigt klart at der var alt for meget rod med både det undertøj (babydoll) jeg havde på OG sløret. Men nu var jeg jo også blevet modig, så jeg var da helt med på at smide baby-doll'en. Og så fik vi taget nogle flotte billeder hvor jeg sad kun i g-streng og slør. Faktisk fik vi også taget nogle hvor jeg står op med g-streng og slør. Uha - ja og nogle hvor jeg ligger på ryggen - her holder jeg så fast på babs og nutte, så de alligevel er nogenlunde sobre, meeeeen jeg ved nu ikke lige hvor mange der skal ha lov at se dem.

Jeg skal nok finde et par stykker frem når jeg får billederne, som jeg kan vise her i tråden. Hvis der da er nogle der har lyst til at se billeder. :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil meget gerne se billederne!!!!!!!!!

Jeg skal selv kaste mig ud i projektet i morgen eftermiddag - dog ikke til en morgengave, men til en kalender til min kommende mand, som han kan kigge på mens jeg tilbringer 3 måneder med arbejde i Latinamerika...

Er sg* lidt presset når nu jeg tænker nærmere over det.... :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal nok vise billeder når jeg får dem - ihhhhh jeg kan næsten ikke vente. Hun kunne måske få tid til at lave det i dag og sende det, så har jeg det i morgen. Men jeg tør næsten ikke håbe det.

Ihhh det var svært at holde mund da man kom hjem efter 4 timer hos frisør/stylist. Egentlig havde jeg forventet en kommentar om at det tog lang tid, men den kom ikke, så jeg lod være med at forklare noget. Det var bare med at tørre det smørrede grin af fjæset. Og det samme gælder garanteret når jeg får billederne. Gælder om at ha pokerfjæs så han ikke fatter mistanke.

toxp - lyder som en sød ide til din mand. Og bare glæd dig. Jeg havde faktisk stor glæde af at starte i lidt mere tøj end normale boudoir billeder. Min selskabskjole. Det gjorde at jeg lige kunne finde ud af hvad det handlede om og samle mod til den resterende del med mindre tøj. Måske du kan bruge samme tanke hvis du er lidt nervøs over det. Men i hvert tilfælde god fornøjelse med det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer