Mizzangel

Carina og Jimmy´s bryllup 22.05.10

128 indlæg i dette emne

Halløj halløj,

Hvordan går det med vægttabet? Jeg synes, det er super godt gået, hvad du allerede har smidt.

Hvad gør du for at tabe dig? Blot nysgerrig... :loveflag:

Hejsa!

Det har stået stille stort set siden før jul. - Har ikke rigtig haft tiden til det, og har spist meget usundt - hurtig mad osv. da der har været meget at se til :blink:

Vil nu sige at det meste gik af nemt pga. det var overflødigt "fedt" fra graviditet - men ellers forsøger jeg at spise sundt hvor jeg kan, altså fiber/groft brød, salat, magert kød osv. Men den største forandring skete helt klart da jeg begyndte at bokse (konditions) træne - det er noget der giver godt! - Men er du gal det er også hårdt.

Desværre er det svært at finde pasning til børnene 2 gange ugentligt, så derfor er det ikke altid jeg kommer afsted. (Manden arbejder som regel aften :S)

Ja det kan du godt bilde mig ind. Jeg har endnu ingen børn - har en hund - men jeg synes stadig, at det er svært at få det passet ind i dagligdagen. Har ellers altid trænet meget....de sidste 5 år har jeg trænet 4-5 gange om ugen...men nu er det max 3.

Ikke sjovt - man har ikke samme energi...

....og så var det liiiiiiiiige, at jeg fik læst det sidst nye i din tråd. TILLYKKE med bebsen...men jo - selvfølgelig forstår jeg skuffelsen, når man nu har glæde sig så meget og har planlagt så meget, som du og din kommende har!!! Men det er jo en fantastisk gave, at være gravid...

HURRA!!!

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Super tillykke med bebsen..

Jeg synes det er helt utrolig, så heldig du har været.. Jeg var selv meget plaget af opkast og udtalt træthed da jeg var gravid de første 3 måneder, så der er du HELDIG.. :loveflag::blink:

Brylluppet kan jo sagtens vente til I er klar til det senere hen..

Du skal bare tænke på al den glæde og kærlighed der følger med endnu et barn.. Så :cheerleader3: Tillykke herfra..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, så får man lige mange blandede følelser. For det er jo helt vildt dejligt at I skal have en lille ny, men samtidig er det uheldigt med brylluppet.

Men hva, Carina - I får jo lækre børn, så det er da positivt. Og I bliver jo gift en anden dag i stedet....

Mange gange tillykke med det lille liv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der kommet lidt ro og styr på tingene....

Har valgt at flytte brylluppet til 22.05.10, så 9 måneder.

Det er aftalt med kirke, feststed, musiker og fotograf, så det er i hvert fald på plads :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er der kommet lidt ro og styr på tingene....

Har valgt at flytte brylluppet til 22.05.10, så 9 måneder.

Det er aftalt med kirke, feststed, musiker og fotograf, så det er i hvert fald på plads :cheerleader3:

Iiiih altså, det er jo en helt fantastisk dato hvis jeg skal sige det selv... Så deler vi jo dato nu! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kommet lidt ro og styr på tingene....

Har valgt at flytte brylluppet til 22.05.10, så 9 måneder.

Det er aftalt med kirke, feststed, musiker og fotograf, så det er i hvert fald på plads :cheerleader3:

Iiiih altså, det er jo en helt fantastisk dato hvis jeg skal sige det selv... Så deler vi jo dato nu! :thumbsupsmileyanim:

Gud ja det går vi da også :cheerleader3: Så kan vi følges hele vejen :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er der kommet lidt ro og styr på tingene....

Har valgt at flytte brylluppet til 22.05.10, så 9 måneder.

Det er aftalt med kirke, feststed, musiker og fotograf, så det er i hvert fald på plads :cheerleader3:

Iiiih altså, det er jo en helt fantastisk dato hvis jeg skal sige det selv... Så deler vi jo dato nu! :thumbsupsmileyanim:

Gud ja det går vi da også :cheerleader3: Så kan vi følges hele vejen :D

Jaaa, det bliver godt. Du er jo bare langt foran mig. Hehe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tillykke med den nye dato..

Hvor er det godt der er kommet en dato så skal du ikke tænke mere på det. Der er kun 15 måneder og 4 dage til du skal giftes :thumbsupsmileyanim:

Kh

Anette

Mange tak.

Hehe ja det lyder da ikke af så meget vel? Ej tiden skal nok gå stærkt når der også kommer en lille ny osv. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hentede J´s smoking den anden dag i Lilly, efter det havde været til tilretning. Vi havde fået vide til lagersalget at det kunne ligges ca. 3 cm ned i ærmerne og det var det vi købte det ud fra. Da Lilly her i Aalborg så skulle ligge det ned, vidste det sig at der slet ikke var noget at give af - så det er alt alt for kort på ærmerne :) SÅ surt!!

Ringede til Lilly i Vejle og fik super service. Hun ville straks undersøge om hun kunne finde et tilsvarende sæt med længere ærmer - hun har så fundet et i Flensborg, dog i brunt, som de bringer til Aalborg og så kan han komme ind og prøve det :thumbsupsmileyanim: - Er spændt på og se om det passer og om det er flot selvfølgelig.

Derudover er jeg i fuld gang med at lave nye STD kort, så vi kan informere folk om at brylluppet er udsat til maj 2010 pga. graviditet. Håber at få dem færdig en af dagene :cheerleader3:

Redigeret af Mizzangel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi hentede J´s smoking den anden dag i Lilly, efter det havde været til tilretning. Vi havde fået vide til lagersalget at det kunne ligges ca. 3 cm ned i ærmerne og det var det vi købte det ud fra. Da Lilly her i Aalborg så skulle ligge det ned, vidste det sig at der slet ikke var noget at give af - så det er alt alt for kort på ærmerne :td: SÅ surt!!

Ringede til Lilly i Vejle og fik super service. Hun ville straks undersøge om hun kunne finde et tilsvarende sæt med længere ærmer - hun har så fundet et i Flensborg, dog i brunt, som de bringer til Aalborg og så kan han komme ind og prøve det :) - Er spændt på og se om det passer og om det er flot selvfølgelig.

Derudover er jeg i fuld gang med at lave nye STD kort, så vi kan informere folk om at brylluppet er udsat til maj 2020 pga. graviditet. Håber at få dem færdig en af dagene :td:

2020?? Hvor mange babyer skal I nå at have inden? :)

Har vist smuglæst i tråden før, men aldrig skrevet..

Synes jeres lokal-valg er SUPERfantastisk!!! Sikke en smuk udsigt!

Din kjole: :cheerleader3:

Synes det er øv, at I har været nødt til at flytte datoen pga bebs, men det er super dejligt, at I venter en mere. Tillykke med det! Synes så tilgengæld, at det er lidt pudsigt, at I har kunne få "samme dato" bare 9 mdr senere.. 9 mdr.. pga en bebs.. Synes der er et eller andet over den flytning.

Glæder mig til at følge dig videre.. har dato 14 dage senere end dig.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Flere billeder fra feststeder

Fik lige manden til at tage nogle billeder, da tjenerne var igang med at dække op til at bryllup forrige lørdag, så jeg selv kunne fornemme lokalet dækket op til bryllup, og selvfølgelig så I kunne se :D

I skal lige tage højde for at der mangler servietter og lidt småting rundt omkring.

bordopdkket.jpg

bordopdkket1.jpg

Og så lige et billede af hvor velkomsten til receptionen skal finde sted, hvis vejret tillader det :)

velkomst.jpg

Eeeeej hvor er jeg viiiild med jeres festlokaler :cheerleader3: ...det var lige sådan noget jeg oprindeligt ledte efter...men det findes ikke herovre...øv!

Men tillykke med dem, det kan ik andet end blive en super smuk dag.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige fået mail fra Taiwan om at de har sendt vores top figur idag - hvor er jeg bare spændt på at se den.... Håber det ligner bare en smule, for den var godt nok ikke helt billig :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lavet lidt kreativt....

Mit SOMETHING BLUE

Har fået sat Rhinsten på mine sko - vores forbogstaver :thumbsupsmileyanim: Er selv ok tilfreds, skal bare lige have det overskydende lim fjernet :cheerleader3:

sko.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Derudover har jeg forsøgt mig med at få perlerne på sløret - det er noget af et arbejde, så har kun lige taget en meget lille del for at få fornemmelsen af hvordan det ser ud, og det er simplehen PERFEKT! Lige som jeg havde forestillet mig det.

Nårh jo så kan I også lige se hvor fint det er blevet med monogrammet broderet derpå :thumbsupsmileyanim:

Dog er det godt der er lang tid til at lave det, for er sikker på det blir over MANGE gange hehe....

slr.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim: Tillykke med graviditeten :D

Synes det er nogle fine ting du har fået lavet. Sløret er jeg vild med! Unikt! Mht de små perler.. vil du have dem hele vejen op? Synes nemlig det er ret fikst, at det kun lige er bunden, der har dem på. Men det jo smag og behag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Tillykke med graviditeten :D

Synes det er nogle fine ting du har fået lavet. Sløret er jeg vild med! Unikt! Mht de små perler.. vil du have dem hele vejen op? Synes nemlig det er ret fikst, at det kun lige er bunden, der har dem på. Men det jo smag og behag :cheerleader3:

Planen var at jeg ville have dem hele vejen op ja, men er ikke fast besluttet på noget endnu :denmarkflag: - Min kjole er jo helt enkel bagpå. så synes det kunne give det sidste at sløret er lidt mere "pyntet" - Og tak :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa :rolleyes:

Jeg har smugkigget på din tråd, superlækkert feststed i har fundet :cheerleader3: og tillykke med graviditeten, vi har selv 2 børn på næsten 2 og næsten 4 år. Vi skal giftes maj/juni 2010 vi har ikke fået booket kirken endnu men det skal gøres i næste uge :unsure: glæder mig helt vildt.

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bryllupsplanlægningen er godt nok gået lidt i stå efter det er blevet udskudt, men har da fået lavet lidt....

De personlige chokolader har vi fået en hel del af (Omkring 300 stk.) sponsoreret af ham der leverere varer på mandens arbejde :P - Skønt!

Har prøvet at lave et label dertil på alm. hvidt papir og det ser egentlig okay ud

DSC02321.jpg

Har tænkt mig at prøve at lave det på transprarent papir også, for at se om resultatet bliver bedre :)

Og her er halvdelen af de chokolader jeg skal igang med at ombetrække når jeg har fundet sådan som det skal være :)

DSC02322.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er jeg også startet på "Lifesavers" til gaveæskerne - Indtil videre er der kun 2 stk tyggegummi og en mint karamel i. Derudover har jeg købt plaster og tandstikker som skal i - der skal bare lige laves "indpakning" til dem. Og så skal jeg have 2 stk panodil i også :)

Lige et billede som de ser ud indtil videre - om "kortet" skal se sådan ud ved jeg ikke helt endnu - det var bare en prøve.

DSC02323.jpg

DSC02325.jpg

Mangler jeg noget i den lille redningspakke?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er jeg også startet på "Lifesavers" til gaveæskerne - Indtil videre er der kun 2 stk tyggegummi og en mint karamel i. Derudover har jeg købt plaster og tandstikker som skal i - der skal bare lige laves "indpakning" til dem. Og så skal jeg have 2 stk panodil i også :)

Lige et billede som de ser ud indtil videre - om "kortet" skal se sådan ud ved jeg ikke helt endnu - det var bare en prøve.

DSC02323.jpg

DSC02325.jpg

Mangler jeg noget i den lille redningspakke?

Jeg ville komme panodiler i også, for det kan virkelig redde en aften, hvis man sidder med hovedpine :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer