Xaksia

Skrædder i Århus eller omegn...

7 indlæg i dette emne

Jeg har en ide om en kjole jeg vil få syet... Men jeg kender ingen steder pr erfaring... Og jeg nægter altså at vade ind og blive snydt eller ikke få det jeg gerne ville have...

Noget der kan anbefale en?

Tak på forhånd

Xaksia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke anbefale en, men mener der ligger en i guldsmedegade, Århus og så ligger der Chanette (mener jeg den hedder) i Studsgade, Århus

Den eneste jeg kender der har fået syet sin brudekjole, er min mor. Den blev lavet af en af mine veninder.

Men håber da at du kan bruge nogen af de ovenstående, man kan jo altid gå ind og tale med dem....

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg er stort set uddannet designer/skrædder, og syr en del kjoler. Jeg er også igang med at sy min egen brudekjole, og endda også en kjole til én af gæsterne, som hun skal have på til festen...

Du kan se lidt af mine kreationer her - jeg har flere billeder, dog ikke digitalt. Men kontakt mig endelig hvis du er interesseret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SuperSmuk i Aalborggade. Jeg fik godt nok ikke syet en hel kjole, men dem hun har udstillet er bare sååå flotte. Hun lavede en halterneck på min brudekjole, og med to-tre prøvninger, og hun syede faktisk to forskellige designs, så jeg bedre kunne vælge, kostede det 300 kr. Det syntes jeg var billigt, og hun gav mig supergod service :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer