FruSteiness

Sandie og Michael's bryllup 2 August 2008

278 posts in this topic

Vi starter fortællingen, med ugen op til den store dag

Tirsdag: Hele dagen gik med at få lavede ansigts og ryg –behandling, Samt voksbehandling af ben og bikinilinje, og ja det gjorde ondt J Derefter hentede jeg billedet til Michaels morgengave, og hjem og sætte det i ramme og pakke ind.

Onsdag: Kagebagning efter arbejde. 3 chokoladebunde og 6 lyse bunde. Choko blev mudcake, og de lyse blev drømmekagebunde.

Torsdag: Om morgen fik jeg lavede negle, Franske selvfølgelig :cheerleader3: Bagefter Mødtes jeg med min veninde Anne, vores fotograf i strandparken hvor de fleste billeder skulle tages. Vi fandt forskellige locations som vi blev enige om, og snakkede lidt om kirken og bokseringen.

Da jeg kom hjem startede jeg med at lave fyld, Toblerone og hindbærmousse og derefter at ligge de tre kager sammen.

Har altså desværre ingen billeder af noget af dette..

Edited by FruSteiness
0

Annonce ♥

Fredag/Dagen før: Jeg pakkede kageting ned og andre løse bryllupstings ned, mens Michael kørte til jyderup for at hente jukesboxen. Da han kom hjem fandt vi ud af at vi manglede få ting fra byen, så jeg cyklede ned for at købe strømper til Michael til lørdagen og hente migræne piller hvis jeg skulle være uheldig. Vi aftalte at mødes kl. 12. foran festlokalet. Jeg blev lidt forsinkede da jeg snakkede lidt for længe med min bror nede i byen.

Min Mor var i festlokalet da vi kom og kort efter ankom min søster. Da vi var gået i gang med at læsse tingene ud kom min moster med alle blomsterne. Uha hvor var de bare smukke. Hun skulle dog hurtig videre hun havde jo stadig alle buketterne at lave.

Da vi havde læsset færdig, fandt vi ud af af vi manglede 2 borde, men da vi alligevel havde glemt køleskabet på arbejde kunne Michael hente begge ting.

Imens målte vi dugene op og fandt ud af vi manglede 3 meter, så vi måtte i byen for at købe mere. Først cyklede min Mor i byen, dog uden held, så søs og jeg måtte i jysk hvor vi fandt noget rigtig pænt stof. Da vi kom tilbage var min veninde/brudepige kommet også for at hjælpe.

De gik i gang med at dække bord, mens jeg gik i gang med at overtrække stolene.

post-30580-1219256449.jpg

post-30580-1219299717.jpg

Edited by FruSteiness
0

post-30580-1219256669.jpg

post-30580-1219299789.jpg

Resten af dagen gik med at pynte op.

Michael og hans bror kom forbi med køleskabet og de to borde så vi lige kunne ordne det sidste, og da jeg sagde farvel var det det sidste som kæreste.. (men jo så alligevel ikke for det kom jo i kirken..) efter de kørte kom min bror og min svigerinde og vi bestilte pizza og hyggede.

Edited by FruSteiness
0

Det færdige pyntede festlokale (pånær balloner, og de sidste roser men de var lidt våde..)

post-30580-1219256845.jpg

Efter vi havde spist gik min veninde og jeg ned i festlokalets køkken for at lave kagen færdig. Den skulle smørres op, overtrækkes, stables og pyntes. Da den stod i køleskabet og da jeg satte topfiguren på opdagede jeg var dryppede ned på kagen fra hylden op over, så blev nød til at drysse lidt med maizena for at sugarpasten ikke skulle opløses, og så ellers bygget et paphus over den så der ikke vil ske mere med den. Vi var færdig ca. 23.00 og gik op for at gøre klar til at sove. Men jeg kunne slet slet ikke falde i søvn, mine tanker var hele tiden på i morgen og om hvordan kagen mon havde det og om jeg kunne få alt maizenaen af igen.. Efter et stykke tid gik jeg ind i sofaen for at ligge mig til at se tv.. plejer at kunne falde i søvn når jeg ser tv, men heller ikke det hjalp, faldt først i søvn ved en halv 2 tiden.. Og vågnede mange gange i løbet af natten..

Kagen som den stod pakkede ind:

post-30580-1219257092.jpg

Edited by FruSteiness
0

Annonce ♥

Lørdag d. 2 August 2008: Jeg vågnede kl. 7.00 og skyndte mig ned for at se om kagen havde det godt, den stod fint og var ikke opløst af det lille uheld, nu skulle maizenaen bare børstes af, og det var lidt besværgeligt, fik ikke det hele, men nok til jeg blev tilfreds. Nu kunne jeg slappe helt af.

Den endelig kage:

post-30580-1219300004.jpg

Edited by FruSteiness
0

Vi spiste lidt morgenmad, min appetit fejlede heldigvis ikke noget. Bagefter kørte min far min veninde og jeg op til frisøren. Hun satte mit hår op på curlere, og imens de var i lagde hun make-up’en.

post-30580-1219300788.jpg

Da jeg var næsten færdig kom min søster, hun skulle også have sat hår.

Nu begyndte frisøren ellers at gå i gang, og jeg tvivlede altså mange gange på om det overhoved blev pænt.

post-30580-1219257817.jpg

Edited by FruSteiness
0

Annonce ♥

Da vi kom hjem spiste vi lidt frokost, hvorefter min Mor og jeg gik ned for at puste lidt balloner op, det tog lidt, men mest fordi jeg ikke rigtig kunne hjælpe med de lange negle.

Det færdige resultat så således ud:

post-30580-1219258495.jpg

post-30580-1219258500.jpg

Da vi var færdige kom min far ned, han skulle lige prøve at inhalere lidt helium. Men kl. var nu 14.00 og det var tid til at komme i kjolen, min mor skulle nemlig køre halv 3.. Min mor snørede mig ind og var nu helt klar til at blive gift.. Mærkelig.. Var slet ikke nervøs, glædede mig bare rigtig megetJ

0

Lige et billed af min mor binder mig ind..

post-30580-1219259161.jpg

Da vi ankom til kirken kunne jeg høre klokkerne og nu blev jeg rigtig nervøs, puha det var jo lige om lidt. Vi kommer op til våbenhuset, hvor mine smukke brudepiger står.

post-30580-1219259218.jpg

Jeg fik min flotte buket, og min far fik sin brystbuket på og vi stillede os nu klar til at gå ind.

0

Gommen der sidder og venter på sin kommende:

post-30580-1219259548.jpg

Der gik kun lige et par sekunder før døren gik op, og i det samme kunne jeg mærke tårene, hvor var der mange mennesker.

Jeg vidste slet ikke hvem jeg skulle kigge på, prøvede at se på så mange som overhoved mulig, inden jeg til sidst kiggede op på min smukke kæreste

post-30580-1219259685.jpg

Edited by FruSteiness
0

post-30580-1219301053.jpg

Da vi kom op fik jeg lige det aller sidste kys af min kæreste og vi satte os ned.

Vi startede med at synge "op al den ting som gud har gjort"

Herefter snakkede præsten lidt men kan overhoved ikke huske hvad hun sagde.

Bagefter synger vi "glædelig og yndefuld" Nu skulle vi op for at blive viet.

Edited by FruSteiness
0

Annonce ♥

post-30580-1219301698.jpg

Kan huske hun sagde noget om hvorfor det lige var at jeg var blevet forelskede i Michael og han i mig, og om hvordan forelskelsen blev til kærlighed, kan faktisk ikke huske så meget andet, end at hun citere et L.O.C. digt. Så blev vi viet og vi sagde selvfølgelig ja begge gange

og så fik vi ringene på

post-30580-1219301758.jpg

Edited by FruSteiness
0

Annonce ♥

Vi satte os nu ned på samme samme side

post-30580-1219302158.jpg

nu skulle vi synge "en blomst så favr fin" Vi rejste os og præsten snakkede lidt, igen har jeg virkelig ingen ide om hvad hun sagde.

post-30580-1219302390.jpg

Vi sluttede af med at synge "Det er så yndigt at følges ad"

Edited by FruSteiness
0

Rimeligt hurtigt begyndte folk at komme ud og ønske tillykke

Her siger vi hej til min kusine og hendes kæreste

post-30580-1219302788.jpg

Og her er det en af mine veninder

post-30580-1219302791.jpg

Og her er det søde Maria der er kommet til globryylup helt fra varde.. iih Maria det var så godt at se dig, og tusinde tak for gaverne, så fede!!!

post-30580-1219302796.jpg

Edited by FruSteiness
0

Lige pludselig står min farmor der. (hun var ikke inviteret) og her kunne jeg slet slet ikke holde tårene tilbage så vi står bare begge og græder. Var så glad for at se hende, det var så vildt.

post-30580-1219302970.jpg

Heldigvis har vores fotograf fangede det super godt..

Der var en del der var dukkede op til globryllup, og det var så underligt at alle de folk var her for at se os give vores Ja til hinanden. :lol:

Edited by FruSteiness
0

Annonce ♥

Lidt efter startede ris-kastningen, og min moster havde også rosenblade med, hvor var det sjovt at stå der i risregnen, det var bare lykke.

post-30580-1219303781.jpg

post-30580-1219303785.jpg

Michael prøvede dog at gemme sig bag mig, den lille snyder.

post-30580-1219303789.jpg

Han fandt dog hurtig ud af at det hjalp ikke meget

0