Kristina B.

Hvad koster jeres musiker/band???

18 indlæg i dette emne

Hej

Vi er så småt igang med at få det hele bestilt (kirke og forsamlingshus er på plads :cheerleader3: ).

Vi vil jo også gerne have lidt musik, men vi er lidt i tvivl om hvad og hvor meget man får for pengene.

Så derfor ville jeg høre jer om hvad I giver mv. :carrot:

Knus

Kristina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Vi havde så valgt en lidt dyrere løsning, men de var hver en øre værd. Det er bestemt ikke sidste gang jeg har brugt dem og de kan klart anbefales.

Vi gav 12.000 for:

Kørsel København-Esbjerg.

Under middagen: piano og saxofon

Efter middagen 3 gange ca 50 min. - 1 time med fuld gang i.

De var simpelthen super fede, kom med lækkert lyd og lysshow og masser af godt humør..

De hedder Flying mandela jam band og på deres hjemmeside ligger der et par numre man kan lytte til..

Hvis man gerne vil holde en fest med lidt gang i, er de heeelt perfekte, da de spiller alt fra 70'erne og frem til i dag..

Alle vores gæster, også de lidt ældre, synes de var så gode.. Jeg tror faktisk nok, de blev booket til en fest, som en af dem skal holde til næste år..

Knus Maria

Edit: Jeg glemte helt at fortælle, at de møde 7 mand stærk, dog er det kun de to/tre der spiller under middagen.

Redigeret af Lauritzen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal give 4300 for en musiker fra 18-01. Vi har så allerede valgt at han får 5000 og så spiller han til kl. 02 i stedet for :cheerleader3:

Ham vi skal have til at spille er rigtig dygtig - har en fed humor og det største plus - han kan spille irsk folkemusik :cheerleader3: Da vi fandt ud af at han kunne sidstnævnte kunne det KUN være ham vi skulle have :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har booket et 5-mandsband som spiller 2 x 60 min. fra kl. 24 af. De koster 9000 kr.

De har en demo på hjemmesiden, som gjorde at jeg faldt pladask for dem. Prøv evt. at se her

Derudover har vi bare besluttet at sætte baggrundsmusik på anlægget under middagen, og så er der en af gæsterne, som tager sin guitar med. Hun har lovet at spille til div. sange og indslag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde først valgt en DJ til 4000 kr. fra 18-02, men blev pludselig i tvivl... så efter at have hørt nogle demoer fra forskellige bands, faldt valget på et band, der hedder Heyya :cheerleader3: de er godt nok en smule dyrere (14.000), men de er vildt fede!

Glæder mig helt vildt til at give den gas på dansegulvet :cheerleader3:

Glemte lige at skrive, at de spiller 3*45 minutter og kan evt. forlænges, hvis folk er friske ;)

Redigeret af Ebes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Vi er i gang med at finde en hyggepianist som kan spille under midaggen og til sange osv.

Fra kl. 22.30 - kl. 02.00 har vi lejet to DJ´s som spiller og leverer et show med fuld musik, lyd og lys - så det glæder vi os rigtig meget til! De koster 3250 kr. Og de er virkelig blevet rost af så mange, så det kan kun blive en succes.

Til gengæld synes jeg det er sværere med at skaffe en god hyggepianist - så hvis nogle kender/kan anbefale nogle - må I meget gerne skrive eller sende mig en PM.

Tak.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hej da jeg står og er ved at skulle finde nogen der skal spille til vores bryllup, vil i ikke linke dem der spillede til jeres og hvad i gav for dem, synes det er rigtig svært at skal finde rindt i.....

Prøv at kigge under annoncør-siderne. Der er adskillige musikere, bands og djs iblandt, og fælles for dem alle er at det at spille bryllupsfester ikke er fremmed for dem (ellers ville de næppe annoncere her). En anden ting man så skal kigge på er spilletiden; Hvor lang tid spiller de. Det er heller ikke uvæsentligt henset til at en typisk bryllupsfest varer 8-12 timer. Vælger man en løsning hvor der kun er musik i eksempelvis 2 timer vil man enten skulle have fat i nogle andre også eller selv flikke noget musik sammen (hvis man da ikke vil undvære musik i de øvrige timer).

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej

vi har bestilt en dame, som kommer og spiller.. :bearhug: hun skal have 4000 kr. fra kl. 17.30 - 01.00

så det er ikke så galt dyrt. og hun spiller sindsygt godt manner.

min svigermor havde hende til hendes 50 års føsdag. og vi har været til et guldbryllup hvor hun også spillede.

så vi glæder os til hun kommer til vores store dag. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej.

Vi er i gang med at finde en hyggepianist som kan spille under midaggen og til sange osv.

Fra kl. 22.30 - kl. 02.00 har vi lejet to DJ´s som spiller og leverer et show med fuld musik, lyd og lys - så det glæder vi os rigtig meget til! De koster 3250 kr. Og de er virkelig blevet rost af så mange, så det kan kun blive en succes.

Til gengæld synes jeg det er sværere med at skaffe en god hyggepianist - så hvis nogle kender/kan anbefale nogle - må I meget gerne skrive eller sende mig en PM.

Tak.

Hvad hedder dine DJ's firma (link ??)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg lige bestilt til vores bryllup til næste år, men jeg kan ikke lige finde ud af at linke men deres webadresse er bryllupsmusik.info og skal skal kun ha 7200 kr for at spille i 7 timer, de kommer også fra midtjylland så det kan ikke blive meget til kørsel....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer