frøken Reinhold

Kampagne

22 indlæg i dette emne

HVIS vi nu siger at i skulle få den ide at få noget design på en Ford Ka..

hvilket emne kunne så være interessant ? ;

romantisk

frækt

retro

Tecno

It

abstrakt

og bare kom med nogle ideer..har lavet flere forslag men er gået i stå :thumbsupsmileyanim:

post-10348-1218822715.jpg

Redigeret af frøken Reinhold
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke her. Den er simpelthen for lille til mig. Dels den fysiske størrelse men også med hensyn til kræfter. Designmæssigt mener jeg da også man skal fokusere på at det er en lille handy "konebil (ups), og så skal den signalere enkelthed og måske lidt frækhed.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke her. Den er simpelthen for lille til mig. Dels den fysiske størrelse men også med hensyn til kræfter. Designmæssigt mener jeg da også man skal fokusere på at det er en lille handy "konebil (ups), og så skal den signalere enkelthed og måske lidt frækhed.

hov hov en "konebil" behøver ikke være lille og handy ha ha - drømmer om en HUMMER - total uvirkelig I know. Kører pt en mondeo st. praktisk :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Helt klart enten noget frækt eller retro!

Jeg kan huske, da Ka'en kom frem - uha, jeg var vild med den! :thumbsupsmileyanim:

Ej, den med konebilen :cheerleader3: Små biler er altså bare fede! - vi kører til daglig i en Kia Picanto :ilovebryllupsklar: Vi kører så langt på en liter benzin!

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, du skulle snart snakke med min søster, hendes ford ka har haft alle mulige designs. Iskrystaller og snemænd om vinteren, blomster om sommeren, logoer på siden, fart striber og lige nu er der en flot western pony på siderne :thumbsupsmileyanim:

Du får lige et med snemanden :cheerleader3:

Jeg kan godt lide den når den ser lidt fræk ud og får folk til at trække på smilebåndet :ilovebryllupsklar:

post-28629-1218896924.jpg

Redigeret af Catalina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uha, du skulle snart snakke med min søster, hendes ford ka har haft alle mulige designs. Iskrystaller og snemænd om vinteren, blomster om sommeren, logoer på siden, fart striber og lige nu er der en flot western pony på siderne :thumbsupsmileyanim:

Du får lige et med snemanden :thanks:

Jeg kan godt lide den når den ser lidt fræk ud og får folk til at trække på smilebåndet :ilovebryllupsklar:

:denmarkflag: det var da helt fantastisk at hun selv dekorerer sin KA..jeg sender dig lige en PM med min mail..bliver mine design godkendt skal hun sgu ha en af mig :cheerleader3: frit valg fra de layout som der bliver valgt...afgjort..

tak for alle svar,.men kunne godt bruge flere..det er svært at pejle sig ind på hvad tøser kunne tænke sig af design...kom nu ind i kampen TØSER :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg ville gå for det abstrakte... jeg eeeeeeeeeeeeelsker abstrakt - måske noget a la noget picasso kubisme... hmm smider lige et billede af hvad jeg mener - godt nok noget hjemmeproduceret, men du kan nok godt følge mine tanker alligevel!

Held og lykke med kampagnen... Håber du finder det design du søger.

post-33613-1219041168.jpg

Redigeret af Bowmo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er godt nok heller ikke mig - men jeg har også kun dekoreret en bil :bearhug:

målgruppen var såmænd også kvinder .. men du kan da få lidt mande hørm på din bil hvis det skulle være :bearhug:

Øh hvor er ligestillingen henne :bearhug:

Nope - Ellers tak - Vi har jo vores Diskobil. Ingen anden bil i Danmark/verdenen har samme udsmykning. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er godt nok heller ikke mig - men jeg har også kun dekoreret en bil :bearhug:

målgruppen var såmænd også kvinder .. men du kan da få lidt mande hørm på din bil hvis det skulle være :bearhug:

Øh hvor er ligestillingen henne :bearhug: findes den ? :bearhug:

Nope - Ellers tak - Vi har jo vores Diskobil. Ingen anden bil i Danmark/verdenen har samme udsmykning. :bearhug:den gad jeg faktisk godt se et billede af :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok heller ikke mig - men jeg har også kun dekoreret en bil :bearhug:

målgruppen var såmænd også kvinder .. men du kan da få lidt mande hørm på din bil hvis det skulle være :bearhug:

Øh hvor er ligestillingen henne :bearhug: findes den ? :bearhug:

Nope - Ellers tak - Vi har jo vores Diskobil. Ingen anden bil i Danmark/verdenen har samme udsmykning. :bearhug:den gad jeg faktisk godt se et billede af :bearhug:

Var på jeres hjemmeside..nej den findes der ikke andre af..den er jo unik :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så lykkedes det at få den lagt op. I dag er der dog lidt mere rust i og den kører nok max 1-2 år endnu så skal den skiftes ud men layoutet er jo lavet en gang for alle. Der findes faktisk en som minder meget om vores, bortset fra at der ikke er nogen bil, at den har hvid tekst og er højere/længere. Det er "Flashlight-bilen" (Jesper Brocks) over i det jydske.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer