Sign in to follow this  
Followers 0
Sangfuglen

Pris på rensning af brudekjole...

12 posts in this topic

Jeg var lige forbi vores lokale renseri idag og høre om pris på rens af min brudekjole - og de skulle have 7-800 kr. for det.

Synes det er meget, men hvad med jer andre???

0

Annonce ♥

Det synes jeg lyder dyrt...Jeg mener jeg gav ca. 400 kr for rensning af brudekjolen+sløret, så det dobbelte lyder da helt vildt!

0

Jeg har hørt om priser på op mod 1000 kr. så jeg tror ikke det er usædvanligt, men dyrt kan vi godt blive enige om at det er!!!!! :bearhug:

0

Jeg skal give 675 kr. for at få renset min brudekjole. Den er til rens nu og skal hente den igen dag :bearhug: Syntes også det er en høj pris. men det er jo selvføgelig et noget større arbejde end en alm. kjole eller jakkesæt.

0

Annonce ♥

Jeg skal give 600kr..

Det er rigtig mange penge...

0

Jeg har lige haft min til rensning - og det er da åbenbart billigt, for slap med 245 kr. :thumbsupsmileyanim: - ved ikke om I har fået jeres strøget op igen, det er min dog ikke. Har en veninde som fik det gjort sidste år, hun gav 300 kr.

0

Hejsa det er noget af en dyr affære kan jeg godt læse på det hele jeg skal ikke have min på før næste lørdag men jeg kan da se på det hele at så skal man vende vrangen ud på pungen endnu engang :thumbsupsmileyanim: ...... Men jeg tænker også at der må være forskel på hvordan den enkelte kjole er i stof og størrelse med slæb osv. Ja jeg ved det ikke men det var da lige en tanke jeg fik mig :ilovebryllupsklar:

0

Jeg har nu ringet rundt til 13 renserier i storkøbenhavn og prisen varierer en del. Alt fra 350-1400 kr. SÅ det kan godt betale sig at lave en rundringning.

0

Annonce ♥

Jeg skal betale DKr 675,- og opefter for rensning af min kjole

0

Jeg har lige haft min til rensning - og det er da åbenbart billigt, for slap med 245 kr. :thumbsupsmileyanim: - ved ikke om I har fået jeres strøget op igen, det er min dog ikke. Har en veninde som fik det gjort sidste år, hun gav 300 kr.

Det var da godt nok billigt!

Det er lidt for sent for mig, men måske du kunne fortælle hvor du fik det ordnet henne. Så kan andre også få glæde af det!!

Men ja prisen har jo også noget at gøre med hvilket materiale og især hvor stor kjolen er...

Men på mit lokale renseri var min. pris på brudekjole 500. Og min kjole har så et rimelig langt slæb...så det blev lidt dyrere

0

mellem 450 og 900 der hvor jeg fik renset. Jeg kom af med 500

0

Jeg tænker også om i kan give navne på renserier jer der gar haft gode oplevelser med resultat og pris? :)

0

Annonce ♥