Sign in to follow this  
Followers 0
dorkim

Dorte og Kim´s bryllupsberetning

74 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Og så kom min tale ... da jeg skrev den var jeg sikker på jeg ville bryde sammen i gråd ... hver gang jeg øvede den hjemme græd jeg, men denne dag var jeg ikke til at skyde igennem og fyrede den bare af med smil på læben ... efter talen blev min fotomontage vist på stort lærred og var et kæmpe hit :cheerleader3:

post-33442-1219833059.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Dagen sluttede med at vi uset fik sneget os fra festen :cheerleader3: meningen var at vi skulle på hotel og overnatte da vores eget hus var fyldt op med liggende gæster - MEN SÅDAN GIK DET IKKE - da vi ankom til hotellet var der låst ved hovedindgangen og selv om vi kimede natklokken ned, skete intet :) så vi måtte smide kufferten bagi bilen igen og kører hjem.

Men det blev nu hyggeligt nok alligevel . da vi kom hjem sad vi og fik en øl sammen med de andre og så ellers på hovedet i seng .....

Dagen efter kørte vi til hotellet og var godt sure og det endte med de ville få chefen til at kontakte os

Resultatet af den samtale blev, at vi den 20 sep skal derud og have en 5 retters menu med alt drikkevare til + overnatning som et plaster på såret .... DET MANGLEDE OGSÅ BARE :)

0

Lige til sidst et par snyde billeder ... da vi skulle i Goáften Danamrk om mandagen efter brylluppet ville de jo gerne have selve vielsen på video og da præsten ikke ville godkende der blev filmet under selve vielsen, ja så måtte vi efter vi havde hilst på alle gæsterne udenfor kirken , ind igen og filme ... lige et par billeder derfra :cheerleader3:

post-33442-1219835946.jpg

0

Annonce ♥