FruSteiness

Sandie og Michael's bryllup 2 August 2008

278 posts in this topic

Annonce ♥

Her ses den ene sider af hesteskoen, med vennerne( oppe med hovedbordet sidder Michael's forældres venenpar og min farbror og tante)

post-30580-1220012999.jpg

Her ses den gave vi fik med champagnen og de to gravedere vinglas, hvor gæsterne skulle skrive en hilsen til vores et års dag..

post-30580-1220013004.jpg

Og min bror der holder tale:

post-30580-1220013216.jpg

Edited by FruSteiness
0

Annonce ♥

De sidste to billeder fra denne gang (jeg lover jeg i bliver så trætte af mine billeder, så mange har jeg.. :bearhug: )

Et billed af os sammen med min fætter, ham og Michael er blevet så gode venner, det er super fedt.

post-30580-1220013718.jpg

Og så lige hvor vi pakker gaver op... uuh sådan nogle fede gaver fik vi

post-30580-1220013722.jpg

0

Annonce ♥

Takkekort

Uuuh hvor har jeg glædet mig til de kom, hver dag sprunget ud af bilen for at løbe hen til postkassen... og i dag var der gevinst :cheerleader3:

Oversize postkort.. De er så fede, rigtig flot blanke, ja rigtig fed kvalitet..

50 stk. leveret på 15 dage for 56 kroner incl porto..

post-30580-1220453668.jpg

Bagsiden er sort hvid og med plads til at skrive adresse og besked.. og så er der et lille "frimærke" på hvor vi bokser...

Up-close af forsiden...

post-30580-1220453673.jpg

Er bare super glad for dem..

0

Annonce ♥

Super fede billeder :cheerleader3::heart:

Hvor har du fået lavet takkekort henne???? De er vildt fede!

:17:

Tak søde.. De er da fra Vistaprint.. :hug: en af de mange mail hvor de siger de er gratis, så det kun er porto man betaler for.. Hvis du ikke har den mail, eller du ikke kan finde et link hvor de er gratis så sig til, så skal jeg sende dig et..

0

:)

Tak søde.. De er da fra Vistaprint.. :) en af de mange mail hvor de siger de er gratis, så det kun er porto man betaler for.. Hvis du ikke har den mail, eller du ikke kan finde et link hvor de er gratis så sig til, så skal jeg sende dig et..

Du må meget gerne sende mig et link! De er alt for fede! :hug: :17:

0

Annonce ♥

:)

Tak søde.. De er da fra Vistaprint.. :) en af de mange mail hvor de siger de er gratis, så det kun er porto man betaler for.. Hvis du ikke har den mail, eller du ikke kan finde et link hvor de er gratis så sig til, så skal jeg sende dig et..

Du må meget gerne sende mig et link! De er alt for fede! :hug: :17:

Tak søde.. Er også bare vildt glad for dem.. lidt anderledes måde at sende takkekort ud på.. og der er mange forskellige design at vælge imellem..

Sender du mig lige en pm med din email.. :)

0

Sikke en skøn beretning... det er faktisk først nu jeg er nået herind... Et kæmpe tillykke med dagen som ser ud til at have været perfekt... Dejligt at din farmor kom omend lidt uventet.... Det må have føltes stort :heart:

Dejlige taler i holdt for hinanden... I ser simpelthen så flotte ud og kjolen... ja waaaauw... du ser dælme godt ud :17: lækre billeder - god stemning - dejlig fest :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Bryllupsberetning

Turen går til Miami Beach

Vi havde været sent i seng søndag fordi vi havd emin familie over til at ´hygge med rester og se lidt film fra brylluppet.

Så da de gik begyndte vi først at pakke. Skulle også lige tjekke BK, men manden synes jeg var noget irreterende at sidde på computeren når kl. allerede var 12 og vi stadig intet havde pakkede... tror først vi kom i seng omkring 1-tiden..

Mandag morgen - Afrejse dag:

Michael's far hentede os kl. lidt i seks (skulle kunne nå tilbage på arbejdet) og vi ankom til lufthavnen ca. halv syv (3 timer før afgang) og vi nåede lige at tænke, øv så skal vi stå og vente i hundrede år på at tjekke ind. Men lugerne var åbne og der stod ingen kø, så 5 min. efter var vi tjekkede igennem, lækkert.

Vi skulle have lidt morgenmad,og sådan ser man ud lidt trætte men spændte på at skulle afsted med sin Mand på bryllupsrejse

post-30580-1220689308.jpg

post-30580-1220689319.jpg

0

Vi mellem landende i Zurich og efter i alt 15 timer på farten ankom vi til Miami. Vi havde siddet perfekt på flyet, med masser af benplads, maden var lækker og filmene havde vi set, Kong fy panda, 21 og ja den sidste kan jeg ikke lige huske. Fik endda også skrevet lidt på bryllupsberetningen.

Da vi ankom var der sså lækkert, ca. 38 grader.. Dog var luftfugtigheden rimelig høj så man skulle lige vænne sig til det.

post-30580-1220689963.jpg

post-30580-1220690002.jpg

0

post-30580-1220690537.jpg

Og når man snakker USA, snakker man jo fede biler.. uanset hvor vi kiggede hen..ferrari, porsche, lamborghini, HUmmer og jeg kunen blive ved.. den fedeste vi så var en lamborghini malede med et fedt sort mønstre over det hele, desværre fik vi ikke taget billed af den..

men får får i bare en anden fed bil, holdte foran vores hotel..

post-30580-1220690664.jpg

0

Vi ankom til hotellet, og det var ikke så stort som vi regnede med, men rigtig lækkert. Taskerne blev selvfølgelig bårede til vores værelse, så det havde da været alt for slemt sel at skulle bære.. hihi..

Vi fik også en velkomst cookie, helt nybagte.. hmmm..

Her er vores værelse:

post-30580-1220691316.jpg

post-30580-1220691321.jpg

Der var lille kaffemaskine, og alt supplies på badeværelset, solcreme, sæber, shampo, balsam, fil, nål og tråd.. og der kom nyt hver dag uanset om manbrugte det eller.. SÅ jeg havde selvfølgelig tasken fuldt op med det når vi kom hjem :cheerleader3:

0