Regina_lady

Hvilke farve sko/taske og smykker...???

13 indlæg i dette emne

Hej BK-tøsser,

Jeg var jo ude og prøve, brudekjoler i går, og fladt for en kjole i Light gold :cheerleader3: Men hvilke farve sko skal man have på der til....?? Vil også rigtig gerne have en lille taske...

Håber at I kan hjælpe mig lidt, da jeg ikke syndes at jeg kan finde nogle (har kigget rundt på nettede), vil meghet gerne se billeder af sko og evt. tasker :cheerleader3:

Ps. Hælen skal ikke være så høj, da jeg er ok høj i forvejen og jeg skal jo helst ikke være højer end min tilkommende hihi

Redigeret af Regina_lady
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige guld ;)

Jeg har lige købt mine i sølv, hos Bianco og der er ikke ret høj hæl på- måske 4 cm. Tror godt du kan være heldig at finde nogle der i guld. Og de er jo rimelig i pris ;)

Er din kjole også Light gold...??? Jeg kan bare ikke rigtig finde ud af det ;)

Jeg går jo normalt med sølv smykker og det havede jeg jo også på, da jeg prøvede brudekjolen og jeg syndes faktisk at det passer godt til kjolen (set på billederne). For jge husker ikke at kjolen er så gylden i det til guld...??? åhhh hvor er det bare svært....!!!!

Så jeg kan heller ikke finde ud af om det skal være guld eller sølv smykker....??

Vil I ikke prøve at tage et kig på kjolen, den er her: http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...9&hl=regina på side 2 :cheerleader3:

Mange tak for hjælpen ind til nu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at tænke på, om man kunne lave et mix af guld og sølv... ?

Så man fx. havede sølv sko og taske og så guld smykker på...? :bearhug: (man ser jo ikke skoende men det gør man jo med tasken, men den regner jeg ikke med at gå med, som sådan, men bare til at have lidt "tilbehør" i )

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig...

Andre der har haft en light gold kjole og hvad havede i på til at smykker og sko/taske...?

Regina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg har købt en kjole i gold og der skal jeg have hvide perle smykker på. Jeg har arvet en halskæde af min farmor som jeg skal have på og så har jeg lånt nogle superfede ørenringe af en veninde jeg også skal have på. Jeg ved så bare ikke om det bliver for meget med et perlearmbånd til.... Men det må jeg have fundet ud af. Jeg forresten købt sko og taske i guld.

Held og lykke med jagten

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde selv en kjole i light sidste år :shooter:

Jeg havde guldsko på, fundet i Deichmann til den fantastiske pris af 200 kr

Min vielses ring er i hvidguld, og min halskæde var et guldhjerte med en kæde af hvidguld, og det fungerede super godt sammen, du kan sagtens mixe det lidt.

Min taske fandt jeg også i light gold på ebay, men den blev aldrig brugt til andet end at opbevare min læbestift ;)

Du kan se billeder osv her samt i min bryllupsberetning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde selv en kjole i light sidste år :shooter:

Jeg havde guldsko på, fundet i Deichmann til den fantastiske pris af 200 kr

Min vielses ring er i hvidguld, og min halskæde var et guldhjerte med en kæde af hvidguld, og det fungerede super godt sammen, du kan sagtens mixe det lidt.

Min taske fandt jeg også i light gold på ebay, men den blev aldrig brugt til andet end at opbevare min læbestift ;)

Du kan se billeder osv her samt i min bryllupsberetning :)

Hej :)

Sikke da nogle fine sko og taske :bearhug: Og ej at forglemme Kjolen, den er rigtig flot til dig :bearhug:

Du skulle vel ikke være intresseret i at sælge din taske :)

Regina

Redigeret af Regina_lady
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg havde selv en kjole i light sidste år :shooter:

Jeg havde guldsko på, fundet i Deichmann til den fantastiske pris af 200 kr

Min vielses ring er i hvidguld, og min halskæde var et guldhjerte med en kæde af hvidguld, og det fungerede super godt sammen, du kan sagtens mixe det lidt.

Min taske fandt jeg også i light gold på ebay, men den blev aldrig brugt til andet end at opbevare min læbestift ;)

Du kan se billeder osv her samt i min bryllupsberetning :)

Hej :)

Sikke da nogle fine sko og taske :bearhug: Og ej at forglemme Kjolen, den er rigtig flot til dig :bearhug:

Du skulle vel ikke være intresseret i at sælge din taske :)

Regina

Har svaret dig på pm, men den er desværre solgt for noget tid siden, men håber du kan bruge de links jeg sendte dig ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm jeg har købt et par sko i light gold... såååh det kan du jo nok også hvis det er... jeg ville nok ikke gå ind og matche guld og sølv - i mit hoved ville de blive lidt rodet, men light gold og perlemorsfarve er pæne sammen. Såååh evt. en perlekæde eller en guldkæde med en perle i alt efter hvad du mest er til og evt. armbånd og øreringe der matcher og så en perlemorsfarvet taske... det tror jeg vil være pænt :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke sætte et billede ind af kjolen???

Umiddelbart stemmer jeg også for guldsko og guldtaske

Kjolen er her på side 2

Jeg har lige købt denne her taske til, det er mit første køb på eBay glæder mig til at få den hjem :cheerleader3:

Og så har jeg købt de her sølv sandaler til (man ser jo ikke en brud´s sko som sådan) men ved ikke om jeg finder nogle andre...

post-32128-1220693739.jpg

post-32128-1220693941.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer