Guest miebelinda

Kan jeg blive ført op af to??

12 indlæg i dette emne

Ih, hvor jeg altså glæder mig... Men må også indrømme at der er rigtig mange ting der kræver sine overvejelser i denne tid...

Jeg skal jo føres op af far-mand, men hertil kommer så problemet for egentlig er der to. Jeg har min biologiske far der har været weekendfar (og ikke altid lige heldig med hans far-rolle) så er der min stedfar som har været i mit liv siden barnsben og egentlig har været hvad en far skal være... bliver helt rørt ved tanken... :cheerleader3:

Men nu skal jeg jo tage stilling til hvordan jeg skal gives væk, og egentlig havde jeg tænkt mig dem begge, men er det fjollet? Nu er jeg også kommet i tanke om at det jo vil pakke mig godt ind, med to fuldvoksne mænd på hver side... Jeg har sgu brug for jer zillaér... der er krise :-) :-)

Mie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

ja sikke et dilemme , jeg ville personligt ikke følges op af 2 . Jeg tror også du vil blive helt væk mellem dem . Hvis du ikke kan vælge en af dem og ikke vil såre den ene frem for den anden , måske så gå op alene ??så kan den ene ikke føle sig snydt over for den anden.Håber du finder den bedste løsning for dig , husk det er din og din tilkommendes dag.

Knuz fra Helle som nok skal gå op alene , da min far døde i lørdags

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde samme dilemma for ikke så længe siden og snakkede med min mor om det, hun sagde at det ville min stedfar blive stolt af. Jeg var stadig i tvivl om det var det rigtige...

Min mor gik så hjem og "sladrede" til min stedfar, selvom jeg sagde jeg selv ville spørge ham...

Et par dage efter da jeg var derhjemme af andre årsager sagde han om vi lige kunne snakke om det... Der vidste jeg ikke min mor havde sagt det...

Han sagde så at han var stolt over at jeg gerne ville have ham til det sammen med min rigtige far, men han måtte afslå tilbuddet, da han syntes det kun var for min rigtige far og at jeg var jo hans eneste pige og derfor syntes han at det var min fars opgave alene.... Men han var klar hvis min egen far ikke kunne/ville... Han sagde at det også ville være overdrevet hvis der gik to op ad gulvet med mig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min veninde valgte sin stedfar fremfor sin biologiske far.

Det var ham hun havde det bedste forhold til, og ham der havde været der hele hendes liv.

jeg tror faktisk ikke det skabte nogel problemer for hende. Den biologiske far, kunne godt forstå det.

Og stedfaren blev rigtigt stolt over valget...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til globryllup hos min kusine for nogle uger siden og hun blev netop ført op af begge hendes fædre. Hendes biologiske far og så hendes stedfar, som har været der siden hun var barn. Jeg synes det var enormt sødt og synes det er fantastisk dejligt at se at det kan gøres på den måde.

Det eneste jeg synes var lidt synd var at de bare gik ved siden af hinanden. Hun havde jo en buket og kunne dermed kun holde en og så var det altså valgt at hun ikke holdt ved nogen - her synes jeg så faktisk at fædrene skulle have holdt ved hende, for det virkede lidt koldt at de bar gik ved siden af.

Men altså selvom min kusine er en meget spinkel pige, som i øvrigt havde en kun kalvlang rød kjole på, så druknede hun på ingen måde ved at ha to fædre at følges med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa

ja sikke et dilemme , jeg ville personligt ikke følges op af 2 . Jeg tror også du vil blive helt væk mellem dem . Hvis du ikke kan vælge en af dem og ikke vil såre den ene frem for den anden , måske så gå op alene ??så kan den ene ikke føle sig snydt over for den anden.Håber du finder den bedste løsning for dig , husk det er din og din tilkommendes dag.

Knuz fra Helle som nok skal gå op alene , da min far døde i lørdags

Det gør mig ondt med din far! Ja så virker mit problem jo som fuldstændig ligegyldigt! Håber du kommer igennem det. Og en masse varme tanker herfra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt med en masse svar... Kan jo se jeg ikke er den eneste der er i tvivl om lige netop det her spørgsmål... men pu-ha... er bange for at såre den ene frem for den anden og så videre. Min biologiske far har kun mig, hvorimod min stedfar har ført sin første datter op, og har en pige mere der nok tager turen også... men det bør jeg jo ikke rigtigt tænke på. Skal jo vælge ud fra mig selv... er helt rundforvirret... men ihh..glæder mig nu stadig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også i tankerne at begge skal føre mig op. Jeg vil dog lige vende det med min biologiske far først, da han måske kunne blive ked af det, han er en meget stille type, men jeg håber han siger sin mening når jeg spørger ham. Min stedfar ville i hvert fald blive så glad og stolt, og han har jo været som en far for mig siden jeg var 7 år.

Men skal da også lige overveje det med pladsen på kirkegulvet...hvis der kun er plads til en far, bliver det min biologiske. (Min stedfar har også fået en datter med min mor så han får også chancen igen).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer