FruSteiness

Sandie og Michael's bryllup 2 August 2008

278 indlæg i dette emne

Min veninde Anne (vores fotograf) hendes Mor var med og hendes lillesøster. Moderen tog også billeder, dog med filmruller, har lige fået 3 store pakker, så der kommer lidt mere senere hen. Og hendes lillesøster hjalp med at bære og hjælpe mig. De var så søde alle sammen, og havde endda vandflasker med til os, hvilke var ret lækkert for det havde vi glemt alt om..

Det sidste billed jeg vil vise jer fra vores fotograf.. resten af beretningen kommer i morgen/weekenden..

Det er ret svært at få vand når man skal holde sin kjole oppe.. så Manden må give mig vand... Og det ser åbenbart lidt dumt ud ;)

post-30580-1219317983.jpg

Redigeret af FruSteiness
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde

Forsinket tillykke med 'vores' bryllupsdag :lol:

Sikke skønne billeder.

Hi hi måtte lige grine af én af de første billeder (dem fra vielsen) - har du ikke lært Michael at fjerne prismærkerne under skoene, når han sådan skal knæle ved præsten?! :cheerleader3:

Det er da lidt sjovt, at vi to er gift på samme dag - og vores to mænner havde endda samme sæt tøj på... eller altså ikke samme sæt, men ens tøjsæt :cheerleader3: (brunt stribet jakkesæt fra wilworst).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde

Forsinket tillykke med 'vores' bryllupsdag :lol:

Sikke skønne billeder.

Hi hi måtte lige grine af én af de første billeder (dem fra vielsen) - har du ikke lært Michael at fjerne prismærkerne under skoene, når han sådan skal knæle ved præsten?! :cheerleader3:

Det er da lidt sjovt, at vi to er gift på samme dag - og vores to mænner havde endda samme sæt tøj på... eller altså ikke samme sæt, men ens tøjsæt :cheerleader3: (brunt stribet jakkesæt fra wilworst).

Og mange gange tillykke til dig også :bestwishes:

Ååh jeg håber i havde en lige så fantastisk dag som os. og ups har slet ikk været forbi og se billeder endnu.. skal nok snart :boohoo:

nej han er sådan et stort fjols.. Havde sagt det til ham.. og hvis det heller ikk havde været for mig havde han også været uden strømper.. Så noget fik jeg da reddet.. Men altså det er min Michael..

ej det har jeg slet ikk set, at tøjet var "ens" Jo det er lidt sjovt.. iih altså.. må snart se dine billeder.

Knuss

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej min søde pige.

Jeg må hellere lige give mit besyv med fra dagen... :lol:

Du var så forbandet smuk, at englene sang! Det var helt vildt.

Jeg var så rørt op til flere gange... Jeg fortryder ikke, at vi tog den lange vej fra Varde. Det var det hele værd.

Jeg er så lykkelig over, at jeg har mødt dig/jer.

Du er der altid, når jeg har brug for dig, og du har sat nogle dybe spor i mit liv - og jeg håber, at der kommer flere i fremtiden.

Du betyder ufatteligt meget for mig, og jeg kan ikke takke dig nok for din uendelig støtte.

Du er en fantastisk veninde. Og selvom vi måske bor langt fra hinanden, så er du et af de mennesker, jeg føler mig tættest på - hvis du forstår?

Dig og Michael er sådan et dejligt par, og lykken stråler bare ud af jer, når I er sammen.

Jeg glæder mig så meget til at se jer begge igen, og høre alt om bryllupsrejse osv IRL.

Med det sagt, har jeg kun tilbage at give dig alle mine ønsker for jer, om al verdens held og lykke, med på vejen.

Jeg skulle hilse mange gange fra Flemming...

Kæmpe Knus,

Maria

Redigeret af Maria_Sohnemann
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi kørte fra strandparken var der stadig 20min. Til vi havde sagt vi vil være der, og når festlokalet kun lå 5min derfra, havde vi lige tid til at køre en tur i den lækre bil, Hvor tit vil Michael lige få lov til at køre en ny Ford Mustang. Vi kørte op under broen ved stationen, og her gav han den virkelig alt hvad den kunne, det lød så fedt, og lækkert med en køretur, bare os to. På vej tilbage kørte vi igennem hovedgaden, og det lød så fedt med dåserne over alle brostenene.

Billedet er godt nok ikke lige fra den tid, men det viser så godt hvor glad han var at køre i bilen

post-30580-1219332310.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi ankom til havnen, stod alle gæsterne uden foran og ventede på os.

Alle folk ville have et billede af os i bilen, så vi måtte ikke stige ud, og da jeg troede at nu måtte det være tid til at stige ud, begyndte de at råbe på koger, så Michael fik lige chancen for at brænde lidt dæk af.

post-30580-1219338676.jpg

Efter vi var kommet ud, skulle min far køre bilen væk (ulovligt at holde foran festlokalet) og han kunne jo selvfølgelig ikke lige styre sin indre drengerøv, så den fik lige en koger igen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søde fætter var hurtig til at hente et glas Asti til mig, så jeg kunne stå og skåle med mine gæster.

Efter 10min.. tid var det tid til at gå inden for og sætte os, der var serveret forretten; Norsk hjemmerøget vildlaks serveret med Sauce verte og spændende salater.

Vi bød kort velkommen og forklarede om rygning, selvbetjening af sodavand osv.

post-30580-1219338894.jpg

(Maria kan du se din taske ligge bag mig.. Tak for lån)

post-30580-1219338982.jpg

Redigeret af FruSteiness
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste taler var Michael, hans tale lød således:

”Jeg vil starte med at sige tak til alle jer der er kommet her i dag, og kæmpe tak til dem der holdte en kanon polterabend for mig.

Mor og Far tak for at har hjulpet og støttet mig igennem livet så jeg kan stå her i dag og være gift med verdens dejligste pige.

Og en særlig tak til min bror for at ville være min forlover det betyder meget for os begge.

Poul og Anette for første gang jeg mødte jer inde på arbejdet har i taget godt imod mig og jeg har altid følt mig utrolig velkommen. Og en stor tak for al den hjælp i har givet os bla. Huset og et rigtig dejlig job.

Sandie i morgen er det 4 år siden vi mødtes for første gang og jeg husker tydeligt den første aften hjemme hos mig. Vi sad og snakkede hele aften og du sad og så smuk og dejlig ud at vi helt glemte at spise aftensmad, for vi var måske begge generte til at sige vi var sultne, men det har vi taget revanche for siden med al den dejlige mad du laver.

Da vi kun havde kendt hinanden ca. 1 år fik jeg lavede en tatovering der symbolisere et s så jeg må allerede dengang ha troede på at vi skulle være sammen resten af vores liv.

Sandie du er det bedste der nogle sinde er sket for mig. Og på de snart 4 år vi har kendt hinanden har vi prøvede så utrolig mange mærkelig og sjove ting og det håber jeg at vi kan blive ved med resten af vores liv. Elsker dig mere end jeg kan forklare og beskrive det min dejlige og smukke kone

Og nu må i gerne rejse jer og udbringe en skål for min brud”

post-30580-1219340411.jpg

post-30580-1219340300.jpg

Det var en sød tale, men kan huske jeg alligevel nåedet at tænke, nej nej, det er jo præcis det samme jeg vil sige i min tale, men altså 2 sjæle 1 tanke..

Redigeret af FruSteiness
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det næste der kom, var en sang fra min familie (Mor, Far, Søskende og deres kærester). Sangene lå i en kurv på en lille legetøjsteleskoplæsser, hvor der var isat et lille brudepar inden i..

post-30580-1219340747.jpg

post-30580-1219340791.jpg

Sangen lød sådan:

Mel.: Der bor en bager (selvfølgelig)

Vi fejre bryllup, og vi skal sjunge

En lille vise om jer to unge.

Om prinsen og den store kærlighed

Som Sandie fik i sin lejlighed

Derind i firma’t har Michael hoppet.

Han søgte arbejd’ og han fik jobbet –

Blev af familien velkommen budt,

Og ikke nogen har det fortrudt.

I fandt et hus, der var godt med fejl i

Men der blev slidt. Og hver dag var dejlig.

Med drømmehuset en dag i stod

Og samt en masse af Sandie’s rod.

Så fik i Kitcha – så uundværlig

Den hygger sig og er sød og kærlig.

Den elsker sofa’n og lidt ståhej.

Mon andre småting snart er på vej?

Og jeres hobby i mange dage

Er ble’n til dejlig konditorkage.

Når Sandie tryller, får vi fortalt

At Michael nyder at smag’ på alt

I bokseklubben I begge træner

På livets løs I om ringen spæner,

Og sandie blev årets motionist.

Men Michael er super optimist.

I begge har gjort det fint til gæsten

Og pyntede op her i dag til festen

Med små detaljer til denne dag

For det er nemlig en hjertesag

Og begge to har nu lykken fundet

For i er blevet så stærk forbundet

I Sandie’s liv mangled’ blot en brik

At det var Michael. Er klart som blæk

Til brudeparret vi si’r tillykke.

Med mange ønsker vi vil jer smykke

Vi rejser os hvis i er klar

For I skal have et stor hurra.

En meget fin sang, som de har siddet og skrevet sammen.

Redigeret af FruSteiness
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næste taler var Michaels lillebror:

post-30580-1219341174.jpg

Den lød således:

"kære Michael og Sandie, tillykke med jeres bryllup. Jeg ved der er mange der har glæde sig til det her, men i er nok dem der har glædet sig mest til det. Når man ser på jer, ser man to mennesker der er så lykkelig og passer så godt sammen, som i to gær. Og jeg ønsker jer alt mulig held og lykek fremover. Og nu vil jeg sige et par ord til jer hver.

Sandie: Det har været hyggeligt at lære dig at kende, syns virkelig du passer godt til min bror. Tror ikke jeg har set ham så glad som er han er nu. Og husk at passe godt på ham, for han er den eneste bror jeg har.

Michael: er så glad for du er min bror. Jeg har haft mine nedture, men du har altid været her for mig. Oh havde heller ikke fået min scooter til at køre uden dig. Holder virkelig meget af dig. Og du skal også huske at passe på Sandie, for du finder ikke noget bedre end hende.

Og nu vil jeg gerne udbringe en skål for det lykkelige brudepar"

Det var en meget sød tale, som også bragte et par tåre på banen, mest fra gommen.

Redigeret af FruSteiness
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan ikke helt huske hvem der sagde hvad, men min svigerinde og min søster, kom med en papæske til os, som vi skulle åbne med det samme. Inden i lå en bog.. en scrapbog med vores polterabend..

post-30580-1219342083.jpg

post-30580-1219342087.jpg

(hvis i vil se mere fra PA, læs min beretning derfra, ligge link ind senere)

Redigeret af FruSteiness
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det næste der skete var min Mor der kom med en trækasse til os og sagde den var til vores 1 års dag. Inden i, var der en flot flaske champagne og 2 glas graveret med vores monogram. Hun sendte små hjertesedler rundt til alle gæsterne og bad dem skrive en lille hilsen til vores bryllupsdag og ligge i, så vi havde lidt at læse til næste år. Det var en rigtig sød ide, og flot gave fra mine forældre, og glæder mig rigtig meget til at læse sedlerne om et år.

(kommer billed herind i morgen af kassen..)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Buffet’en var nu kommet på bordet, og vi var selvfølgelig de første der op, Maden var så lækker, jeg havde bare så svært ved at få noget ned overhoved..

Den næste taler var Michaels far.

post-30580-1219342403.jpg

Og bagefter kom der en tale fra svigermekanikken.

Den lød således:

Mel.: Det var en lørdag aften

Et bryllup skal vi fejre

-en ægte hjertesag

imellem mand og kvinde,

som sagde ja i dag!

Nu vil vi ønske godt for jer

I mange, mange år

Og gid at det må gå jer vel

Og lykken alt består

Vi har os glædet længe

Til denne højtidsfest

Må glade smil den bringe,

Og i den nyde mest!

Thi det, der sker imellem jer,

Er noget skønt og smukt

For jer må lykkens porte

Altid være oplukt!

Til bruden vil vi sige:

Tag dig nu godt af ham!

Og han aldrig vige

Væk fra fin kærlighed

Til gommen disse alvorsord:

Husk på, hun er en skat

Så dyrebar og sjælden som

Den første sommernat

Til slut og helt fra hjertet

Får i et ønske med

Om sundhed, børn og tryghed

På ægteskabets vej!

Familielivet er igen

Et dejligt levemål.

Endnu engang tillykke – og

Vi siger tak med S K Å L

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu var det min tur til at holde tale, puha hvor var jeg nervøs. Men hvor var det dejligt at få det overstået.

post-30580-1219343028.jpg

post-30580-1219343034.jpg

Min tale..: (sådan ca. ud fra min tale havde jeg skrevet stikord, og snakkede bare ud fra dem, men fik da det meste med)

Mor og Far. Først og fremmest vil jeg på vegne af os begge takke for alt hvad i har hjulpet med, for uden jer havde vi slet ikke kunne holde denne fest, ja foruden jer havde vi slet ikke vores bil, eller hus. Men udover det har altid givet mig alt hvad jeg ønskede mig, nemlig jeres kærlighed som er så varm og tryg. I gav mig den bedste opvækst man overhoved kunne få.

Og fra først gang i så Michael tog i så godt i mod ham. I åbnede jeres hjem og hjerter op for ham, endda selv firmaet. I er det bedste forældre man overhoved kunne ønske sig, i har været et stærkt forbillede for mig. Jeg elsker jer meget meget højt!

Kære Michael, Min smukke prins. I dag er det næsten 4 år siden du hentede mig efter arbejde og vi mødtes for første gang. Jeg kan tydeligt huske hvor glad jeg blev da jeg så dig, dit utrolige dejlige smil og dine smukke øjne, og jeg vidste bare at du var min.

Du flyttede rimelig hurtig ind hos mig, og selvom det var en 1-værelses lejlighed, så var der rigeligt plads til os, hvert fald i et par år :lol:

Efter vi købte vores hus i 2006 har meget af tiden været under renovering, for du har simpelthen gjort huset til et hjem- vores hjem. Du er stadig i gang og selvom du har mange års arbejde i vores hjem, forsætter du som det er det bedste at lave, altså næst efter computerspillet ;)

Skat - Jeg er utrolig stolt af dig over de ting du har lavet. Du bruger virkelig nøje tid på at tegne, udregne og tjekke priser, så vi hvidt mulig få det bedste til billigste pris. Og alt hvad du laver ser bare så godt ud. At du er en super dygtig Gør’ det selv mand, er ikke grunden til jeg elsker dig, dog en ekstra side gevinst jeg er så heldig at have fået.

Jeg elsker dig fordi, du gør mit liv så rigt som jeg slet ikke troede var muligt, du gør mig glad hver evig eneste dag, og der findes ikke noget bedre end at vågne op sammen med dig, og ligge så til at sove i dine arme, for der er jeg tryg. Du har altid et roligt overblik og er der altid til at tysse mig ned når jeg bliver for stressede. Jeg elsker dine særheder, Hver og en! At du det ene øjeblik kan pointerer vi ikke har flere penge tilbage og må spare resten af måneden, hvor så dagen efter du kan komme hjem med endnu et nyt stykke værktøjJ eller du bliver irriteret hvis jeg igen har fyldt køleskabet op forkert, for du går nemlig højt op i hvor præcis alting står, og elsker når du skriger af grin over dine the simpsons aftner, eller når du går rund og siger som Homer ;)

De sidste 4 år er gået hurtige, for hver dag med dig er en fornøjelse. Vi har oplevet utrolig mange ting på så kort tid. Vi har været på mange rejser og har mange sjove minder, som girls T-shirts i London eller girls Drinks i Tyrkiet, og jeg glæder mig til mange flere minder med dig min Mand..

SKÅL!

Redigeret af FruSteiness
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu troede jeg egentlig at alle taler var overstået, så blev noget overraskede over da min bror rejste sig op

Han holdte den smukkeste tale; om hvordan han ikke kunne lide Michael i starten, da han jo lige skulle se ham ad om han var god nok til hans lillesøster, og han selvfølgelig godt kunne lide ham nu. Han fortalte hvor stolt han var af mig, hvordan jeg altid har været så doven, men var blevet så aktiv nu, han fortalte historien om den gang vi var løbet 5 km ud til boksetænning, trænede en halv time og så løbet 5 km hjem igen. Han sagde hvor meget han elsker mig. Det var så smukt det hele, og der faldt rigtig mange tåre her, måtte også hen og kramme ham og sige tak, inden vi kunne skåle.

Han gik i stå flere gange, når han blev for rørt selv, men så er han gd til at fyre lidt joke af. På et tidspunkt kiggede han på min søster, og sagde ”janie jeg håber godt nok ikke du skal giftes” det var godt nok underholdende.. Elsker min bror og det var en så smuk tale

post-30580-1219343700.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer