FruSteiness

Sandie og Michael's bryllup 2 August 2008

278 posts in this topic

Annonce ♥

Sidste ø vi skulle besøge var mexico.. og ja ja jeg ved godt Mexico ikke er en ø.. men det vi besøgte var en lille ø der hørte med til..

post-30580-1223405173.jpg

og ja når man skal på mcd.. Må man vel godt være lidt doven.. hihi

post-30580-1223405181.jpg

Edited by FruSteiness
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Den sidste dag var vi til søs igen...

Vi hyggede med forskellige ting.. billederne siger lidt sig selv ;)

post-30580-1223407200.jpg

post-30580-1223407217.jpg

Som sagt det blæste ldit den sidste dag, pga den orkan der var kommet til Haiti, sådan 2 dages sejltur væk.. ;)

0

Annonce ♥

post-30580-1223407991.jpg

Mie... Kan lige se du er på.. Sorry jeg ikk fik svarede på din sms.. Sate min mobil på lydløs, fordi de åndsvage telfonsælgere blev ved med at ringe.. skriver tilbage i morgen.. Du ville jo gerne have beretning.. og nu er den næsten færdig.. så venter vi bare på dig :)

0

Annonce ♥

Lørdag morgen kl. 6.00 var vi i havn, og efter vi havde spist morgenmad, ventede man på sit farve blev råbt op, så man kunne forlade skibet og hente sin bagage der var blevet hentede aften før..

Sådan ser Miami ud kl. 6AM

post-30580-1223408202.jpg

Vi ankom til Miami Lufthavn 8AM... og vi skulle flyve 8PM.. spørg lige om det var røvsygt.. for man kunne ikk tjekke ind før 4 pm, og vi havde jo så meget bagage at vi ingen steder kunn gå he.. og hvert kvarter så hende i højtaleranlægget.. "welcome to Miami and the beaches.. the time is now 10am" hver kvarter.. nøj dødsygt.. sså vi fik løst en masse rebus..

post-30580-1223408332.jpg

0

Da vi så skulle tjekke ind, altså igennem de der metaldeteltore.. Bliver Mik taget sin side.. de vil gerne lige kigge lidt mere på hans taske...

post-30580-1223408511.jpg

Han havde to ting.. en kæmpe tube tandpasta.. Dooh.. og så en lille krystal globus de også lige skulle undersøge, det ¨så åbenbart lidt mærkelig ud, så en lille kugle...

Her er vi endelig kommet ombord p åskibet.. 10 timers flyvetur foran os.. Mik sov det meste og jeg så film.. bl.a. What happens in vegas, den der hvor Mcdreamy bliver brudepige.. og nogle andre.. så vdst 4.. er ikk så meget til det der med at sove.. ;)

post-30580-1223408697.jpg

Det var hermed det sidste billed fra vores fantastiske ferie.. Det var en helt perfekt honeymoon til os, afslapning og luksus.. Tak fordi i har kiggede med :)

0

OOOII jeres yacht tur ser ud til at være kanon fed !!! De der håndklædedyr - simpelthen for grineren! De må ha kurser for nyansatte i håndklædedyr! :bestwishes: tihiii :bestwishes:

mere mere mere!!! I er Så søde at se på :bestwishes:

Taaaak søde Mie.. :)

De havde faktisk et kursus den sidste dag på båden så man kunne lære dem selv.. men den dag sov vi vidst lidt længe, så kom ikke afsted..

0

Annonce ♥

post-30580-1223407991.jpg

Mie... Kan lige se du er på.. Sorry jeg ikk fik svarede på din sms.. Sate min mobil på lydløs, fordi de åndsvage telfonsælgere blev ved med at ringe.. skriver tilbage i morgen.. Du ville jo gerne have beretning.. og nu er den næsten færdig.. så venter vi bare på dig :)

heelt ok sweetie :bestwishes: telefonsælgere kan være MEGA irriterende!!

Dejlig beretning og ja der er intet mere dødsygt end at vente i en lufthavn. ISÆR når man skal hjem!! så vil man bare gerne HJEM!!

opps jeg skal nok også få skrevet min beretning færdig! Men jeg er da kommet et godt stykke :bestwishes:

krammer

0

Sikke en lækker bryllupsrejse i har været på!!! Det ser helt fantastisk ud!!

:bestwishes::bestwishes::bestwishes:

Tak skal du have.. Det var også en dejlig relax ferie..

Det ser ud som en helt fantastisk tur med masser af gode oplevelser :):bestwishes::bestwishes::bestwishes:

Jo tak det var en søkn tur

0