betina23

hjælp til at finde navn til klinik

5 indlæg i dette emne

jeg går og leger lidt med tanken om at starte op som massør her hjemme ved siden af mit fuldtidsjob... Jeg har en idé om at folk kan ringe/sms for at bestille tid, da jeg har åben efter aftale. Kører også gerne ud til folk mod betaling...

Men kan ikke finde på et navn til klinikken. Jeg går mest op i velværsmassage, så det skal ikke være hvis man har en skade man kommer, men hvis man synes man trænger til at blive forkælet og nusset lidt om og få løsnet op for de spændinger der er på vej. Har også en idé om at jeg evt vil tage kurser i make-up, så jeg kan lave ansigtsbehandlinger og lægge en hverdagsmakeup. :bearhug:

Har I nogle gode ideer til et navn til klinikken :bearhug::kiss:

håber på hjælp.

:hug: fra Betina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvor det lyder fedt :bearhug:

Men puhh det der med navne er svært... sæt dig ned og brainstorm.. skriv ALT ned hvad du kommer i tanke om når du tænker på din kommende klinik :kiss:

Da jeg havde min egen klinik (er kosmetolog og makeup artist) hed den Clinique Beauté. Hmm ja og why?! det kan jeg ikke huske længere.. ;)

GO for it... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Du skal huske at tænke på, at det skal være noget enkelt og noget som folk har nemt ved at huske - og husk så at tjek om domænenavnet er ledigt! Man skal da have en hjemmeside!

Synes Feel good er god hvis den ikke er taget, ellers er noget så simpelt som Bettinas Massage - det er mange der helst vil masseres af en kvinde, så det er ikke så dumt hvis det fremgår af navnet, men måske lidt dumt hvis du forventer at udvide til andre ting end massage.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

du skal da også have et kursus i noget håropsætning, så du kan tilbyde en brudepakke...

En omgang løsnende hygge masage, og så make-up og hår....

Har desværre ikke noget forslag til navn...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer