carola

Hjælp!!! Festen skal holdes i Odense ...men hvor???

12 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi holdt på Kratholm i Bellinge og det var super godt, men ellers har jeg også hørt godt om Paarup forsamlingshus, Hotel Knudsens gård og Næsbyhovedskoven.

I den lidt billigere ende er der Hjallese forsamlingshus og Marienlyst centeret.

Det var lige det jeg kunne komme i tanke om .... god jagt på et dejligt feststed :shooter:

0

Tusinde Tak for alle de gode råd :shooter:

Jeg havde kik på Stenløse forsamlingshus hvor de osse laver maden men festen skal være slut kl o2 og det er jeg ikke sikker på at den er.

Så nu går jagten ind på et nyt. og med alle de gode ideer I kommer med ...ja så er der nok at se til... :)

0

Jeg har spillet bryllup og firmafester flere gange hos Birk & Conrad i Odense og det sted er tip top. Lille men hyggeligt, maden er i særklasse og Mette og Steffen der har stedet yder service til fingerspidserne og er samtidig humoristiske mennesker med benene på jorden.

Ellers er der Blommenslyst Kro, hvor Peter - en af vores dj's - har spillet bryllup et par gange og der har jeg også kun fået supertilbagemeldinger. Næsbylund Kro har jeg spillet på for et par år siden og det er også godt, og ikke specielt småt lokalemæssigt (afhængig af hvilket lokale man får naturligvis).

0

Annonce ♥

Nu må man jo ikke trashe andre i forummet - men jeg kan i stedet vælge at bekræfte de steder, som jeg kender for det gode...

Næsbyhovedskoven (nok ikke i et ord) er et super dejligt sted med en fantastisk beliggenhed og meget venlig betjening.

Knudsens Gaard - thumps up - lækker mad og god betjening, men beliggenheden er desværre ikke så god...

Forsamlingshusene kender jeg ikke...ligesom jeg heller ikke kender alle de steder Diskobil anbefaler (kender næsbylund...) eller Havnens Gourmet.

Kratholm - ja der har jeg såmen selv arbejdet i mine meget unge dage. Det er et dejligt sted og igen super beliggenhed, med fantastiske foto-options.

Nu kender jeg jo ikke jeres budget, men hvis jeg skulle giftes i Odense (og ja det var med i overvejelserne), så er der ingen tvivl om, at festen skulle holdes på Munkebo kro - ahhhhhhhhhhhhhh :shooter:

Edited by toxp
0

Nu må man jo ikke trashe andre i forummet - men jeg kan i stedet vælge at bekræfte de steder, som jeg kender for det gode...

Næsbyhovedskoven (nok ikke i et ord) er et super dejligt sted med en fantastisk beliggenhed og meget venlig betjening.

Knudsens Gaard - thumps up - lækker mad og god betjening, men beliggenheden er desværre ikke så god...

Forsamlingshusene kender jeg ikke...ligesom jeg heller ikke kender alle de steder Diskobil anbefaler (kender næsbylund...) eller Havnens Gourmet.

Kratholm - ja der har jeg såmen selv arbejdet i mine meget unge dage. Det er et dejligt sted og igen super beliggenhed, med fantastiske foto-options.

Nu kender jeg jo ikke jeres budget, men hvis jeg skulle giftes i Odense (og ja det var med i overvejelserne), så er der ingen tvivl om, at festen skulle holdes på Munkebo kro - ahhhhhhhhhhhhhh :cheerleader3:

Jeg er enig Munkebo kro er super lækkert!

Vi holdte vores bryllup på Knudsens Gaard...... kan kun sige..... TOP SUPER NICE det var SÅ KANON. Det kan jeg kun give de varmeste anbefalinger :loveflag::boohoo:

Ja den ligger måske ud til en traffikeret vej, men det mærker man ABSOLUT intet til når først man er der :cheerleader3:

Vi havde den bedste fest og far fået SÅ mange roser af vores gæster, specielt dem som troede det var lidt af et "posh" sted.

Kan i gætte hvor kobberbrylluppet skal holdes ? :boohoo:

0

Vi holdt vores bryllup i frimurerlogen på Albanigade. Smukt sted, totalt lækker mad og både vi og vores gæster havde en fantastisk dag. Psst - der kan man også forlænge udover de sedvanlige 7 timer mod et beløb pr time. Det gjorde vi. Vores gæster tog afsted ved 05-tiden, en time efter brudeparret :cheerleader3:

Vi ville også bruge en egen vin, og det var intet problem at få dem til at bestille en gros fra leverandøren, så betalte vi kun et beløb imellem.

De reklamerer ikke med sine lokaler, da de har belæg alligevel, men det er bare at ringe dem, står under gule sider.Det ser ikke så fedt ud udenifra mod vejen, men indenfor er det altså superflot, og der er en lufteveranda på bagsiden af bygningen, så gæsterne slet ikke behøver stå ud mod gaden og trække vejret.

Kan iøvrigt træde til roserne af Knudsens gaard, boede der i nogle uger da jeg flyttet til Odense, og de er superhyggeligt. Ham der driver hotellet er SÅÅÅ sød! Birk og Conrad er også super flot, og Munkebo Kro - selvsagt!!

Held og lykke i jagten

Edited by Bella74
0

Vi holdt vores bryllup i frimurerlogen på Albanigade. Smukt sted, totalt lækker mad og både vi og vores gæster havde en fantastisk dag. Psst - der kan man også forlænge udover de sedvanlige 7 timer mod et beløb pr time. Det gjorde vi. Vores gæster tog afsted ved 05-tiden, en time efter brudeparret :cheerleader3:

Okey folkens - Det er en af de gamle brugere (og kunder) der udtaler sig her. Nu er det et godt stykke tid siden, men som jeg husker det var der en lille misforståelse vedr. det med sluttidspunktet og aftalen med stedet, men det blev klaret efter noget snak med dem, og som jeg husker det var det faktisk som at der kom ekstra run på festen/dansen efter den pause.

0

Annonce ♥