Nathasia

Nathasia & Paws bryllupsberetning!

67 indlæg i dette emne

Så langt om længe vil jeg begynde på vores bryllupsberetning! :rolleyes:

Jeg lover der nok skal komme mange billeder, men det er ikke mange jeg har endnu.

Fredag morgen tog vi ud til feststedet for at få pyntet op og gjort klar. Det var et større projekt men vi fik masser af hjælp så det gik alligevel ret hurtigt. :cheerleader3:

Det første billede viser hvordan der så ud da vi kom. Søjlerne er godt nok nået at blive pyntet. Synes de blev sååå flotte med tyl og en hjerteranke. :)

Det var der på alle 8 søjler der var i salen. :)

Redigeret af Nathasia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Og så blev det lørdag den 9. august! Dagen jeg aldrig havde troet skulle komme! :carrot:

Synes virkelig at jeg ventede lang tid og så lige pludselig var dagen der.

Jeg vågnede allerede 5.30 og kunne selvfølgelig ikke sove igen... :bearhug::rolleyes: Jeg skulle være ved frisøren kl. 8,

så jeg var rigtig træt af at vågne så tidligt. Fik 20 min. søvn mere og så gik jeg i bad, for derefter at

gå op til frisøren. Jeg var såååååå træt at jeg slet ikke opfattede at dagen hvor jeg skulle giftes var kommet. :cheerleader3:

Kl. 8.30 kom min mor og veninde(som også var fotograf) derop med morgenmad, asti, druer og andet lækkert.

Det var super hyggeligt at være deroppe, selvom jeg ikke helt kunne fatte at det var dagen.

Jeg var helt rolig hvilket jeg var lige indtil jeg stod udenfor kirkedøren, men mere om det senere... :)

Tilbage til frisøren: efter curlerne kom ud så jeg sådan ud.... Hvad skulle det ende med??? :)

Redigeret af Nathasia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer