DideP

Kreativt budgetbryllup :)

123 indlæg i dette emne

Hej allesammen :cheerleader3:

Dette bliver min tråd herinde hvor jeg kan holde styr i alle beslutningerne og hvor i kan smide gode forslag og inspiration ind hvis i har lyst :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at følge med i jeres bryllupsplanlægninger og håber at finde lidt inspiration :lol:

Toastmaster/Gavekoordinator: Min bror

Forlover: Jacobs bror

Sange: Velkommen og velbekomme

Fotograf: Rune Toldam Foto-ønsker

Musik: Jukebox, næsten færdig

Ønskeseddel: Lagt på nettet og er færdig

Papirkrimskrams

Save the Day-kort: Her Er sendt :bestwishes:

Monogram: første mulighed Anden mulighed Valgt monogram

Invitationer: 1.forsøg 2. forsøg Er sendt.

Kuverter til invitationen: Færdig

Kirkebrochurehalløj: Arbejdes der på, mangler tider fra præsten

Vinetiketter: Færdige, mangler info om vinen der skal drikkes

Bordkort: Idé

Menukort: Næsten færdig

Æsker til gæstegaver: Digt og regler Lille digt Er skåret, skal bare falses og klistres sammen og dekoreres.

Chokolader med monogram: Done :boohoo:

Blomsterpose med digt: Digt Færdig

Gæstebog: Digt og bøger Alternativer Idé

Ordensregler: Er printet

Velkomst- og Velbekomesang: Tekst Er printet

Børneunderholdning: Inspiration

CD til billeder: Færdige

Bordet og andet dekoration

Blomster: Mulighed 1

Farver: Grøn, hvid, creme og guld

Bordopdækning

Udseende og kjole

Kjole: er købt

Sko: Købte guldsandaler, er for lave

Old, new, borrowed, blue

Hår: Løst krøllet Superfin opsætning

Krigsmaling

Føde

Velkomstdrink og andet sjusser: Velkomstdrink købt

Frokost/småmad: Tuxedo jordbær

Menu: Buffet, er bestilt

Bryllupskage: Topfigur Kagestativer

Bryllupskageopskriftsideer: Diddeskalgiftes pskriftsidé FrøkenMajas opskriftside Bettys opskrift 1. kage 2. kage

Bryllupskageforsøg: Nr. 1 Citrusforsøg

Gode tråde på Bryllupsklar.dk:

MissCath

Diddeskalgiftes

Den glade brud

Gode links:

Lav dit eget slør: Hjemmelavet slør

DIY bryllypsforum: DIY Bride

Gør-det-selv bryllup: Inspirationside

Strømpebånd: Inspiration

Redigeret af DideP
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal i have!

I dag skal vi have fundet ud af hvem der skal med til brylluppet, vi havde egenlig besluttet os for et intimt bryllup udelukkende med familie, men jeg tror vi tager lidt venner med alligevel.

Det er så svært at vælge fra og til...

Udover det har jeg kigget efter kager :lol: JEg har besluttet jeg selv laver den, og grunden er:

Vi tog ned i bageren og spurgte om en pris: 42kr per person, og da Jacob havde lavet hovedregningen til 20 personer, udbrød han:"840kr!!! Det nægter jeg at betale, så vil jeg hellere lave den selv!"

Eftersom Jacob aldrig har bagt en kage før tror jeg at jeg begiver mig ud i det :cheerleader3:

OVervejer lidt noget chokolade og hindbær, men jeg læste også om en der ville lave skilpaddeskum, det lød også lidt spændende.

Nogen der ved hvor man kan få det der supersøde marcipan man bruger til træstammer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder dejligt, at I laver kagen selv. Det kan man også godt. Dog vil jeg lige sige, at 42 kr. absolut ikke er dyrt for en bryllupskage. Medmindre det er sandkage og uden fyld eller pynt.

Jeg overvejede et kort øjeblik at få vores bager til at lave den, men de ville have 145 kr. kuverten - se det er dyrt.

Marcipanen kan I evt. købe hos bageren, Kagekompagniet, Kagebutikken eller Metro. Jeg anbefaler de tre første steder, da de færdig udrullede låg fra Metro er meget tynde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kigget lidt på hårideer, da mit hår går ned til rumpen er jeg bange for jeg ikke selv kan krølle det uden frisørens hjælp, så jeg må ned at høre hvad så noget koster, her er lidt ideer fanget i andre tråde

Redigeret af DideP
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg gøre :lol: I forbindelse med undersøgelse af navneforandring på bryllupsdagen, fandt jeg ud af der findes 630 Didde'r i DK :cheerleader3:

Har lavet lidt bryllupskort, som måske skulle bruges til invitation:

Redigeret af DideP
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Didde!

Det er nogle rigtig fine kort, du har lavet -de kunne alle blive en flot flot invitation... :lol:

Hvor er det sjovt :cheerleader3: -de hår-inspirations-billeder er nogle af de samme, som jeg har fundet... Så vi skal altså giftes samme dag, har begge hår ca. til rumpen (mit går dog kun lige lidt længere end buksekanten, så det er kun næsten til rumpen) og skal begge have håret krøllet! Skal du have håret hængende løst eller noget af det sat op?

Hilsen Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med din egen tråd og det forstående bryllup.

Håber du får glæde af BK :lol:

Nu så jeg selvfølgelig ikke lige hvor i landet i bor, men vi har bestilt vores bryllupskage hos Farumhus Konditori i Farum.

Her skal vi kun betale 25 kr. pr. næse og det er inkl. pynt osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da også lige sige velkommen til :cheerleader3:

Hyggeligt med en 2009'er mere :boohoo:

Og så er der under en måned imellem vores bryllupsdage. Det bliver en god forår/sommer til næste år :bestwishes:

Glæder mig til at følge din planlægning :cheerleader3:

Hov forresten:

Det er nogle flotte kort du har lavet. Min favorit er den længst til venstre :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Didde

Velkommen til BK - og tillykke med din egen tråd.

Jeg glæder mig til at følge dig igennem planlægningen af den store dag.

Godt nok skal jeg velsignes om få uger, men regner bestemt med at blive hængende :lol:

Da du jo skal giftes en lørdag - er det Milepæl's dag i dag.....

I dag er der 41 uger til du skal giftes :cheerleader3::cheerleader3::bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skal i have:) JEg har ikke været her lnge men jeg føler allerede en afhængighed tl stedet :cheerleader3:

Vi må ikke have store husdyr hvor vi bor, men jeg kan ikke undvære at have dyr og rottens personlighed minder faktisk meget om hundes til tider. Nysgerrige, lærenemme og opsøgende :cheerleader3: På grund af fordomme har jeg derfor valgt at lave en sektion om rotter på min hjemmeside, men jeg er ikke for god til at opdatere den :cheerleader3:

Jeg var til min fars 60 års i går og min mor havde lavet blomsterdekrationer dertil. Det skumle var at hun havde lavet dem i de farver jeg havde tænkt på til brylluppet,

grøn, hvid/creme og mørklilla. Jeg prøver at ligge et billede op senere :cheerleader3:

Helle G: Pudsigt! JEg har ikke helt besluttet mig med opsætningen af hår, men jeg tror det skal krølles og sættes lidt op, men det er svært at overskue lige nu synes jeg!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer