DideP

Kreativt budgetbryllup :)

123 indlæg i dette emne

Hej Didde....

Først og fremmest....VELKOMMEN TIL BK !!!

I har da nogle rigtig kreative ideer begge to, men jeg synes godt nok jeres "hjemmelavede" STD-kort - det er genialt !! :cheerleader3:

Ang. håret så er det nogle rigtig flotte frisurer du har fundet......jeg har også langt hår, men jeg er blevet enig med mig selv at hele manken skal op på hovedet, for jeg tror godt det kunne blive en meget varm dag....altså svedig dag, og så skal jeg ikke have hår i nakken til at gøre det værrer....:-)

Men ellers glæder jeg mig bare til at følge din planlægning, det skal nok blive spændende...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have, jeg er også rigtig glad for kortene :bearhug:

Jeg har også tænkt over det med håret... Men Jacob elsker når jeg har løst hår og jeg går altid med opsat hår, så jeg vil gerne have noget lidt andet...

Vi har nu diskuteret frem og tilbage om vi skal vies klokken 12 eller klokken 15, vi havde egentlig bestilt klokken 12, men er nu blevet enge om at det bliver alt for lang en dag for både gæster og os.

Så Jacob har været nede i kirken i dag og ændre tiden til klokken 15, så må vi bare spise 18.30-19.00 i stedet :bearhug: Vi har heller ikke så ange gæster så vi når det nok.

I går var fotografen forbi, det er en af Jacobs gamle klassekammerater. Han ville gerne tage billederne så jeg er super glad, han er simpelthen så dygtig! :bearhug:

Feststedet er også slået fast, det bliver mine forældres have i Herlev. Min mor har booket et havetelt gennem nogle venner og vi skal ikke betale for det, så det er en god besparelse.

Udover det diskuterer vi meget om det skal være hjemmelavet buffet eller købt buffet...

Jeg synes at købte buffeter er meget dyre og som regel lidt kedelige. Men jeg kan godt se at det er svært at forberede kødet selv...

Vi kan sagtens lave salat og flødekartofler i forvejen, men kødet er lidt sværre at lave på forhånd hvis det skal være lækkert.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har booket et havetelt gennem nogle venner og vi skal ikke betale for det, så det er en god besparelse.

Der er det så meget vigtigt at vi taler om et kvalitetstelt/prof. partytelt og ikke et "Harald Nyborg" telt. Sidstnævnte kan være fint som fortelt/passage telt men holder ikke som festtelt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Didde... Velkommen til og tillykke med din egen tråd...

Vores dato er d. 20.06 .. så jeg når at få det hele med fra din side...

Super fine "invitationer"... sikke langt du allerede er nået..

Malene

Redigeret af Malene1207
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Didde

Så fik jeg lige lidt tid til din tråd (manden ser fodbold)

Dejligt at se I fik valgt monogram ... jeg syntes personligt det var et svært valg da de begge var utrolig flotte.

Lækkert at din tilkommende er så kreativ

Hvor bor dine forældre henne i Herlev ? Og er du så ikk til aftenhygge i Herlev bymidt idag ?

God weelend til dig. Jeg vil glæde mig til hvad du finder på næste gang :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skal i have :bearhug:

Mine forældre bor i Nord-Herlev :bearhug: Har været i Slagelse så fik ikke set din besked :bearhug: eg er også superglad for monogrammet :bearhug:

Så har jeg foldet og foldet og nu er jeg færdig med frøposerne til gæsterne!

Vi har valgt at skulle lave anderledes gaveæskeer til børnene, så de får solsikkefrø :bearhug:

Redigeret af DideP
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til!

Dejligt med endnu en 2009 brud!

Super flot monogram! :shooter:

Og flotte frøposer...

Det er super I allerede har et godt overblik over det hele, så er det meget nemmere at gå igang og komme igennem alle de kreating man ender med at ville lave!

Vil da lige lægge et godt ord for vores fælles zillamøde den 25 okt... Håber du kan komme... (du kan læse om det i "skal vi mødes"...)!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have, jeg er også blevet glad for resultatet af både poser og monogram :shooter:

Og han er allerede i gang med kirkeprogrammerne! Han er ikke til at stopppe, men det er ok for jeg ved at lige pludselig går han i stå og så er han umulig at få i gang igen, så jeg nyder det mens det varer :)

Sidder og overvejer om jeg skal lave gaveæsker snart, da vi mere eller mindre har besluttet at lave maden selv, vil jeg gerne have det meste færdigt nu...

Og gaveæskerne bliver jo ikke for gamle, vi fylder i dem til sidst.

Først synes jeg rimet var en god ide, men jeg er gået lidt væk fra den igen da jeg egenlig bare vil give folk lidt godter og ikke plaster og sådan noget... MEn så så jeg dette rim, så hvis der skal være rim på skal det være dette:

Når I på sengen ender -

lidt sødt - til jeres tænder -

og i morgen, hvis hovedet ikke kan -

så er her piller - og lidt vand.

Men det bliver nok lidt svært at få plads til en vand deri, så jeg må finde på noget der rimer på kan, eller justerer rimet lidt i slutningen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fine frøposer du har lavet... :shooter:

Herligt at Jacob er så aktiv og forstår godt du nyder det...

I kunne måske bare sætte en lille beholder i med vand - altså snapseglasstørrelse... Hvis du ikke finder noget alternativt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :shooter:

Ja, men jeg tror egentlig bare jeg kun bruger de 2 første linjer i rimet og så måske sammensætter det med et andet rime som passer bedre...

Ellers må min indre rimsmed sættes i gang :)

Ville egentlig gerne fortælle gæsterne vha af et rim hvad de 5 mandler står for, så det var måske det jeg skulle gå efter...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til denne skønne side... :shooter:

Jeg kommer til at følge dig næsten til dagen, jeg skal giftes ugen før...

Dejligt at din mand hjælper så meget til...

Vi har nogenlunde de samme ting i gaveæskerne, så har "lånt" dit digt til gaveæskerne, havde ikke tænkt at der skulle stå noget, indtil jeg læste din tråd, super ide. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er superflot det monogram i bestemte jer for!!! flot med de to forskellige farver hjerter...

Hmm nu siger du bestikkelse af manden for at få ham til at gøre noget.... måske det var en idé!! :shooter:

Fine små frøposer... en sød tanke at folk kan plante lidt blomster og sende jer en tanke når de står i fuld flor:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skal i have!

ghl8g: Du låner bare alt det du vil, det er bla det tråden er til for :cheerleader3:

I dag har vi udfyldt en ansøgning om navneskifte på bryllupsdagen, da navnet højst sandsynligt ikke findes, vil det tage 3-4 måneder at få det ordnet, så vi ville gerne være i god tid :heart:

Udover det har Jacob lovet at gå ned og se efter hvor meget træ vi mangler til at lave kagestativerne + han skal beregne træ der skal bruges til at lave jukebox.

Vi har tænkt lidt på at lave den oldschool, så det bliver et spændende projekt og mine forældre skal så teste den til deres julefrokost med vennerne :17:

I går fandt min mor de 4 salmer vi skal synge:

Den signede dag....

Op ... alting ... Gud har gjort

Det er så yndigt at følges ad

... (noget med mand og kvinde)

Jeg skal lige have hørt hende igen, kan ikke huske dem...

Og i dag skal jeg have bestilt grønne satinbånd på Ebay, Jacob har paypal så det bliver i aften de bliver bestilt :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tak skal i have!

ghl8g: Du låner bare alt det du vil, det er bla det tråden er til for :cheerleader3:

I dag har vi udfyldt en ansøgning om navneskifte på bryllupsdagen, da navnet højst sandsynligt ikke findes, vil det tage 3-4 måneder at få det ordnet, så vi ville gerne være i god tid :heart:

Udover det har Jacob lovet at gå ned og se efter hvor meget træ vi mangler til at lave kagestativerne + han skal beregne træ der skal bruges til at lave jukebox.

Vi har tænkt lidt på at lave den oldschool, så det bliver et spændende projekt og mine forældre skal så teste den til deres julefrokost med vennerne :17:

I går fandt min mor de 4 salmer vi skal synge:

Den signede dag....

Op ... alting ... Gud har gjort

Det er så yndigt at følges ad

... (noget med mand og kvinde)

Jeg skal lige have hørt hende igen, kan ikke huske dem...

Og i dag skal jeg have bestilt grønne satinbånd på Ebay, Jacob har paypal så det bliver i aften de bliver bestilt :hug:

Jeg har lige skrevet de rigtige titler op og fundet dem på dendanskesalmebogonline, hvor man kan se teksten og høre melodien...

Den signede dag - her

Op al den ting som Gud har gjort - her

Det er så yndigt at følges ad - her

I blev skabt som mand og kvinde - her (normalt 1849-melodien)

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer