Guest Pernille Soelberg Jensen

Søger ideer til sjov overlevelses tale til gommen

15 indlæg i dette emne

Jeg så på et tidspunkt noget om en overlevelses tale til gomme, hvor han igennem talen modtog nogle gaver der skulle hjælpe ham igennem ægteskabet.

Men nu kan jeg ikke finde den, det var noget med nogle ørepropper osv.....

Er der nogle der har set den eller kender til den?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske at jeg har set en samlet liste, men kan huske at nogle også har nævnt ordbog, så man kan tale samme sprog. Vigtigst er det nok at du sørger for ikke at gøre det hele for generelt, men også finder nogle ting som passer meget på jer selv. Og med de generelle ting sørg for ikke at gøre det for generelt så ordbog fordi mænd og kvinder jo ikke taler samme sprog, men i stedet noget med at han jo ikke altid helt forstår hvad du siger.

Øv jeg kan ikke komme på flere ting.

Held og lykke med at finde flere ting.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Følgende har jeg herinde fra:

Bryllupsoverlevelsespakke

Ordbog, - har nogen gange svært ved at forstå hvad kvinder mener

Håndvægte som så skal symbolisere noget med at han i det gifte liv vil skulle bruge mange kræfter..

Her tænker jeg have arbejde.,.- eller noget at stå imod med.

En opvaskebørste

En baby-ble (hvis I altså ikke har børn endnu, og du regner med at han snart skal igang..

En cd med noget musik han hader som du elsker, så kan han lære det!!

En beretning om din families særheder. (onkel Hans går altid under bordet inden kl 24, spørg aldrig min søster om hvad hun lavede i weekenden, hvis du ikke har tid til at høre svaret, smag aldrig på mors hjemmelavede krabbesalat)

Rejsetandbørste: Forvent aldrig at komme på badeværelset hvis du ikke har været der i mindst 1 time

Der er også nogle bøger som hedder noget med "hvorfor taler kvinder så meget og hvorfor hører mænd aldrig efter" og fortsættelsen, som hedder noget med at kvinder har så mange sko..

Måske kunne en æske med hårfarve bruges, med henblik på at vi kvinder har det med at give vores mænd grå hår på hovedet, med alle vores ideer.

Og så skal du da også huske de romantiske ting, et lys for de romantiske stunder I har haft.

Hvad med en enkelt blomst for "alle" de blomster han har givet .... måske er du heldig at have en mand der ofte kommer med blomster, eller som min der ikke så tit kommer med dem.

Det var lige lidt herfra, men jeg vil da tænke på om jeg kan komme på flere ideer.

Der FINDES en marriage for dummies her:amazon uk

Det kunne såmænd også være en kalender for næste år hvor du tydeligt har markeret dage som din fødselsdag, jeres bryllupsdag, og mors dag, med det formål at sikre at han ikke glemmer det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm

ørepropper - så han ikke behøver at lytte til dig hele tiden.

Førstehjælpskasse - til alle de små sår og skrammer der kommer.

Solbriller - så du ikke ser hvis han kigger på ander damer.

Vin/champagne - til at drukne sine sorger i hvis bølgerne går højt.

Klippekort - byture med drengene. Nu er han jo en gift mand :cheerleader3:

Det var lige hvad jeg havde...

Malou

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm

ørepropper - så han ikke behøver at lytte til dig hele tiden.

Førstehjælpskasse - til alle de små sår og skrammer der kommer.

Solbriller - så du ikke ser hvis han kigger på ander damer.

Vin/champagne - til at drukne sine sorger i hvis bølgerne går højt.

Klippekort - byture med drengene. Nu er han jo en gift mand :)

Det var lige hvad jeg havde...

Malou

Super, dem vil jeg lige skrive med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fundet nogle sjove gadgets, som også vil kunne bruges i den slags tale :-)

USB dåsekøler - så har han en kold øl eller cola ved hånden, når han knokler ved computeren - så slipper man for at rende for ham ;-)

TV Zapper - hvis manden synes, det er træls man altid skal se serier, når han vil se fodbold.

Der er mange andre gode inde på gadgets.dk :-D

- Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer