Sign in to follow this  
Followers 0
nynnem

Plan B til foto lokation i tilfælde af regn....

5 posts in this topic

Sommeren har jo her på det sidste været lidt våd og nu med kun 13 dage til d. 30/8-08 er jeg begyndt at overvej om vi måske skulle have et alternativ.

Planer er at få taget billeder i Frederiksborg Slotshave, men det er nok ikke så fedt hvis det står ned i stænger..... Har i en plan B???

Eller hvad gør man som fotograf???

Fik i tidernes morgen at vide jeg ikke skulle bekymre mig om det, men kan ikke lade vær at tænke over en evt. plan B.

:thumbsupsmileyanim:

Anne

0

Annonce ♥

Sommeren har jo her på det sidste været lidt våd og nu med kun 13 dage til d. 30/8-08 er jeg begyndt at overvej om vi måske skulle have et alternativ.

Planer er at få taget billeder i Frederiksborg Slotshave, men det er nok ikke så fedt hvis det står ned i stænger..... Har i en plan B???

Fik i tidernes morgen at vide jeg ikke skulle bekymre mig om det, men kan ikke lade vær at tænke over en evt. plan B.

Anne

Jeg går netop med de samme tanker - men bor desværre lidt for langt uden for kbh til at bruge nogle af de ideér jeg selv har, de kommer her:

- Drivhuset i botanisk have

- den sorte diamant

- det konglige teater

- opraen

Jeg ved selvfølgelig ikke om man bare kan dukke op disse steder men jeg ville klart udersøge det HVIS jeg havde tid til at runde kbh.

Edit: FLOT BELINDA _ SÅ LIGE AT I VAR I HILLERØD - SÅ HJÆLPER MINE FORSLAG JO NOK IKKE MEGET *gg*

Edited by bb1980
0

Vi har lige arrangeret at vi kan komme og få taget der hvor vi skal overnatte, som er et lille slot... rigtig fedt, så overvejer nu om vi ikke skal køre derhen selvom det ikke regner

0

Anne

Jeg går netop med de samme tanker - men bor desværre lidt for langt uden for kbh til at bruge nogle af de ideér jeg selv har, de kommer her:

- Drivhuset i botanisk have

- den sorte diamant

- det konglige teater

- opraen

Jeg ved selvfølgelig ikke om man bare kan dukke op disse steder men jeg ville klart udersøge det HVIS jeg havde tid til at runde kbh.

Edit: FLOT BELINDA _ SÅ LIGE AT I VAR I HILLERØD - SÅ HJÆLPER MINE FORSLAG JO NOK IKKE MEGET *gg*

Det er tanken der tæller søde Belinda.... har skam ærget mig blå og gul over at det tidsmæssigt absolut ikke kan passe med fotoshoot i fx. den sorte diamant.

Men rart at vide jeg ikke er ene om at tænke på en plan B. selvom vores fotograf sagde det skulle vi ikke tænke over.

0

Annonce ♥

Hejsa.

Tænker at vi smutter ind i kirken og så håbe på tørvejr i løbet af aftenen.

Vi skal giftes i en forsamlingshus på landet og så må vi smutte ud i løbet af aftenen og få taget billder der.

Der er min far der skal tage billeder, så det gør ikke så meget hvad tid det bliver.

Hilsen Malene

0